Prea iubitoare si ...parca prea plina de viata... Dar cum poate ceva atat de bland sa aiba un chip atat de hidos?
Apropiindu-se de mine simteam o caldura familiara ,poate chiar cunoscuta....
"Te rog ..Nu lasa ca asta sa se abata ...Va muri in curand"
"Cine?"am intrebat eu avand un suspin in voce.
Fantoma disparu fara a-mi mai da alte informatii...
"La ce s-a referit?..."Intreba batrana.
"Nu stiu ...dar voi afla"
ridicandu-ma de pe scaun si luandu-mi ziua buna, i-am promis batranicii ca o voi anunta cat de curand posibil daca voi afla ceva despre ...ce zicea ea....
Elucidarea vorbelor unei fantome e o treaba mai rea decat atunci cand iti faci curat in camera....baietii stiu ce zic,desi nu sunt baiat.....dubios,nu?
Am decis sa merg pe jos ca sa imi limpezesc gandurile...desi casa mea era totusi..la o distanta acceptabila...
Intre timp gatul mi se uscase...asa ca am hotarat sa intru in cel mai apropiat bar ....Imi plac barurile mai mult decat magazinele alimentare...dup..Sunt ciudata ,nu ma judecati.
"Donuldworf's Bar"
Cand am intrat pe usa un val de aburi de alcool imi inundara narile ..parca imi si imaginau ca se astupasera din cauza duhorii....ceea ce nu m-ar fi mirat deloc daca nasurile ar fi avut cum....
M-am asezat pe un scaun de la tejghea...fiind cam singurul liber...restul erau ocupate de asa zisii trantori care isi faceau somnul de dupa amiaza pe mesele barului..
"Un pahar cu apa ,va rog"
In timp ce chelnerul lua o cana si umplu un pahar cu apa ,am suspectat incaperea ,strecurandu-mi ochii pe la fiecare om ...
Dar cel mai dubios parandu-mi un tip inalt ,brunet , cu parul negru avand asa zisa creasta ...care tragea dintr-o pipa aruncandu-mi o privire dubioasa...M-am holbat la el pret de cateva minute...ce vreto?tipul arata binisor...dar sentimentul de frica reaparu cand se ridica de la masa si veni la mine..
"Nu ar trebui sa umbli intr-un astfel de loc...e plin de pericole.."
"Cine esti?...si ma rog..de ce ar fi plin de pericole? e doar un bar...."
"Nu ma refeream la bar.....stiu unde ai fost...la prapaditul ala de azil Costeen van Mildegard....Nici nu stii ce se ascunde acolo"
"Nu e treaba ta ce fac eu..."
"Te urmaresc... de cand ai intrat acolo ochii lor te urmareau.... locul ala da fiori tuturor ...si alteori ...ii face pe cei care intra...sa nu mai iasa in veci ...."
cuvintele lui imi dadura speranta pe care o aveam in prapastie ,lasandu-ma sa cred...ca totul ar fi fost defapt un truc de-al demonului..un mod de a ma atrage mai repede in gaura lui de sarpe.....
"Am vorbit cu cineva....locul parea destul de sigur....era locuibil..."
"Cum zici tu....eu te-am avertizat..."
Desi nu prea intelegeam la ce se referea mai exact....spusele lui mi-au dat niste semne de intrebare....
Band paharul de apa ,am iesit in graba afara ....Am hotarat sa iau un taxi...locul ala deja imi dadea fiori crunti....deparca el...s-ar fi intors....
Am oprit primul taxi suindu-ma in el de graba...
Ma uitam in spate mereu...aveam impresia ca sunt urmarita...
Ajungand peste 15 minute acasa m-am pus in pat la un film....Chiar nu imi mai doream sa stiu nimic de nimeni...speram doar sa ignor totul...macar pentru o zi....
Cum sunt adepta filmelor de romanta si a celor horror... no....am ales romanta... deja cuvantul horror a devenit prea real in ultimul timp si chiar prea exagerat....
***
"Si....daca m-ai fi iubit ,de ce nu mi-ai spus?De ce nu mi-ai aratat asta niciodata?Ori nu ti-a pasat ,ori cei din Detroit nu stiu sa isi exprime sentimentele..."
"Pur si simplu nu ma cunosti ...nu stii ce sunt ...niciodat anu ai stiut si nici nu vei stii...Tatiana crede-ma...daca ma iubesti stai departe de mine ,caci te voi rani..."
"O faci deja ..mereu ai facut-o si niciodata nu te-ai oprit din asta....De ce te-ai opri acum?"
"Cu siguranta voi plange...Sarut-o man!" Tip eu la ecranul laptopului deparca m-ar fi auzit cineva....
Un fior imi fereca respiratia parca intepandu-ma in toti nervii corpului acum.....M-am ridicat din pat speriata uitandu-ma in camera....
"E cieneva?"
Doar un ropot de sunete ale fantomelor...Nimic neobisnuit aici...
"Stiu ca e cineva acolo ....Nu imi e frica...Arata-te!"Am tipat eu avand lacrimi in ochi...
Dintr-o data am simtit cum cineva imi pune mana la gura ,apropiindu-si gura de urechea mea dreapta ,respirand sacadat din 2 in 2 minute....
"Hai sa ne jucam"
***************************************************
Hello guys.. stiu... 1. am intarziat dar pnm cand am vrut sa postez aseara s-a inchis laptop-ul si scrisesem 3 pagini....2...lipsa de inspiratie..a iesit o porcarie si parca a fost scrisa de un copil de 5 anisori....frumos asa... mor aici,,
De ce trebuie sa ma atatea probleme si chestii de rezolvat...parca as avea 20 de ani...nu 14...
in orice caz..lysfm all
astept un vot si un comentariu la acest capitol.
va puup,
CITEȘTI
Leagănul morții
Horror,,Nimic din viata ,Lanettei Parkison , nu va mai fi normal .Nici plimbările ei lungi de seara si nici petrecerile ei in miez de noapte cand amintirile copilăriei ei ,ii trezesc sentimente ciudate si voci sinistre pun stăpânire in casa ei.Lucruri str...