"Un trecut sângeros"

4.6K 272 18
                                    

Era deja a doua viziune si parca totul a început sa capete sens. Nu mai era totul chiar asa de misterios.

Dar cu toate gândurile astea ,simteam cum ceva mă urmarea de la geam. Am stat câteva secunde cu fata plecata spre genunchi ,dupa care mi-am facut Putin curaj si mi-am îndreptat privirea spre locul cu pricina. Era alta umbra, dar de asta era mai slaba .. Nu avea atâta putere ca sa se poată transforma in vreo creatura sau orice altceva... Părea a fi ca un nor de fum ,ce acum palpaia in semn ca dispare... Ca ceva o cheamă..

M-am ridicat din pat ,apropiindu-mă spre geam . Am privit umbra ,ce mai avea Putin si dispărea . Am pus o mana pe geam in dreptul ei ,in semn de pace si atunci a dispărut.

"Grozav ,acum trimite doar niste umbre sa mă sperie. Patetic!" Imi zic eu in sinea mea . Încă priveam pe geam ,in acelasi loc unde acum 2 secunde ceva mă privea un asa-zis ,,spirit,, . Dintr-o data Tenn a intrat in camera ,vazandu-mă ce făceam, dar nestiind ce.

"Ahmm.. Te simti bine? " mă întreabă el cu o voce speriata.

"Sunt.. "

"Ai vazut vreo ceva sau ce?"

"Am vazut doar o umbra.. Acum trimite spirite ca sa mă sperie. Imediat ce m-am trezit am simtit o prezenta necurata ce îmi dădea fiori si...era o simpla umbra.. Am încercat sa mă apropii de ea .. Dar mneah.. Imposibil... A dispărut , ca de obicei.."

"Sa nu te mai apropii de ele.. Cine stie ce ai putea patii.. Si da e dubioasa chestia asta.. Cred ca planuieste ceva... "

"Cred si eu... Asa si ..ca venind vorba de lucruri ,,dubioase ,, de câteva zile ...am niste viziuni...dar nu le inteleg scopul" spun eu plimbandu-mă prin camera de colo-colo si punandu-mi o mana in sold si una pe cap.

" Ce viziuni? " mă întreabă el nedumerit.

"Aah.. Nu ti-am zis de niciuna? "

"Nu... Se pare ca ascunzi si secrete.. Of.. Mda ..."

"Taci din gura. Deparca pe mine ma interesa asa tare sa iti zic tie de viziunile mele cand eu eram in spital . Scuza-mă ca am uitat sa-ti zic , trebuia sa mă trezesc din coma si sa iti zic asta,stii ? Chiar de asta aveam eu chef atunci .." Tip eu la el având o expresie nedumerita si sarcastica.

"Oukay.. In fine nu mai vreau sa te supăr... Continua .. Deci ce viziuni? "

" Pai când eram in spital ,in acele zile ,am visat accidentul de cand eram eu mica... Acea zi cand toti au murit ... Mama era in masina ,palida la fata si cu sânge pe la gura ... Nu stiam de ce e asa ..nu-mi mai amintesc nimic.... Dar stiu doar ca tata era la volan ,iar fratele meu era in spate si din fata a apărut... El.. Atunci masina a deviat de pe drum si s-a răsturnat intr-o vale aproape de pădure. Tata a fost singurul care a putut sa se ridice cat de cat.. Dar exact atunci cand a facut asta , el a coborât in acea vale ,l-a privit in ochi pret de câteva secunde dupa care i-a pus piciorul pe gat si i-a înfipt un cutit ,dar ....serios...chiar nu mai tin minte unde..."

"Si...cealalta ? "

"Aa..cealalta.. Era un copil intr-o camera intunecata ,iar ...... Din perete o umbra se reflecta pe fata lui ... O umbra fioroasa ce îl făcu sa planga... Si cu fiecare lacrima varsata ,lua o forma tot mai puternica.. O forma de om... Dupa ce si-a îndeplinit scopul ,a iesit pe geam ,pierzandu-se in văzduh..... Cam atât... Frate... Parca mai era ceva.. Doamne de ce le uit? In curând am sa uit totul"

Leagănul morțiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum