Κεφάλαιο 26

945 106 6
                                    

Κεφάλαιο 26

ΕΙΝΤΕΝ

Πέρασαν τέσσερεις μέρες από εκείνο το τηλεφώνημα που έβαλε πάλι την αρχή στη ζωή μου.

Η γλυκιά μου Άλις θα φτάσει σε μια ώρα και πραγματικά δεν μπορώ να καθίσω κάτω.

«Σταμάτα να πηγαίνεις πέρα δώθε ρε Έιντεν, ζαλίστηκα!» φωνάζει ο Άνταμ

«Ουφ, δεν μπορώ να περιμένω, πάμε τώρα!» του λέω αλλά συνέχιζε να κάθεται με την Μαρία στην αγκαλιά του η οποία παρόλο που της εξήγησα μου κρατά ακόμα μούτρα.

«Καλά, θα πάω μόνος μου!» τους λέω και παίρνω τα κλειδιά από το τραπέζι που ήταν τοποθετημένα και μάζευαν κόκκους σκόνης.

Αφού δεν έρχονταν τώρα, θα πήγαινα μόνος μου.

Μέσα σε σαράντα πέντε λεπτά ήμουν ήδη εκεί και την περίμενα. Πήγαινα πάνω-κάτω στην αίθουσα αναμονής από την ανυπομονησία μου.

«Νεανική αγάπη.» βλέπω έναν γεράκο να μου λέει

«Αχ παιδί μου, μου θυμίζεις εμένα στα νιάτα μου.»

«Ήσασταν ερωτευμένος;»

«Ναι αγόρι μου. Με μάγεψε η ομορφιά της, από τότε είμαστε μαζί. Μάλιστα είχα κάνει πολλά λάθη στο παρελθόν αλλά όλα μου τα συγχωρούσε.» άφησε ένα μικρό γελάκι «Ξέρεις αγόρι μου, οι γυναίκες θέλουν αγκαλιές, την αγάπη που τους δίνουμε και πίστη. Αν τα έχεις αυτά είσαι ο ιδανικότερος.»

«Σας ευχαριστώ για τις συμβουλές, αλλά για να σας πω την αλήθεια έκανα αρκετά μεγάλη χαζομάρα, βλέπετε μια κοπέλα που μισεί την Άλις με φίλησε και εγώ δεν τραβήχτηκα.»

«Παιδί μου αυτό που έκανες δεν είναι σωστό αλλά ούτε αυτό που έκανε η κοπέλα που μισεί την Άλις. Αλλά και η Άλις δεν έπρεπε να φύγει χωρίς να σε αφήσει να της εξηγήσεις. Όμως τι να πεις; Γυναίκες.»

Γέλασα και τον χτύπησα φιλικά στην πλάτη.

«Πρόσεχε Έιντεν η Άλις είναι σημαντική.»

Του χαμογέλασα αλλά όταν πήγα να απαντήσω ακούστηκε η φωνή που τόσο ποθούσα να ακούσω ξανά από κοντά.

«Έιντεν;»

Δεν της απάντησα καν. Έτρεξα δίπλα της και την αποδέσμευσα από ότι είχε, την έσφιξα πάνω μου με ότι είχα.

«Αγάπη μου, μην μου τα κάνεις ξανά αυτό.» της λέω και με αγκαλιάζει πίσω.

«Και εσύ μην επαναλάβεις τη χαζομάρα.»

«Ποτέ.»

«Καλώς. Όμως τώρα πάμε σπίτι.»

Γύρισα να ευχαριστήσω τον κύριο αλλά δεν ήταν πουθενά. Περίεργο, και το πιο περίεργο είναι ότι ήξερε το όνομά μου και δεν του το είχα πει καν.

«Πάμε τώρα σπίτι γιατί είμαι κουρασμένη.» μου λέει μ έναν αναστεναγμό και της έπιασα το χέρι τραβώντας την στο πλάι μου.

Μπήκαμε στο αμάξι και στην διαδρομή μου είπε

Ότι έκανε στην Αθήνα, τις βόλτες, που πήγε στην βιβλιοθήκη και μου μίλησε για την γιαγιά της. Έδειχνε να την λατρεύει.

Φτάσαμε σπίτι και όλα, και εννοώ όλα ήταν πάρα μα πάρα πολύ ήσυχα. Η Άλις με κοίταξε αλλά και εγώ δεν ξέρω τι στο καλό γίνεται.

Μπαίνουμε στο σπίτι και αμέσως όλα τα φώτα άναψαν και ήταν σχεδόν όλη η αγέλη μέσα στο σπίτι.

Ούρλιαζαν στην Άλις ''καλώς ήρθες'' και με χτύπαγαν φιλικά στην πλάτη. Τα παιδιά μπλέκονταν στα πόδια μας και η Κάθριν έδωσε ένα σάλτο και βρέθηκε μέσα στην αγκαλιά της.

Γέλαγα για πόση ώρα όταν η Άλις την άφησε κάτω και εκείνη σκαρφάλωσε στα πόδια της με αποτέλεσμα να προσγειωθεί στον καναπέ με τα μούτρα. Μου έριξε ένα απολογητικό βλέμμα αλλά όταν είδε ότι όλοι οι υπόλοιποι είχαν πέσει κάτω από τα γέλια κοκκίνισε.

Μετά από μισή ώρα επιτέλους ανεβήκαμε στο δωμάτιό μας.

Αναστενάζοντας άφησε μερικές βαλίτσες της κάτω και έπεσε στο κρεβάτι.

«Μου έλειψε να κοιμάμαι μαζί σου.» μου λέει και κοιτά το ταβάνι. Έπεσα δίπλα της στο κρεβάτι και την φίλησα στο μάγουλο.

«Δεν έχεις ιδέα.»της ψιθυρίζω στο αυτί και την τυλίγω στα χέρια μου. Την έφερα από πάνω μου και εκείνη ακούμπησε το κεφάλι της στο στήθος μου.

Ξαφνικά σήκωσε απότομα όλο της το σώμα από το δικό μου και με κοίταξε στα μάτια.

«Δεν με έχεις φιλήσει ακόμα.» λέει βλοσυρά.

Την έφερα από πάνω μου, τελείως από πάνω μου και τα μαλλιά της έπεσαν σαν μια εβένινη κουρτίνα φυλακίζοντας τα πρόσωπά μας. Οι ανάσες μας μπλέκονταν και μπορούσα να μυρίσω το μεθυστικό άρωμά της.

Έσκυψε και ακούμπησε τα απαλά και ροδαλά χείλια της πάνω στα δικά μου.

«Καληνύχτα Έιντεν.» μου λέει και γελώντας με την έκφρασή μου την πήρε ο ύπνος.

----------------------------

Γειά σας! Λοιπόν έχω νέα. ΜΠΟΡΕΊΤΕ ΝΑ ΡΙΞΕΤΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΆ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΙΣΤΟΡΊΑ ΜΟΥ!; πλίζζζζζζζζζζζζζ θα την βρείτε στο προφίλ μου και ονομάζετε: Στα χρονικά των κακών αγοριών. 

Α σας αρέσει δείτε την 

ΨΗΦΊΣΕ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΆΣΤΕ 

ευχαριστώ Σ.Α. 


Vampire HateWhere stories live. Discover now