Κοιμήθηκα με τα ακουστικά στ'αυτια με το Just a dream να παίζει όλο το βράδυ...
Το σπαστικό μου ξυπνητήρι χτύπησε.. πφφ... δεν θέλω να πάω σχολείο όσο ξέρω πως ο Μάρκος είναι στο νοσοκομείο..
Παράτησα τη μουρμούρα και ετοιμάστηκα. Έβαλα ένα μαύρο σορτσάκι και μια άσπρη κολλητή μπλούζα με τιράντες. Ισιωσα τα μαλλιά μου και πήρα τη τσάντα μου, για να κουβαλησω τα καινούρια μου βιβλία...Κ: Νικοοοοο!!
Ν: Ελαα..
Κ: Θα με πας??
Ν: Ναι έρχομαι!Πήγα στη κουζίνα που βρισκόταν η μαμά μου...
Κ: Morning..!
Μ.Κ.: Καλημέρα...! :) Πρώτη μέρα σήμερα εε??
Κ: Εε...Ναι...
Μ.Κ.: Πφφ...Κατερίνα θα γίνει καλά... σταματά να ανησυχείς...
Ν: Έλα πάμε!
Μ.Κ.: Τι? Από τώρα??
Κ: Έχουμε να κάνουμε κάτι!
Μ.Κ.: Εε...οκευ!Μπήκαμε στ'αμαξι του και πήραμε τον δρόμο για το νοσοκομείο. Φτάσαμε και πήγα γρήγορα στο δωμάτιο του Μάρκου...
Μ: Εεπ.. Καλημέρα πανέμορφη! :)
Κ: Καλημέρα πανέμορφέ μου :)Έσκυψα και τον φίλησε στο στόμα και εκείνος πήρε το χέρι μου, το πέρασε στον λαιμό του και με τράβηξε πάνω του...
Κ: Ρε Μάρκο! -.-
Μ: Τιι...?? :)
Κ: Πφφ.. *~* απλά φιλα με!Ο Νίκος ξεροβηξε και κατάλαβα πως ήρθε η ώρα να φύγουμε...
Κ: Ερχομαιι!
Μ: Έλα μικρή... έχεις σχολείο...! :)
Κ: Ναι ναι.. :ρ
Μ: Πφφ... Θα ερθωω..σήμερα!
Κ: Τιι?!? Οοοχι! Δεν θα πας πουθενά!
Μ: Το περίμενα -.-
Κ: Μάρκο δεν το κουνάς από δω!!!
Μ: Καλά αγάπη μου... ;)
Κ: Φεύγω... :\
Μ: Οκευ.. πρόσεχε τι θα σου πούνε!
Κ: Θα το έχω στο νου μου :ρ
Μ: -.-
Κ: Χάχα φιλάκια μωρό μου :*
Μ: Φιλάκια :*
Κ: Σ'αγαπω! ♡
Μ: Και γω! ♡Φύγαμε και γρήγορα φτάσαμε στην εξώπορτα του σχολείου..
Κ: Πόσο πολύ μου έλειψε... :ρ
Ν: Χάχα! Θυμάσαι που τη πρώτη μέρα όταν πήγαινες πρώτη λυκείου είχες κρεμαστεί από τα κάγκελα για να μην σε βάλουμε μέσα?? Χαχαχα ακόμα το θυμάμαι και κλαίω από τα γέλια! :"D
Κ: -.-
Ν: Έλα κατέβα..
Κ: Καλά καλά...Κατέβηκα και μπήκα στο προαύλιο ψάχνοντας για την Τόνια. Τελικά την βρήκα κάτω από ένα δέντρο να περιμένει...
Κ: Μεραα..
Τ: Σχολειοοο...
Κ: Αυτοκτονίααααα..
Τ: Ακριβωωωςς...
Κ: Πφφ *~*
Τ: Τσσ :* μέρα κολλ.
Κ: :*
Τ: Τι νεαα??
Κ: Τιποταα..πήγα πριν να δω τον Μάρκο.
Τ: Και? Πως είναι?
