Μια τέλεια βραδιά για ακόμα μια φορά..

482 39 0
                                    

Γυρίσαμε σπίτι και άνοιξα τη πόρτα. Στη κουζίνα βρισκόταν η μητέρα μου που μαγειρευε και ο αδερφός μου στο σαλόνι..

Κ: Εεειι! Κοιτάξτε ποιος γύρισε!
Μ.Κ.: Αααχ! Μάρκο μου! :') Γύρισες??
Μ: Ναι :)
Ν: Μαρκοο!! :)
Μ: Εεε! Γειά σου! :)
Ν: Έλα δω ρε αδερφέ! :)
Κ: Χάχα από ποτέ γίνατε τόσο φιλαράκια εσείς? :)

Με κοίταξαν και οι δύο μ'αυτο το χαζό βλέμμα και γέλασαν. Πήγα στο τραπέζι και άδειασα τη τσάντα μου, που ήταν γεμάτη βιβλία...

Μ.Κ.: Ουαου! Είναι ακόμα περισσότερα από πέρυσι...!
Κ: Ναι :\
Μ.Κ.: Πφφ..θα τα βγάλουμε πέρα! Εύκολα θα είναι! :)
Κ: Το εύχομαι..
Μ: Μην ανησυχείς μικρή :3
Κ: Πφφ..δεν ανησυχώ...ΒΑΡΙΈΜΑΙ! :ρ
Μ: Χαχα πάμε μέσα να ξεβαρεθεις? ;)
Ν: Είμαι και γω εδώ -.-
Κ: Δεν κάνουμε τίποτα :ρ
Ν: Καλααα..

Πήγαμε στο δωμάτιό μου και μόνο που πρόλαβα να πετάξω τη τσάντα μου σε μια γωνιά! Ήρθε καταπάνω μου και με πέταξε στο κρεβάτι! Ήρθε από πάνω μου και άρχισε να με φιλά με δύναμη στο στόμα. Μετά με φιλαγε στο λαιμό και έλεγε σιγανά...

Μ: Ο αδερφός σου θα πάει στην Έλλη και η μητέρα σου θα είναι έξω μέχρι αργά...
Κ: Πώς το ξέρεις?
Μ: Νομίζεις πως είναι δύσκολο να το μάθω? :ρ
Κ: Τέλος πάντων...και?
Μ: Κααιι..έλεγα αφού θα είμαστε μόνοι μας...
Κ: Κατάλαβα κατάλαβα...
Μ: Τι κατάλαβες κατάλαβες??
Κ: Θες να...
Μ: Πφφ.. *~* Όχι ρε.. Έλεγα να βλέπαμε ταινία και μετά χαδακια.. :3
Κ: Ααα...δηλαδή δεν θες να...
Μ: Κατερίνα -.-
Κ: Εγώ πάντως είμαι διαθέσιμη ;)
Μ: Σοβαρά τώρα? .-.
Κ: Σοβαρότατα.. ;)
Μ: Κατερίνα μην παίζεις...
Κ: Δεν παίζω...
Μ: Δηλαδή..θες??
Κ: Ναι..

Μου χαμογέλασε και άκουσα τη φωνή της μητέρας μου από τη κουζίνα...

Μ.Κ.: Τρωμεε!

Σηκωθήκαμε και πήγαμε στη κουζίνα. Καθίσαμε στο τραπέζι και είπε ο Νίκος...

Ν: Λοιπόν, απόψε θα πάω στης Έλλης...
Μ.Κ.: Ωραία... Εγώ έχω να πάω στα γενέθλια της φίλης μου της Ράνιας.
Κ: Αα..οκευ..
Μ.Κ.: Θα αργήσω να γυρίσω και μπορεί να κοιμηθώ εκεί. Ελπίζω να είσαστε Εντάξει..
Κ: Ναι μαμά...
Μ.Κ.: Αν είναι να μείνω εκεί θα πάρω ένα τηλέφωνο.
Κ: Οκευ..

Αφού φάγαμε, ο Νίκος πήγε στο playstation και η μητέρα μου να κάνει ένα μπάνιο. Εγώ και ο Μάρκος ήμασταν στο κρεβάτι αγκαλιά...

Μ: Λοιπόν..Τι θα κάνουμε?
Κ: Δεν ξέρω :ρ
Μ: -.- Είσαι σίγουρη?
Κ: Ναααιιι...
Μ: Καλά μισό...

Έψαξε τις τσέπες του και τα πράγματά του και με κοίταξε με ένα απογοητευμένο βλέμμα..

Μ: Εεε..δεν έχω...
Κ: Τι δεν έχεις?
Μ: Προφυλακτικά...

Στραβοκαταπια και συνέχισα..

Κ: Δεν..τα χρειαζόμαστε...
Μ: Κατερίνα τι λες αγάπη μου?? Σε βάρεσε ο ήλιος στο κεφάλι??? Ο.ο"
Κ: Μάρκο... :\
Μ: Κατερίνα... Δεν πρέπει...
Κ: Πφφ.. Δεν θες..
Μ: Θέλω..αλλά δεν πρέπει...
Κ: Μα το θέλω και γω... :(
Μ: Κατερίνα...
Κ: Μάρκο..
Μ: Οοο..
Κ: Ααα..
Μ: Ααππφ..
Κ: Πφφ...
Μ: Τσσ..
Κ: :'(
Μ: Καλαααααααα..
Κ: Μπαα..Άλλαξα γνώμη :ρ
Μ: Πλάκα μου κάνεις -.-
Κ: Ναι :"D
Μ: :ρ

Η ώρα πήγε 8 παρά και η μητέρα μου ετοιμαζόταν ενώ ο Νίκος είχε ήδη φύγει. Αναγκαστικά την πήγαμε εμείς και καθώς γυρναγαμε είδα να περνάμε από σπίτια γνωστά...

Κ: Εεεεμ..που πάμε?
Μ: Θα δεις μικρή... :)
Κ: Καλα...

Σε κάποια στιγμή, είδα το..σπίτι μας. Με έφερε ξανά εδώ.. :) Άνοιξε και με πήγε στο σαλόνι...

Μ: Θα δούμε ταινία..
Κ: Ωραία :)
Μ: Διάλεξε :)
Κ: Πάντα εγώ θα διαλέγω?
Μ: Ναι :)
Κ: Ωραία...Just friends?
Μ: Μπαα..
Κ: The boy next door?
Μ: Ναι ;)
Κ: Ωραια.. :)

Την έβαλα να παίξει και έκατσα στην αγκαλιά του.
~.~. ~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~
Αφού τελείωσε η ταινία, σηκώθηκα και την έβγαλα καθώς ένιωσα το απαλό του χέρι να με πιάνει από τη μέση και να με κολλάει πάνω του. Άρχισε να με φιλά στο λαιμό και κατευθυνοταν προς το στόμα μου. Σε κάποια στιγμή με σήκωσε ψηλά και πέρασε τα πόδια μου γύρω από τη μέση του κρατώντας με από τα μπούτια. Συνέχισε να με φιλάει στο στόμα καθώς με μετέφερε προς το δωμάτιο. Με άφησε απαλά πάνω στο κρεβάτι και έβγαλε τη μπλούζα του..Ααχχ αυτά τα τατουάζ *~* . Ήρθε από πάνω μου και με φίλησε στο λαιμό. Συνέχισα βγάζοντας και γω τη δικιά μου και τον φίλησα στο στόμα...

Κ: Σ'αγαπαω...
Μ: Και γω καρδιά μου...

Έβγαλε το παντελόνι του και γω το σορτσάκι μου. Έβγαλα το σουτιέν μου και άρχισε με τη γλώσσα του, από τη κοιλιά μέχρι το στήθος να με γλύφει. Έβγαλε το μποξερακι του και γω το εσώρουχό μου. Με κοίταξε στα μάτια και συνέχισε και άρχισε να γλύφει τη γυναικεία περιοχή μου. Αναστέναξα και με κοίταξε για άλλη μια φορά στα μάτια. Ήρθε από πάνω μου...

Μ: Κατερίνα.. να σταματ--..
Κ: Όχι...
Μ: Κατερίνα δεν πρέπει...
Κ: Δεν θα...
Μ: Αυτό φοβάμαι..
Κ: Εγώ δεν φοβάμαι...
Μ: Κατερίνα...
Κ: Μάρκο...

Με είδε που ψιλοθυμωσα και τον ένιωσα να μπαίνει μέσα μου...χωρίς καμία προφύλαξη. Έβγαλα μια σιγανή κραυγή και με κοίταξε... Δαγκωσα απαλά το κάτω χείλος μου και συνέχισε αργά... Μετά πήγε λίγο πιο γρήγορα... Το βράδυ αυτό θα μου ήταν αξέχαστο. Η πρώτη μας φορά κανονικά. Χωρίς προφύλαξη χωρίς τίποτα....

Άργησα να το ανεβάσω γιατί εε.. με πήρε ο ύπνος χθες καθώς το έγραφα :ρ Sooo... χεχε.. :3

Addicted (Greek)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