Hastaneye yetiştiğimde, hangi katta olduklarını öğrenip yukarı çıkmaya başladım. Ameliyathanenin önünde kıvanç, sevgi, iki tane adam, ve bizim okuldan bir kız vardı galiba kıvanç ın sevgilisiydi. Sevginin yanına gittiğimde ağkamaktan gözleri şişmişti ona sarıldım bana sarılıp ağlamaya başladı. Kıvanç ağlamıyordu, boşluğa bakıyordu, düşünceler içindeydi sanki. İki saat sonra doktor amrliyathaneden çıktı.
"başımız sağolsun"diyip boş koridorda yürümeye başladı, kıvanç sandalyelere tekme atıp yere çoküp ağlamaya başladı, sevgi de ağlıyordu ve o iki adam, bende ağlamaya başladım. Kıvanç hızla dışarı çıktı sevgi kıvanç ın peşinden gitmemi söyledi bende arkasından gittim. Hızla arabasına bindi bende son anda yetişip ön koltuğa yerleştim.
Uçurumun kenarına gelmiştik, kıvanç arabayı durdurup. Uçutumun kenarına oturup ayaklarını sarkıttı, bende yanına oturdum.
"ağla rahatlarsın"dedim "bende biliyorum bu duyguyu iğrenç bir duygu, sende ölmek istiyorsun anılar aklına geliyor deliriyorsun" dedim titrek sesimle o anlar aklıma geldi kıvanç bana sarılıp ağlamaya başladı, bende ona sarılıp sırtını okşadım. Ağlaması durunca, hemen kalkıp arabaya bindi bende bindim ve eve doğru gittik. Cenaze işlemleri tamamlandığında bende eve gittim onları yalnız bırakmak daha iyiydi. Eve gittiğimde yorulduğum için direk uyudum.
Yine, bic beni uyandırmıştı ona bic diyordum, mamasını önüne koydum bende kahvaltımı yaptım, sonra dışarı çıkmaya karar verip, köpekle çıktım. Yaklaşık bir saatir yürüyordum, geri dönmeye karar verdim marketin önünden geçerken sanki annemi görmüştüm, hemen gözlerimi açıp kapattım ama kimse yoktu bende yürümeye devam ettim. Sahilin önünden geçerken kıvanç ı gördüm. Yanına gidip gitmemek konusunda kararsızdım, yanına gitmemeye karar verdim ve eve doğru yürümeye başladım. Eve yetiştiğimde bic e banyo yaptırdım bende banyo yapıp televizyonun karşısına geçtim. Filmimi izlerken kapı çaldı delikten baktığımda kıvanç ı gördüm.
***
Karasızlık yaşıyordu oğlan, neden o kız ona iyi geliyordu? Neden kız yanındayken herşeyi unutuyordu? Oysaki şuanda annesi artık ölüydü ama o aklındaki kadını düşünüyordu. Aşık mı oluyordu? Yoksa bu imkansız olduğu için o yolu mu seçmişti, sonuçta imkansızı başarmayı severdi. Daha fazla dayanamadı ve kızın evine doğru gitmeye başladı. Bir an önce kokusunu almak istiyordu o kızın. Bir anda durdurdu arabasını hangi sıfatla gidecekti kızın yanına? Nede olsa bir kız için çok çektirmişti ona, aslında ekşın peşindeydi o kız bahaneydi. Sahile çekti arabasını düşündü, gittiğinde ne cevap vereceğini, acaba sarhoş olup mu gitseydi yanına.
Saçmalık sarhoş olunca hiçbirşey hatırlamayacaktı uyandığında, herşeyi boşverip kızın kapısına dayandı delikanlı. Sonunda gördü sevdiği kızı rahatlama geldi içine.°¬°'~°
Deminden beri kıvanç yanımdaa oturmuş bişey konuşmuyorduk. Acaba bu çocuk manyakmıydı?"sebebi ziyaretiniz nedir kıvanç bey? "dedim daha fazla dayanamazdım çünkü.
" b-benimle, şey çıkarmısın? "neeeee! O bana kıvanç çıkma teklifi?" şey, y-ani dışarı"mal ya yeminle mal, sorunlu.
"hayır, gelemem uyuyacağım. Hadi sana müsade"diyip kapıya kalktım o da kalktı. Neden bu kadar kabayım çünkü bana okulda yaptıklarını unutmamıştım. Kıvanç ın arkasından kapıyı kapattım ve uyumaya geçtim.
Alarmımın sesiyle uyandım, okul için hazırlanmaya başladım. Okula yetiştiğimde sınıfıma geçip sıramda oturdum.Ders başladığında, kafamı sıraya yaslayıp dersi dinledim. Teneffüs zilinde dışarı çıkıp bankta oturdum. Futbol oynayan insanları izlemeye başladım ve onu gördüm. Toprağı, bir senedir platonik olduğum çocuk. Ama bana hiç bakmadı, bazen onu izlerken o da bana baktı. Üç aydır bununla geçiniyorum 'bana baktı' hastalıklı bir kızım evet. Mesela, sesini duymak için onun oturduğu bankın yanındaki banka oturup sesini dinliyorum. Ama ne yazıkki kendisi dördüncü sınıftı, benden bir yaş büyük. Ama asıl sorun bu değildi, gelecek sene buradan gidiyordu. Tabikide ben efkarlara bağlamıştım, gitmesini istemiyordum. En çok merak dttiğim şey sevgilisinin olup olmamasıydı.
Zil çaldığında gecenin yanına gidip, tprağın telefon numarasını aldım. Gece benim yeni arkadaşımdı, adından olsa gerek onu sevmiştim ve güvenmeyi denemiştim ve hala deniyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Siyahı
Teen FictionAğlamaktan bıkmış bir insanı hep ağlatmak da hayatın bize sunduğu imtihandır, ama bunu büyüdükçe insanlar kaldıramazlar daha fazla yük taşıyamazlar ve artık kurtulmak isterler...