Sabah odama giren güneş yüzünden uyandım, terler içindeydim lavaboya gidip yüzümü yıkadım ve damlanın odaasına gittim ama odada yoktu bende deniz hala uyuyordur diyip odasına gittim oda yoktu dışardan bağrışma sesleri geldiğinde dışarı koştum ve denizle damlayı sırılsıklam halde nbuldum ikisinin elinde bahçe hortumları birbirlerini ıslatıyorlardı, benifqrkettiklerinde beni de ıslatmaya çalıştılar hemen içeri koştum ıslatamadıkları için bbaşımı dışarı çıkarıp dil uzattım ama beni ıslatılar.
Elbiselerimizi kapıda çıkarıp yukarı banyolara çıktık. Deniz hazırlanmamızı söyledi, anlamasamda kalkıp giyindim üçümüz arabaya binip yola koyulduk.
Denizin ağzından;
Kızlara bişey söylemeden yola koyulduk, öğrendiğime göre iki teyzemiz ve iki tane dayımız varmış ve onların adreslerini buldum şimdide yanlarına gidiyoruz. Önce teyzemin evine gidicektik teyzemin adı semiha annemle babamın evlenmesini kimse istemezken annemle babama o yardım etmiş maddi ve manevi olarak.Adana ya yetiştiğimizde teyzemin evini bulmam kolay olmuştukızları uyandırıp teyzemin evine doğru yürümeye başladık
İçeri girdiğimizde bir kadın görduk kır veya ellili yaşlardaydı, ona semiha hanım sizmisiniz dediğimde bizi içeri buyur etti. Ve konuşmaya başladı. "semihanın yiğrnlerimisiniz?" dedi. Şaşırmıştım nasıl bizim olduğumuzu anlamıştı başımı olumlu anlamda salladım"bakın çocuklar semiha anne ve babanızın öldüğünü duyunca çıldırdı ve bir hafta boyunca hastanede kaldı onu ziyarete gittiğimde bu evi size bıraktığını söyledi ama ben onların kim olduğunu bilmiyorumki dedim bana dediki eğer üç kişi gelirlerse lütfen onları yanıma getir birbirlerini bulmalarına ihtiyacım var dedi"kadının dediklerine üçümüzde şaşırmıştık ama teyzeme ne olmuştu.
Teyzem annemle babamı bu kadarmı çok seviyordu? Bize olanları biliyotmuydu aklımda bisürü soru işareti vardı yağmur ve damlada anlamaz yüz ifadeleriyle bana bakıyorlardı onlara buraya geleceğimi söylememiştimki yaşlı kadın
"siz bugün burda kalın yarın teyzenizin yanına gidersinizz malum uzun yoldan geldiniz"dedi ve bize odalarımızı gösterdi
"deniz neler oluyor? Ah yağmura bişey anlatmamıştım olan biten herşeyi yağmur ve damlaya da anlattım ve uyuduk.
Ama ben uyuyamamıştım teyzemi evli sanıyordum meğer değilmiş ve hep bizi beklemiş ya teyzem ölmüşse anne ve babamı kaybettim ama teyzemide kaybetmiş olmuyum tanrım lütfen.
Bu düşüncelerle başımı yastıktan kaldırdım ve saatin gece üçü olduğunu gördüm başımı yastığa gömüp uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Siyahı
Novela JuvenilAğlamaktan bıkmış bir insanı hep ağlatmak da hayatın bize sunduğu imtihandır, ama bunu büyüdükçe insanlar kaldıramazlar daha fazla yük taşıyamazlar ve artık kurtulmak isterler...