Yıllar Önce

25 1 0
                                    

Denizin ağzından;
Gerçekleri duyduğumda annemle babamın şaka yaptığını falan sandım, ama bana gerçek olduğunu söylediler. Aslında ben evlatlıkmışım yıllardır gerçek sandığım ailem yalanmış. Annem yani üvey annemin dediğine göre, benim asıl ailemin evlenmesine aileleri müsade etmemiş ama bunlar evlenmişler, ve annem bana hamile kalmış, annemin sancıları tutmuş, doğurmaya geldiğinde teyzem sandığım aslında ebem olan kadını parayla tutmuşlar ve benim öldüğümü aileme söylemiş sonra teyzem kardeşinin hiç çocuğu olmadığını ve beni alıp kardeşine vermek istediğini babaaneme anlatmış kadında kabul etmiş. Ve bunca sene sonra ben herşeyi öğreniyorum. Üvey anneme kardeşlerim olup olmadığını sorduğumda sizin okuldaki yağmur senin kardeşin dedi. Ama ben önce emin olmak istedim. Kardeşlerimi bulup dna testi yaptırıcaktım.
Üvey annem benim babaannemin kardeşlerimi dövüp durduğunu anlattı bende kardeşlerimin peşine adam taktım ne yapsalar haberim oluyordu. Kardeşimin yani yağmurun evden kaçıcağını öğrendim ve onu evime aldım. İlk başta bana yabancıymışım gibi davrandı ama yavaş yavaş bana alıştı
Bende DNA yestinin sonuçlarını bekliyordum. Telefonum çaldığından hastaneden aradıklarını öğrendim ve kardeş olduğumuzı öğrendim ama büyük ihtimalle yağmur bana inanmıycaktı bu yüzden gidip o kağıdı alıp yağmura göstermem gerekiyordu.

DNA kağıdını alıp eve geldiğimde evde kimse yoktu belki uyumuşlardır desiğimde odada kimse yoktu ve o zaman anladım ki gitmişerdi!! Kardeşlerim beni bırakıp gitmişti.

3 gün sonra

Üç gündür evden dışarı çıkmıyorum ben onlara bu kadar yaklaşmışken kardeşlerimi elimden kaçırdım, sonra onların kokularını özlediğimi anlayıp kaldıkları odaya gittim. Ama bişey dikkatimi çekti bavullar hala burdaydı ve bu yağmurun cep telefonuydu telefonu açtığımda bir not gördüm 'deniz babaanem geldi' yazıyordu ve babaannemin evinin adresi 'işte kimin kardeşi diye geçirdim içimden gerçi üç gündür olan halime bakılaırsa hiç iyi değil' babaannemin evine tek başıma gitmeyeceğimi anladğmda adamlarımı toplayıp gece yarısı evlerine gittik villanın önünde taş bulup cama fırlattım ve camı kırdım. Herkes camın kırıldığı yere bakarken birkaç adamımı yanımda alıp içeri geçtim diğerleri ise babaannemleri oyalamak içn orda kaldılar.

Kardeşlerimin kaldığı odayı bulduğumda kapıyı kırıp kardeşlerimi dışarı çıkardım babbaannem denilen kadın beni gördü ve eli hızla telefonuna gitti. Bizde hemen toparlanıp eve gittik birkaç saat sonra siren sesleri evi kapladı ve polisler kapıma dadandı'deniz bey lütfen bizimle emniyete kadar gelirmisiniz 'dediler haneye tecavüzden iki gün içerde yattım, ama eve bisürü koruma gönderip kardeşlerime dikkat etmelerini söyledim.

Sonunda iki gün geçmişti eve gittiğimde direk yağmur ve damlayı karşıma alıp olanları anlattım yağmur başta inanmasada DNA testini görünce inandı ve bana ailesine olanları anlattı. Onları yıllar önceden de hep arıyordum ve bunu bildiğim için pek ağlamadım ama ailemi bulmadan kaybetmiştim.

Aslında öldüklerini duyduğumda cenazelerine gelmiştim ve kardeşlerimi orda tanıdım annem ve babamın yerini tam dolduramayacağım ama doldurmaya çalışacağım. Kızları odalarına gönderip bende uyudum yarın keşif günüydü her ne kadar, kardeşlerime anlatmasamda yarın hayatımızı tanıycaktık.

Gecenin SiyahıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin