Öğlene doğru telefonumun çalmasıyla uyandım. Teyzem arıyordu, sonuçta bu evi onun üstüne yaptırmıştım ve ş, imdi açmasam tuğçe ye benzemiş olurdum
Uykulu sesimle"alo"dedim.
"alo teyzecim nasılsın? "dedi, ah teyzem beni umursamıştı.
" umrundamı, lütfen sadede gel"dedim başta bozulsa da belli etmemeye çalıştı
"şey, abinler tatile gittiler, bende memlekete gidicem damla senin yanında kalsa olurmu? "dedi tabi, damla ya şut çekiyorlardı.
" tamam ben gelir alırım"dedim ve telefonu kapattım. Üzerimi değiştirip taksiye atladım ve evin adresini verdim. Yarım saat sonra evin önüne geldiğimde damla ve teyzem beni kapıda bekliyoflardı taksiciye beklemesini söyleyip taksiden indim, damlayı kucağıma aldım
"nabef fıstık?"
"iyi abla sen"dedi teyzem hemen lafa atlayıp
"kızım biz burda olmuycaz ya, sen eve bakarmısın bi zahmet? diyip anahtarları bana uzattı damlanın bavulunu alıp taksici bagaj a yerleştirdi ve ben damlayı alıp takdiye bindim.
Yarım saat boyunca damlanın sorularını cevapladım, eve yetiştiğimizde bavulu da alıp taksiden indik damlayı alıp asansör e bindik ve beşinci kat a tıkladım. Asansörün kapısı açılınca dışarı çıktık ve eve geçtik.
"abla burası senin evinmi"
"evet beğenmedinmi? "dedim.
"beğendim" dedi ve koltuklara oturdu koltuklar ikinci el ama güzeller ya, yani ben beğeniyorum.
"televizyon yokmu? "dedi başımı olumsuz anlamda salladım.
" abla lütfeen hadi şimdi almaya gidelim"dedi zaten televizyon almam gerekiyordu kabul ettim ve bir televizyoncuya geçtik. Dokuzyüz tl ye bir lcd aldık ve eve gittik, monte işlemleri tamamllandığında damla televizyonu açıp çizgi film izlemeye başladı.
"abla ben acıktım"dedi mutfağa gidip buzdolabını açtığımda içinde domates ve çökelek vardı, bende domatesi doğrayıp çökelekle karıştırdım ve üzedine yağ ekleyip karıştırdım, damlayı mutfağa çağırdım ekmekle hepsini bitirmişti zaten azıcık bişey vardı.
"abla ben hala açım" dedi
"ablacım saat epey geç oldu marketler kapalıdır şimdi yarın gidip alışveriş yaparız"dedim
"tamam"diyip oturma odasına gitti, bende televizyonu kapatıp "damla hadi yatağa" dedim beraber uyumaya gittik yatağım çift kişilikti yine ikinci eldi ama güzeldi, damlaya sarılıp beraber uyuduk, ama bir sorun vardı okulların açılmasına iki hafta kalmıştı ve damlayı okullar açılmadan alıcaklarmıydı, gerçi bana hava hoş evde tek başıma kalmam ama daha kendime bakamadan damlayı nasıl okula götürecektim?
1 hafta sonra ;
Bugün damlayı evine gögürücektim şu an damlayla beraber eşyalarını topluyorduk"abla"
"efendim? "
" sen hepmi burada kalacaksın"
"evet niye sordun? "
" gelip bizimle kalsana"
"hayır, damla sus! Tamam özür dilerim sana bağırmamalıydım ama bu konuyu bidaha sakın açma"
"tamam"
"hadi aşağı inelim"diyip damlanın bavulunu aşağı indirdim, damlayı taksiye bindirdim ve damlaya para verip gönderdim. Yukarı çıkıp duş aldım ardından uyudum, okulların açılmasına bir hafta kalmıştı sadece.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Siyahı
Teen FictionAğlamaktan bıkmış bir insanı hep ağlatmak da hayatın bize sunduğu imtihandır, ama bunu büyüdükçe insanlar kaldıramazlar daha fazla yük taşıyamazlar ve artık kurtulmak isterler...