Dar parca era mai palida . Se putea vedea o schimbare la ea... Dar... Am încercat sa trec peste aparente si sa ii vorbesc cumva... Vrăjitoarea încă avea ochii închisi . O liniste subita se lasa pret de câteva minute . Ne-am privit lung in ochi si am început sa ii vorbesc Putin speriata.
"Mma... Mama ? Tu esti? "spun eu cu o voce firava si raagusita.
"Da .. Ce doresti? " imi raspunde ea Putin cam iritatata..
asta era ciudat ..aveam unele bănuieli ....
"Vreau sa iti zic ce mi se intampla de ceva timp si vreau sa stiu de ce..... Un demon sau mai bine zis o creatura ,mă chinuie.... De o săptămână întreagă tot ce fac este sa plâng si sa fug pe străzi mâncând pământul de frica. Am încercat sa găsesc o solutie ,dar mai rau aam inrautatit situatia.. Au început sa apară si victime ceea ce este nedrept.. Asa ca am venit sa îmi dai câteva răspunsuri la niste întrebări ... "
S-a uitat in ochii mei Putin speriata ... Parca... Ii era frica de ceva sau cineva...
"Spune-le !"
"Paii... In apartamentul nostru a mai stat cineva înainte care s-a sinucis sau a fost omorât? "
"Nu!"
"Atunci ... Cand eram mica ... Aveam cosmaruri sau spuneam chestii gen ,,ma urmareste cineva,, ? "
Se uita din ce in ce mai speriata la mine ... Pe chipul ei puteam citi o ura totala ce ma deprima... Nu ma asteptam la asta... Dar oricum.. Nu mai pot face nimic . Ea e deja pe lumea cealaltă . Eu am venit doar ca sa pot rezolva misterul asta.. Cosmarul din care nu ma mai trezesc...
"Nu! Altceva? " mi-a raspuns ea cu o voce sumbra ce ma făcea sa plâng ,dar m-am abtinut.
"Nu.....mersi oricum." Ii răspund eu cu non-salanta.
Mi-am luat mâinile de pe cele ale vrajitoarei si a lui Tenn si am încercat sa ma departez de masa ,indreptandu-ma spre ușa. Cand Tenn m-a vazut ca plec s-a ridicat si el de la masa . Stăteam in pragul usii asteptandu-l . Cand a ajuns lângă mine am dat sa deschid ușa dar s-a încuiat ... Toate geamurile au început sa se incuie singure. Din umbra doua mâini au pus stăpânire pe vrăjitoare. I-au înconjurat capul deschizandu-i ochii si gura cu forta.
A apăsat-o in asa fel încât o sângele a început sa-si faca simtita prezenta. Siroaie de sânge au început sa curga din gura si ochii ei ,lăsând in jur doar o baltoaca de sânge. Am început sa batem innebuniti de frica in ușa cu ce apucam. Am strigat si dupa ajutor ,dar a fost in zadar deoarece nimeni nu ne-a auzit... Pe cat frica noastră se marea si cu cat inimile ne băteau mai tare din spatele vrajitoarei un chip ,usor,usor a început sa apară . Avea chipul inundat de sânge ,ochii ii erau inconjurati de o culoare neagra spre rosie . Corpul ii era mutilat de tăieturi dure ce ii scoteau in evidenta venele si pe ici pe colo oasele.
Am început sa tip zbatandu-ma din ce in ce mai mult in ușa pana când a început sa se crape. Am continuat asa pana când balamalele i-au cedat si am putut sa o deschid . Am fugit amândoi neuitandu-ne înapoi spre casa. Cand am ajuns in dreptul blocului meu am intrat amândoi si am început sa urcam scările in graba pana când am ajuns la ușa apartamentului meu . Am deschis-osi am intrat in casa varandu-l si pe Tenn ca nu cumva sa pateasca ceva. Deja sunt prea multe victime. Nu îmi pot permite sa mai pierd pe cineva la care tin cat de cat...
Am încuiat ușa dupa care m-am asezat in dreptul ei făcând liniste pentru a auzi daca vine sau nu cineva ... A dispărut.... Pfff.. Ca deobicei vine si pleacă .... Eu si Tenn stăteam intinsi pe jos respirand sacadat. Dupa ce am început sa ne revenim m-am ridicat usor ,apropiindu-ma de el.
CITEȘTI
Leagănul morții
Horror,,Nimic din viata ,Lanettei Parkison , nu va mai fi normal .Nici plimbările ei lungi de seara si nici petrecerile ei in miez de noapte cand amintirile copilăriei ei ,ii trezesc sentimente ciudate si voci sinistre pun stăpânire in casa ei.Lucruri str...