Sabah yaşlı kadın bizi uyandırdı ve adının sultan olduğunu öğrendim "teyzeme ne oldu?" dediğimde "gidince görürsünüz" dedi ama böyle gizemli konuşmak benim işim. Aklıma yağmuru hastane önünde gördüğüm gün geldi onu çıldırtmıştım resmen aklıma gelen yüz ifadesiyle gülmeye başladım üçüde bana deliymişim gibi bakmaya başladı. Sultan teyze bize kahvaltı hazırlamıştı kahvaltı edip bizi teyzemin yanına götüreceğini söyledi.
Yola çıkalı on dakika olmuştu ve ben ne kadar soru so
rarsam sorayım sultan denen kadın bana gizemli cevaplar veriyordu kadına gıcık olmuştum. Sonunda araba durduğunda bir hastanenin önündeydik burası!!! Deliler hastanesiydi!!! Ne yani teyzem delirmişmiydi? Sultan teyzeyi takip ettik ve bir odaya girdik "işte teyzeniz" dedi sultan teyze. Teyzemin yanına yaklaştım konuşabiliyordu "kuzum" diyip bana sarıldı hiç deli gibi bir hali yoktu sultan teyze kulağıma "aslında teyzen deli değil" dedi sonra sesli konuşarak "işte babaanneniz sizin annenize acı çektirmek için teyzenize parayla deli raporu çıkartıp bu hastaneye tıktı" dedi. Hepimiz çok şaşırmıştık.Yağmurun ağzından;
Teyzemin olduğunu öğrendim ve onu görmeye deliler hastanesine gidiyoruz ama teyzem deli değil ve bunların hepsini babaannem yapıyor niye sırf annemle babam acı çeksin diye, bu kadının sorunu ne onunla kan bağım olduğu için kendimden nefret ediyorum. Teyzem benim elimden çekip bana sarıldı ve ardından damlaya. Teyzem çok iyi bir kadın hem anne ve babamın evlenmesinde yardım ediyor yardım edildiği öğrenildiği için ailesi onu bırakıyor ve sırf annem acı çeksin diye deliler hastanesine atılıyor, ve teyzem hala bizi çok seviyor. Teyzeme tek bir soru sorucaktım "teyze sana bütün bu olanlar bizim yüzümüzden hiçmi nefret etmedin bizden" ah cidden sanki ona tanrı yok demişim gibi bakıyordu bana"bidaha bu lafı duymuyum ben herşeye kardeşim ve yiğenlerim için katlandım siz birbirinizi buldunuz ya ben yaşadığım bütün acılları unuttum"dedi bende göz yaşıma hakim olamayıp ağladım ve teyzemin boynuna sarıldım ardından damla ve deniz, bir dakika boyunca birbirimize sarıldık. Deniz bizden ayrılıp "teyze merak etme seni burdan çıkarıcam diyip dışarı çıktı denizde ağlamıştı. Deniz bir adamla geri geldiğinde" suham hanım artık çıkabilirsiniz"dedi teyzem çok şaşırmıştı.Teyzemle beraber dışarı çıkıyorduk teyzemle sultan teyze önde ben deniz damla arkada yürüyorduk "deniz teyzemi nasıl çıkarttın" dedim sinsice sırıtıp "iki tehditle bıraktı, ve artık bana abi de ne bu deniz deniz ben senden daha büyüğüm" dedi utanmış gibi yapıp"peki abicim dedim ve bana sarıldı her ne kadar anne ve babamı kaybetsemde abimi ve teyzemi bulmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Siyahı
Teen FictionAğlamaktan bıkmış bir insanı hep ağlatmak da hayatın bize sunduğu imtihandır, ama bunu büyüdükçe insanlar kaldıramazlar daha fazla yük taşıyamazlar ve artık kurtulmak isterler...