Κεφάλαιο 5

1K 109 3
                                    

Κεφάλαιο 5

ΦΙΝ

Γαμώτο, αυτό ήταν το μόνο που μπορούσα να πω. Τίποτε άλλο, μόνο γαμώτο.

Ένα σωρό ερωτήσεις έσκαγαν στο μυαλό μου. Πως μπορεί να είναι ζωντανή; Τι θα κάνει τώρα; Γιατί ανησυχώ για εκείνη, δεν μου είναι τίποτα ή μου είναι; Με κάποιο περίεργο σαδιστικό τρόπο μου λείπει, να την έχω κοντά μου και το αίμα της, το πιο γλυκό που έχω γευτεί σε όλα τα χρόνια της ύπαρξής μου. Γλυκό, πικρό, δυναμωτικό τα πάντα. Απλά απίστευτο.

Μετά την αρχική απόρριψη της Ιζαμπέλας πόνεσα, εννοώ ήταν το ταίρι μου. Από την μέρα που γεννήθηκα η Θεά όλων των όντων έδεσε τις ψυχές μας μαζί, έπρεπε να ήμασταν μαζί αλλά εκείνη με απέρριψε.

Μόνο οι βρικόλακες και οι λυκάνθρωποι έχουν ταίρια αλλά ποτέ δεν ξέρουμε το είδος του ταιριού μας, μάγισσα, πολυμορφικοί, λυκάνθρωποι ή βρικόλακες;

Άνοιξα ένα βιβλίο με την ιστορία των βρικολάκων, σε μια σελίδα τυχαία το μάτι μου έπιασε αυτό που φοβόμουν :

Μια γυναίκα βρικόλακας αγνώστου αιώνα θα φέρει στον κόσμο ημίαιμο κορίτσι. Η βρικόλακας θα πεθάνει από το χέρι της ημίαιμης, δίκαια, η μητέρα ήχε διαπράξει έγκλημα. Η κοπέλα θα πέσει σε πολλές παγίδες αγάπης πριν φτάσει στο ταίρι της. Ο λυκάνθρωπος έχει δεθεί με την κοπέλα, αλλά το μισό αίμα ανθρώπου που κυλά μέσα της την κάνει αδύναμη. Μισός βρικόλακας, μισός άνθρωπος δεμένη με ένα λυκάνθρωπο η ημίαιμη θα επιζήσει γιατί είναι δημιούργημα πραγματικής αγάπης. Αυτή θα σώσει, θα θεραπεύσει τις ψυχές, αυτή πρέπει να βασιλέψει με το ταίρι της. Αυτοί κατέχουν την αγάπη την αθανασία και ένα πολύτημο δώρο από την Θεά.

Σοκ

Σοκ και θυμός

Κατάπληξη

Η Άλις είναι η ημίαιμη, η πραγματική αθάνατη, αυτή που θα κυβερνήσει.

ΑΑΑΑΑΑ!! Πόσο ανόητος ήμουν και δεν την κράτησα;

Είμαι βλάκας!!

Τι θα κάνω;

Το ταίρι της, δεν μπορεί να έχε ήδη βρει τα ταίρι της;! Θα τον καταστρέψω και θα καταστραφεί και εκείνη.

Αχαχα!!

«Στρατιώτες!!»

«Μάλιστα κύριε»

«Βρείτε και ακολουθήστε την μυρωδιά, μόλις την εντοπίσετε φέρτε τη μου»

lvato�V7V6��

Vampire HateWhere stories live. Discover now