Κ: Καλά είναι! :)
Τ: Ωραία! :)
Κ: πφφ..λες να έχουμε πολλά βιβλία πάλι φετ--..
Τ: Κατερίνα...?
Κ: Ναι...?
Τ: Όταν είπες πως ο Μάρκος είναι καλά...εννοούσες ΠΟΛΎ καλά??
Κ: Εε...τι συμβαίνει??
Τ: Κοίτα ποιος είναι στη πόρτα...Γύρισα και είδα τον Χάρη με τον Μάρκο... -.- ΠΌΤΕ ΔΕΝ ΜΕ ΑΚΟΎΕΙ! Πήγα προς το μέρος τους τρελά θυμωμένη και αυτό το σατανικό χαμόγελο στο πρόσωπο του Μάρκου δεν έλεγε να φύγει..
Κ: ΓΙΑΤΊ ΉΡΘΕΣ????
Μ: Ηρέμησε μικρηη...
Κ: Πώς να ηρεμήσω??? Πριν λίγες μέρες σε πυροβ--...
Μ: Ααχ..σκάσε και φιλά με!Με πήρε στην αγκαλιά του και με φίλησε τόσο τρυφερά και δυνατά... Μου είχαν λείψει αυτά τα φιλιά..
Κ: Ηλιθιε! :)
Μ: Σ'αγαπαω..♡
Κ: Και γω ♡Ένα χέρι με έπιασε από τον ώμο... Γύρισα και ήταν ο Δημήτρης..! Δεν θα μας αφήσει σε ησυχία αυτός ο άνθρωπος!!!
Κ: Τι. Θες. Πάλι. Εσύ. Εδώ???
Δ: Σορρυ που ήρθα να δω τι κάνεις!
Κ: Δεν θέλω να σε βλέπω! Κατάλαβε το!
Δ: Οχου ρε Κατερίνα.. ξέχνα το, το θέμα να τελειώνουμε!
Κ: Τι? Τι θες να ξεχάσω? Να ξεχάσω το γεγονός ότι έβαλες να μας σκοτώσουν??
Δ: Πφφ.. ρε Κατε--..
Χ: Δεν ακούς τι σου λέει?? Αμόλα!
Δ: Καλααα...!!!
Κ: Στα τσακ--..
Μ: Πφφ..ξέχνα το πια! :*
Κ: Ααααααα..όλοι εναντίων μου σήμερα! >.<
Μ: Χάχα! ;)
Χ: Εε...που είναι η Τονια??
Κ: Εκεί στο δέντρο...
Χ: Οκευ...Αφού έφυγε ο Χάρης, με πήρε αγκαλιά και με φίλησε απαλά στο κούτελο...
Κ: Μου λείπεις... :(
Μ: Όχι άλλο όμως :)
Κ: Τι? Θα έρθεις σπίτι??? :)
Μ: Ναι! ;)
Κ: Ααα!!! :')
Μ: Χάχα :* Σ'αγαπαω ♡ για πάντα...
Κ: Και γω ♡ για πάντα!Το κουδούνι χτύπησε και έπρεπε να πάμε στις νέες μας τάξεις. Αποχαιρέτησα τον Μάρκο με ένα φιλί και μαζί με την Τόνια φύγαμε. Πήγαμε στην τάξη που μας είπαν και φυσικά καθίσαμε μαζί... Μας καλωσόρισαν μετά από αυτό το φανταστικό καλοκαίρι... Πήραμε τα καινούρια μας βιβλία και βγήκαμε ξανά στο προαύλιο. Ο Μάρκος με τον Χάρη μας περίμεναν σε ένα παγκάκι κοντά στην πόρτα. Τους αγκαλιάσαμε και φύγαμε όλοι με το αμάξι του Χάρη...
BẠN ĐANG ĐỌC
Addicted (Greek)
Lãng mạnΙσως να μην τελειωσουν ολα τοσο γρηγορα... Ισως να αρχισαν για να μην τελειωσουν... Αλλα το μονο σιγουρο ειναι πως θα κρατησουν για παντα μεσα στη καρδια μου...