"Legaturi de sange"

4.5K 275 16
                                    

Nu stiam ce sa mai zic.. Stăteam speriata in colt încercând sa inchid ochii ... Ca si cum ar dispărea totul...

Dintr-o data ușa s-a crăpat . Era Tenn care sparse ușa.... Mdaa... A spart ușa...(o plateste)

Cand m-a vazut statand speriata in colt a venit spre mine intrebandu-mă ce s-a întâmplat..

Oare băiatul asta-i chior? Nu vede ca in fata mea sta cineva ? ...

"Deci pe bune .. De ce ai tipat in halul ala ? "

"Tu nu vezi ce am in fata mea? "

S-a uitat prin camera dar nu a văzut nimic.... Mă privea cu o expresie confuza ,deparca nu ar vedea ce se intampla...

"Nu vad nimic!" Imi reprosa el ...

Cum sa nu vadă nimic? Hmmm..oare nu poate sa vadă demonii si fantomele? Nu ,nu ... Pe demon l-a vazut... Dar pe ea de ce nu o vede? A început sa arate cu degetul spre mine zicând in soapta ,apoi din ce in ce mai tare

"Tu l-ai omorât pe Lucend!"

Am început sa tip din nou . Tenn mi-a cuprins buzele intr-ale lui ,facandu-mă sa tac.... Nu era un moment tocmai potrivit pentru un sărut ,cand in fata mea zace un spirit ... Dupa un minut mi-a dat drumul si m-am uitat in spate... Dispăruse... Nu mai intelegeam nimic... Totul părea a fi fost un vis.....

"Deci... Esti mai bine? " mă intreba el cu un oarecare zâmbet pe fata..

"Da... Cred!"

"Dar ce ai vazut? Poti sa-mi zici... Ai încredere!"

"Pai.. Era mama lui Lucend.. "

"Dar ea nu era... "

" Ba da ..dar probabil ca acum vrea sa se răzbune ... Pentru ceea ce i-a facut demonul fiului ei. Acum paltesc eu in locul lui... M-am saturat... Au fost deja 2 victime..Vrajitoarea si el. Nu mai vreau ca alte vieti sa sufere din cauza mea . Din cauza acelei ciudatenii ce nu-mi da pace.. Vreau liniste. O viată normala. M-am saturat de tot... Nu mai rezist!" Am spus eu ,dandu-mi drumul lacrimilor pe obraji si suspinând in bratele lui..

*Tenn POV*

Era atat de calda ,dar atat de speriata.. Nu stiam ce puteam face. Vroiam sa ii readuc acel zâmbet dragut pe chip. Dar nu reuseam .. Nici nu stii daca voi putea. Totul acum pare ca un vis ce nu se mai termina. Acum o am.. E a mea si are încredere in mine. Iar acum 2-3 zile mă ura de moarte.. Ce repede trece timpul.. Nici nu-mi dau seama ce am facut de acum o am.. Nu o merit ,dar totusi.. Daca mi-a fost dăruită aceasta sansa voi profita de ea ca sa o fac fericita.. Singura explicatie logica in toata chestia asta e ca... Demonul ne-a apropiat... Acea seara ,acel loc ,acea fuga ... Apoi dintr-o data totul s-a transformat din cosmar in vis.. Iar acum isi revine Putin cate Putin la forma lui normala de a fi un cosmar etern... Ea plange la pieptul meu patandu-mi tricoul de lacrimi atat de calde... Oh doamne ,nu-mi place sa o vad asa ..... O iubesc..

*

M-a dezlipit intr-un final de la pieptul lui sarutandu-mă cu drag si facandu-mă sa mă linistesc.

Pur si simplu mă simteam in siguranta... Ahh... Sa nu uitam sa mergem la liceu.

"Hai sa ne grăbim ca intarziem!" Ii zic eu ,arătând Putin isterica.

Leagănul morțiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum