Tăcerea- Part II

13.9K 519 60
  • Dedicat lui Melissa Aylin
                                    

Ajung la liceu si ma duc mai întâi la vestiarul meu sa-mi pun cartile pentru celelalte ore ,luandu-mi cartea ,pixul si caietul de chimie in mana ,iar acum tot ce îmi mai rămăsese era sa fug înainte ca profa sa ajungă acolo ,caci din fericire era in cancelarie .

"Pfff, cat trebuie sa alerg pana la marginea pădurii.....Fir-ar ea de ora deschisa ! Exact lunea se nimereste, cand mi-i somnul meu mai dulce!" Imi spun eu cu voce tare ,arătând puțin nervoasa si incruntandu-mi sprâncenele.

Si am pornit in fuga pana când ajung aproape de poarta cimitirului care s-a nimerit sa fie închisă .Neavand ce face a trebuit sa sar gardul ,rupandu-mi foarte puțin blugii mei mulati.

"Deparca nu era de ajuns faptul ca a trebuit sa sar si gardul ,acum mi-am mai si rupt pantalonii? Serios? God! Ce zi......e din ce in ce mai rau"

Am trecut de cimitir ajungând imediat la marginea pădurii unde ma astepta ,Kelly cu o fata nervoasa ,iar ceilalti mă priveau ca pe o criminala.

Kelly m-a trans intr-un colt retras, de orice cuvânt răutăcios si orice privire rea ,spunandu-mi pe un ton mult mai calm si linistitor decât mă asteptasem.

"Bine ca ai ajuns înainte sa ajungă profa ! Hmm..Ti-as zice ceva ce ar putea sa te pună puțin pe gânduri..." Eu intrerupand-o imediat:

"Te rog, nu îmi mai da vesti proaste! Deja am o grămadă de lucruri care imi stau in gând..Numai te rog sa nu fie ceva de rau."

"Nu, nu e ....Adica asa presupun.Eu nu am văzut asta ca pe un lucru rau ......in orice caz ,cu totii il stim pe marele ,,cuceritor al inimilor,, din liceu nu? "

Atunci prin cap singurul nume care mi-a trecut a fost ,Tenn. Asa-zisul ,,bunoc,, al tarfelor de pe aici .Pff, patetic .

"Sa nu îmi spui ca te referi exact la cine ma gândesc e....."

"Daa! Exact el" intrerupandu-mă ea si parca vrand a plânge de bucurie ,desi mă îndoiesc ca o va face.

"Te place! Adica asa am auzit de pe ici de colo..."

Perfect! Un cretin imi mai trebuia ,iar toate erau complete pffff .

"Hai spune-mi odata cine ti-a mai zis pana când nu iese urat !...mai urat decât deobicei."

"Of, mmmbine...... Dar te rog sa nu spui nimănui ...Am auzit-o pe Danne si pe sclava aia a ei Lotty vorbind despre el si spuneau ceva de genul ,,cum a putut idiotului ala sa ii placa de sarantoaca aia orfana , am si uitat cum o cheamă....Jannett sau naiba stie cum o mai chema-o si p'asta ..O sa o distrug daca iese cu el ! Am sa ii fac viata mai mizera decât o are acum! "

"Si eu ce ar trebui sa ii fac? S-ar presupune ca ar trebui sa îmi fie frica de maimuta aia? God, nu am ajuns încă in stadiul ei ....Si pe bune acum mi-a spus JANNET? "

"Nu poti sa le ai mereu pe toate , draga mea!"

"Nu ma mai amăgi cu dulcegariile tale! Deja m-ai facut pachet de nervi cand am auzit ca unul ca Tenn mă place! Si sper sa nu fie adevărat...."

In acel moment a venit si prea marita profa ,desi mai erau 10 minute si se sunau , părea a nu se mai termina..A fost un calvar.Mi-am irosit 10 minute din viată sa o ascult cum vorbeste despre fel de fel de substante chimice naturale...Mda..

In sfarsit s-a sunat si mergeam singura in fata tuturor gandindu-mă la ce mi-a zis Kelly.Pur si simplu părea a fi ceva ciudat.Nu intelegeam de ce dintr-o data simte asa ceva ...Lol, viata mea uneori poate fi foarte ciudata...Putin prea ciudata.

Mi-am trântit cartile in vestiar si mi-am luat celelalte cărti .Atunci mi-au cazut cheile din ghiozdan si mi-am adus aminte ca nu am închis ușa înainte sa plec.

"Oh, bullshit !! Am sa moor ! Sper sa nu se fi întâmplat nimic rau."

Am strigat-o pe Kelly sa ii zic sa mă invoiasa măcar o ora ,caci e urgent si am luat-o ca o nebuna la goana pe ușa scolii cand mă întâlnesc ,cu pacostea de Tenn si din greseala mă izbesc in el ,căzând amândoi jos, debusolati.

"Ah, uita-te pe unde mergi! " spun eu nervoasa.

"Calmeaza-te , tu te-ai izbit in mine ! "

S-a sculat si mi-a acordat o mana de ajutor ,dar cum nu am acceptat i-am zis doar :

"Am si eu mâini , pot sa mă ridic si singura si te rog sa mă scuzi ,dar ma grăbesc !"

Eu fugind in continuare neuitandu-mă in spate ,lasandu-l sa vorbească de unul singur.

"Deci..Mai vorbim ? Nu? ....hm ok... Grăbită fata asta"

Am chicotit auzindu-l vorbind singur .Chiar am auzit si un mic raset si din partea lui...Poate nu o fi asa de rau ...Ce naiba vorbesc eu ? Am înnebunit , oficial!

....

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Heii, sper ca v-am atras cat de cat atentia si nu v-am plictisit chiar asa de tare.

Cel mai important este sa va lasati părerile intr-un comentariu mai jos..Ca sa stiu daca sa mai continui sau nu.

P.S corectez când am sa am timp.

Leagănul morțiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum