Στο πλάι της μητέρας μου μέρος 2ο

421 41 2
                                    

1 Εβδομάδα αργότερα...

Κ: Γιατρέ! :'( ΓΙΑΤΡΈ!
Γιατ(ρος): Ηρεμήστε! Είναι όλα υπό έλεγχο!

Με τράβηξαν έξω από το δωμάτιό της καθώς δεν άκουγα πια το "μπιτ.." του μηχανήματος... :'( Η ΜΗΤΈΡΑ ΜΟΥ! :"( Χάνω τη μητέρα μου! :'( Το χέρι του Μάρκου με τράβηξε στην αγκαλιά του και γω ξέσπασα σε λυγμούς...

Μ: Σσσς.. ησύχασε καρδιά μου.. θα γίνει καλά...
Κ: Όχι Μάρκο! Δεν θα γίνει! Σταμάτησε η καρδιά της! Δεν την είδες δηλαδή?? :"(
Μ: Την είδα... ηρέμησε όμως αγάπη μου... :(
Ν: Κατερίνα.. :'( Και γω είμαι χάλια αλλά ηρέμησε...
Κ: Ε βέβαια! Τι άλλο θα έλεγες και συ μιας και δεν ήξερες πως ο ίδιος της ο άντρας της το έκανε!

Τα χέρια μου έκλεισαν το στόμα μου και εκείνος με κοίταξε καλά καλά...

Ν: Τι λες Κατερίνα?? Τι λες κορίτσι μου??
Κ: Άστο! Ξεχνα το! :"(

Έτρεξα μακριά και ανέβηκα με το ασανσέρ στη ταράτσα.. Ένιωσα το χέρι της Έλλης να με ακουμπάει στον ώμο...

Ε: Κατερίνα.... :(
Κ: Έλλη φύγε.. δεν θέλω να με βλέπεις έτσι στη κατάστασή σου...
Ε: Δεν μπορώ να σε αφήσω μόνη σου.. Δεν είμαι η Τόνια..
Κ: Σου είπα είμαστε οκευ με την Τόνια...
Ε: Κατερίνα, είναι ακόμα με την Μελίνα...
Κ: Τι λες βρε Έλλη...?
Ε: Την αλήθεια... Ήταν μαζί της πάλι χθες..προχθές.. γενικά κάθε μέρα!
Κ: Πφφ.. :(
Ε: Εγώ πάντως θα είμαι δίπλα σου..όπως και συ σε μένα... :'\
Κ: Ααχ ρε Έλλη.. :')
Ε: Πες μου τώρα, τι ήταν αυτά που έλεγες στον Νίκο? :\
Κ: Εκείνος το έκανε με τη παλιοτσουλαρα του..
Ε: Γιατί τον κατηγορείς? Εκείνη μπορεί να το έκανε.. εκείνος αποκλείεται...
Κ: Έλλη ξέρω πολλά... :'(
Ε: Μπορείς να με εμπιστευτείς... αν δεν θες να μου πεις όμως δεν πει--
Κ: Θέλω να σου πω.. :\ Θα το πω σε όλους μετά...
Ε: Οκευ.. :\

Θυμάστε όταν ο Νίκος ήταν στο νοσοκομείο και τον πέτυχα με το τσουλακι του? Εε λοιπόν...

Κ: Τους πέτυχα μια μέρα μαζί και τους άκουγα που έλεγαν για το πως θα την ξεφορτωθούν...
Ε: Πλάκα μου κάνεις... είναι έλεος αυτός ο άνθρωπος..!
Κ: Ναι...Δεν την αγάπησε πότε... Ούτε εμάς.. Τωωωραα.. θα πάει να τη γκαστρωσει και θα πάει για άλλη... :(
Ε: Πφφ.. Τέλος πάντων!
Κ: Ναι... πως είναι η...μπέμπα? :) Ε: Καλά είναι μωρέ! Αν και δεν πιστεύω πως θα είναι κορίτσι αλλά οκευ ;)
Κ: Χάχα.. :) Είναι πολύ ωραία εδώ πάνω...
Ε: Ναι.. Μήπως πρέπει να πάμε κάτω όμως? Μήπως έχει έρθει ο γιατρός...?
Κ: Α ναι... ο γιατρός... πάμε...

Κατεβηκαμε και ο Νίκος μίλαγε με τον γιατρό. Αμέσως έτρεξα δίπλα του...

Κ: Τι έγινε γιατρέ???
Γιατ: Δεν πάει πολύ καλά η μητέρα σας... :( Δεν μπορώ να πω με σιγουριά πως θα ζήσει...
Κ: Τι...? :'(
Γιατ: Αν μάθουμε κάτι θα σας ενημερώσουμε..
Ν: Ωραία...
Κ: Νίκο... εκείνος το έκανε! Το ξέρω!
Ν: Κατερίνα απλά είσαι τρομαγμένη..
Κ: Νίκο άκου με! Τους βρήκα μια μέρα κάπου και τους άκουσα που συζητούσαν για το πως θα την ξεφορτωθούν! Δεν την αγάπησε πότε!!!
Ν: ...Ποιος ήρθε??
Κ: Νίκο αλήθεια σου λέω!!
Ν: Δεν είπα πως μου λες ψέματα αγάπη μου απλά... είναι ένας μαλακας και μίσος!
Κ: :'( Τον μισώ...

Το ασανσέρ άνοιξε και ήρθε προς το μέρος μας..

Κ: ΠΏΣ ΤΟΛΜΆΣ ΚΑΙ ΈΡΧΕΣΑΙ ΕΔΏ????????
Μπ.Κ.: ΚΑΤΕΡΊΝΑ! ΝΊΚΟ! ΜΑΖΊ ΜΟΥ ΤΏΡΑ!
Ν: ΡΕ ΆΝΤΕ ΑΠΌ ΔΩ!
Μπ.Κ.: ΠΏΣ ΜΙΛΑΣ ΈΤΣΙ ΣΤΟ ΠΑΤΈΡΑ ΣΟΥ??
Ν: ΤΙ ΛΕ ΡΕ? ΆΝΤΕ ΑΠΌ ΔΩ ΧΑΜΟ ΜΑΛΑΚΑ!

Ερχόταν απειλητικά όλο και πιο κοντά του...

Addicted (Greek)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora