Μ: Λοιπόν έλα... ναννυ τώρα! :3 Κ: Χάχα οκευ! :) Σ'αγαπαω ♡
Μ: Και γω ομορφιά μου... ♡Τον φίλησα τρυφερά στο στόμα και κείνος ανταπέδωσε.. Αααχ.. *~* ♡
Κοιμηθηκαμε αγκαλιά και στις 6 το ξυπνητήρι χτύπησε σιγανά. Σηκωθήκαμε και κοιταχτηκαμε στα μάτια...
Κ: Λοιπόν...
Μ: Λοιπόν..
Κ: Έλα να ετοιμαστούμε..
Μ: Ναι... στείλε στον Νίκο να δεις αν ξύπνησε...
Κ: Οκευ..Πήρα το κινητό μου στα χέρια μου και έστειλα στον Νίκο...
Κ: Ξύπνησες??
Ν: Ναι.. Σίγουρα δεν άκουσαν τίποτα?
Κ: Και να άκουσαν, οι πόρτες είναι κλειδωμένες.
Ν: Ναι σωστά..
Κ: Έλα ετοιμαστείτε!
Ν: Οκπ!Έβαλα πρόχειρα ένα μαύρο κολλάν και μια άσπρη τιραντε μπλούζα και τα μαύρα all star μου. Ετοιμάστηκε και ο Μάρκος και βγήκαμε στη βεράντα και κείνη την ώρα βγήκε και ο Νίκος με την Έλλη. Περάσαμε τις τσάντες μας και μετά πέρασε ο Μάρκος και εγώ. Η Έλλη, αλλά με τη μανία του ο Νίκος την πέρασε εκείνος :ρ και μετά αυτός. Πήγαμε γρήγορα και αθόρυβα μπροστά που ήταν τα αμάξια και η Έλλη πήγε με τον Νίκο στο σπίτι της και εγώ με τον Μάρκο για..το σπίτι μας. Άνοιξε τη πόρτα και μπήκαμε μέσα...
Κ: Λοιπόν...θέλει αρκετή δουλειά..
Μ: Ναι.. με το καιρό θα τα φτιάξουμε όλα!Του χαμογέλασα και κείνος με πήρε στην αγκαλιά του και με φίλησε τρυφερά στο στόμα... Φτιάξαμε τα πράγματα και πήρα τηλέφωνο τον Νίκο...
Ν: Έλα..
Κ: Θα πάμε στη μαμά?
Ν: Ναι θες τώρα?
Κ: Εγώ δεν έχω πρόβλημα..
Ν: οκευ. Πάμε πρώτα στο τάδε νοσοκομείο..
Κ: Οκευ..!Μπήκαμε στ'αμαξι και ξεκινήσαμε για το νοσοκομείο. Εκεί μας περίμενε ο Νίκος με την Έλλη...
Ν: Δεν είναι εδώ...
Κ: Πφφ.. επόμενο?
Ν: Ναι..Ξανά στ'αμαξι και είδα τον Μάρκο στεναχωρημενο..
Κ: Αγάπη μου..?
Μ: Ναι..?
Κ: Είσαι..Καλά?
Μ: Ο-οχι ιδιαίτερα..
Κ: Τι συμβαίνει..?
Μ: Δεν θα το αφήσει έτσι ο πατέρας σου...
Κ: Το ξέρω... αλλά δεν θα αφήσω κανέναν και τίποτα να μας καταστρέψει...Μου χαμογέλασε και μετά από λίγο φτάσαμε στο άλλο νοσοκομείο... ο Νίκος με την Έλλη δεν είχαν φτάσει ακόμα και πήγαμε μέσα. Ρώτησα μια κοπέλα στην είσοδο εάν είναι η μητέρα μου σ'αυτο το νοσοκομείο...
Κοπ(ελα): Μισό λεπτό να ψάξω τα αρχεία μου... :)
Κ: Οκευ.Καθώς έψαχνε πετάχτηκε ο Νίκος..
Ν: Τι έγινε? Είναι εδώ?
Κ: Τώρα ψάχνει στα αρχεία..
Ν: Ωραία...
Κοπ: Λοιπόν... Η μητέρα σας είναι σ'αυτο το νοσοκομείο στον 3ο όροφο, δωμάτιο 23.
Κ: Ωραία! Σ'ευχαριστουμε πολύ!Πήγαμε στο δωμάτιό της και την είδαμε καθιστή να κοιτάει τον τοίχο...
Κ: Μαμά?
Μ.Κ.: Κατερίνα μου? Νίκο? Μάρκο? Έλλη?
Ν: Ναι μαμά.. εδώ είμαστε..
Μ.Κ.: Παιδιά μου! :")
Κ: Ααχ μαμά ανησυχησαμε πάτα πολύ!
Μ.Κ.: Και γω αγάπες μου!Την αγκαλιασαμε και μετά ήρθε ο Μάρκος και η Έλλη κοντά της..
Ε: Ανησυχησαμε πάρα πολύ κυρία Ελπίδα (το όνομα της μητέρας μου).
Μ.Κ.: Ελπίδα σκέτο αγάπη μου. :) Το εγγονάκι μου τι κάνει?
Ε: Καλά είναι :)
Μ.Κ.: Μάρκο μου? :)
Μ: Ελπίδα μου? :)
Μ.Κ.: Χάχα τι κάνεις βρε? :)
Μ: Καλά είμαι! Εσύ πως πας πεθερουλα μου??
Μ.Κ.: Πεθερουλα σου? Χάχα
Μ: Αμέ ;)
Μ.Κ.: Χάχα καλά είμαι :)Ήρθε δίπλα μου και με έπιασε από τη μέση...
Κ: Πεθερουλα?? :)
Μ: Ναι.. Εσύ θα γίνεις δικιά μου ;)
Κ: Μμμ.. είμαι ήδη! :3
Μ: Χάχα ♡ σ'αγαπω
Κ: Και γω ♡
ESTÁS LEYENDO
Addicted (Greek)
RomanceΙσως να μην τελειωσουν ολα τοσο γρηγορα... Ισως να αρχισαν για να μην τελειωσουν... Αλλα το μονο σιγουρο ειναι πως θα κρατησουν για παντα μεσα στη καρδια μου...