Μαρ: Κατερινακι μου..?
Κ: Ωχ..πάλι άρρωστη είμαι?? Τι έχω αυτή τη φορά??
Μαρ: Κάτι έχεις αλλά δεν είναι αρρώστια...
Κ: Μιλά καθαρά Μαριάννα...
Μαρ: Είσαι έγκυος...!
Κ: Έλα μου??? Ο.ο"
Μαρ: Είσαι έγκυος Κατερίνα..
Κ: Όχι τώρα γαμωτο.. :(
Μαρ: Εε.. μήπως θες να μου μιλήσεις γι'αυτο..?
Κ: Απλά.. το αγόρι μου φιλαγε μια άλλη κοπέλα πριν λίγο καιρό και είμαστε σε απόσταση... είναι και το σχολείο...
Μαρ: Εεμ.. τον άφησες να σου εξηγήσει τον λόγο που το έκανε τουλάχιστον?
Κ: Ο..όχι...
Μαρ: Άστον να σου εξηγήσει! Μπορεί να έγινε κάποια περιήγηση! Και δεν νομίζω να θες να κάνεις έκτρωση σωστά??
Κ: Όχι βέβαια! Δεν θα το έκανα ποτέ αυτό! Και νομίζω έχεις δίκιο... :\
Μαρ: Ξέρεις πως ότι χρειαστείς είμαι εγώ εδώ :)
Κ: Ναι :) Φιλάκια τώρα!
Μαρ: Στο καλό!Απφ.. έχασα τη γη κάτω από τα πόδια μου.. έγκυος?? Γιατί τώρα?? Γιατιιιιιιιιι?????? Λάθος στιγμή βρήκες μικρακι μου να εμφανιστείς στη ζωή μας.. απφφ... Βγήκα από το γραφείο της και ο Νίκος με την Έλλη με κοιτούσαν...
Ν: Λοιπόν..??
Κ: Λοιποοοοονν... Είμαι έγκυος... :\
Ε: Κα..Κατερίνα σοβαρά?
Κ: Ναι :(
Ν: Εεεει! Και γιατί στεναχωριρσαι ρε? :)
Κ: Τι? Δηλαδή δεν θα τον εκτελέσεις??
Ν: Μπαα.. άλλη φορά :ρΈτρεξα και τους αγκάλιασα και αμέσως πήγαμε στ'αμαξι με προορισμό το σπίτι..μας.. (εννοώ το δικό μου και του Μάρκου *~* δεν αλλάζει αυτο). Χτύπησα τη πόρτα και άνοιξε. Ήταν σε κακά χάλια και μόλις με είδε τα μάτια του έλαμψαν! :) Μου είχε λείψει τόσο πολύ! Με πήρε στην αγκαλιά του...
Μ: Κατερίνα μου! Καρδιά μου! Ομορφιά μου! Μικρή μου! Αγάπη μου!
Κ: Αχ πανέμορφε μου θα με σκάσεις.. :)
Μ: Αγάπη μου σε παρακαλώ άσε με να σου εξηγήσω!
Κ: Θα σε αφήσω αλλά στη πόρτα θα μιλάμε?
Μ: Αα ναι! Ελάτε μέσα! :)Περάσαμε μέσα και καθίσαμε στον καναπέ...
Κ: Αααχ αυτός ο καναπές :3
Μ: Σου έλειψε εε? Γι'αυτο γύρισες? ;)
Κ: Όχι. Αλλά άμα το θέτεις έτσι μπορεί και γι'αυτο :) Αυτός ο καναπές έχει να φάει κάτι ξαπλες αγάπη μου.. ;)
Μ: Θα έπρεπε να φοβάμαι τώρα? :ρ
Κ: Λοιποοοονν.. Πες μου τι έγινε με εκείνη τη κοπέλα τέλος πάντων...
Μ: Αα.. είναι μια που μου την έπεφτε συνέχεια φαντάσου τώρα πριν σε γνωρίσω, με είδε και.. -.- Προσπαθούσα να τη βγάλω από πάνω μου αλλά μου έχει κολλήσει σα βδελα η πουτανα.. -.-"
Κ: Καλά Καλά καλά! :)
Ν: Ετοιμάσου φίλε για το εγκεφαλικό τώρα :)
Μ: Τι? ο.ο"
Κ: Μάρκο μου.. αγάπη μου.. ζωή μου.. πανέμορφε μου.. :)
Μ: Τι έκανες πάλι?? :3
Κ: Βασικά... εμείς τι κάναμε :)
Μ: Κατερίνα μιλά... :|
Κ: Τι θα έλεγες για ένα.. μωράκι?? :)
Μ: Κατεριναα.. τι εννοείς μωράκι? :)
Κ: Είμαι έγκυος! :)
Μ: Τι?? :')Σηκώθηκε και με σήκωσε στην αγκαλιά του..!
Μ: ΘΑ ΓΊΝΩ ΜΠΑΜΠΆΣ!!!! :")
Κ: Ναι αγάπη μου! :)Ο Νίκος και η Έλλη κοιταχτηκαν και μας χαμογέλασαν ενώ ο Μάρκος με φίλησε τρυφερά στο στόμα. :") Είμαι πολύ χαρούμενη!
Τώρα πια θα ζω με τον Μάρκο και δεν θα ξαναμαλωσουμε για κανένα λόγο. Θα περιμένουμε το μικρακι μας να έρθει :) Ααχ! Είμαι πολύ ευτυχισμένη!
BẠN ĐANG ĐỌC
Addicted (Greek)
Lãng mạnΙσως να μην τελειωσουν ολα τοσο γρηγορα... Ισως να αρχισαν για να μην τελειωσουν... Αλλα το μονο σιγουρο ειναι πως θα κρατησουν για παντα μεσα στη καρδια μου...