Τι έγινε λέει?!

586 47 0
                                    

Άνοιξα τη πόρτα και είδαμε τον Νίκο και τη μαμά να περιμένουν κάπως θυμωμένοι και ανήσυχοι. "ΩΩΧΧ" ήταν το μόνο που μπορούσα να σκεφτώ αυτή τη στιγμή!

Προχωρήσαμε προς το μέρος τους και ο Νίκος ήρθε και μας είπε...

Ν: Πώς περάσατε χθες? ;)

Χαμογέλαγε οπότε...δεν θα είχε καταλάβει τίποτα...

Κ: Εε πολύ ωραία... :)
Μ: Ναι, φανταστικά! :)

Ήρθε η μαμά μου και με πήρε από το χέρι και με πήγε στο σαλόνι. Με κάθισε στο καναπέ και ήρθε και κόλλησε δίπλα μου...

Μ.Κ.: Λοιπόν ακούω...
Κ: Τι..?
Μ.Κ.: Λεπτομέρειες! :)
Κ: Ααα... Εμ..με πήγε στο σπίτι και υπήρχε ένας δρόμος από κεριά και ροδοπέταλα...
Μ.Κ.: Αααωω :')
Κ: Στη μέση του σπιτιού χωριζόταν σε δύο δρομάκια. Το ένα οδηγούσε στη κουζίνα και το άλλο στο δωμάτιο...
Μ.Κ.: Ααωω :') Για μισό! :| Στο δωμάτιο?!
Κ: Εε ηρέμησε!
Μ.Κ.: Απφφ πες παρακάτω... -.-"
Κ: Με πήγε στη κουζίνα που είχε στήσει τραπέζι για μένα :)
Μ.Κ.: Αααωω :) Τι είχε φτιάξει??
Κ: Μακαρόνια με κιμά! :')
Μ.Κ.: Και...προς τι όλη αυτή η συγκίνηση?? .-.
Κ: Ήταν το πρώτο φαγητό που φτιάξαμε μαζί! :)
Μ.Κ.: Ααα...το γλυκούλη μουυ :3
Κ: Φάγαμε και πήγαμε στο δωμάτιο...
Μ.Κ.: Πρόσεχε τι θα μου πεις Κατερίνα... :|
Κ: Εεε..

"Ναι μαμά...κάναμε σεξ..Ελπίζω να μην σε πειράζει -.-" άμα της έλεγα τίποτα τέτοιο θα με είχε πετάξει από τη ταράτσα...

Κ: Δεν κάναμε τίποτα! *~*
Μ.Κ.: Λέω μήπως -.-
Κ: Καλά, και να κάναμε τι θα γινόταν??
Μ.Κ.: Είσαι ακόμα 17!
Κ: Σε 1-2 βδομάδες γίνομαι 18! Δεν είμαι 17 -.-
Μ.Κ.: Καλά καλά εφόσον δεν έγινε τίποτα δεν χρειάζεται να μιλάμε γι'αυτα τώρα...
Κ: Ναι...

Με είχε πιάσει μια τρελή αμηχανία και ήθελα να της πω τι έγινε αλλά φοβόμουν! Ειδικά τον αδερφό μου! Θα μπορούσε να τον είχε πλακώσει στις φάπες τον Μάρκο -.-" Πήγα στο δωμάτιό μου και έβαλα κάτι απλά καθημερινά ρούχα μιας και φορούσα ακόμα τα χθεσινά και το ίδιο έκανε και ο Μάρκος. Πήγα στο σαλόνι που βρήκα τον Νίκο να μιλάει στο τηλέφωνο, λογικά λογικά με την Έλλη...

Ν: Ναι αγάπη μου...Δεν πειράζει...θα περάσει...πότε θα του το πεις..?...Μην φοβάσαι!...είμαι εγώ εδώ!...Καλά φιλάκια....

Κάθισε στον καναπέ και έβαλε τα χέρια του μέσα στα μαλλιά του... Δεν με είχε δει και πήγα και κάθισα δίπλα του...

Κ: Τι συμβαίνει? :\
Ν: Κατερίνα, έχω μεγάλο πρόβλημα... :(
Κ: Πες μου, Νίκο... :(
Ν: Η Έλλη...
Κ: Τι έπαθε??
Ν:..Εί..ει..είναι έγκυος...
Κ: Τιιι?! Α..από σένα?
Ν: Ναι... :(
Κ: Βρε Νίκο... :(
Ν: Ξέρω! Είμαι χαζός! Τη πίεσα! :(
Κ: Σε άφησε να το κάνεις?
Ν:...Ναι...
Κ: Τότε το ήθελε! :\ Αλλά τελικά βγήκε σε λάθος δρόμο...
Ν: Φοβάται να μιλήστε στον πατέρα της και δεν γίνεται να του το κρύψει :(
Κ: Ο Χάρης το ξέρει?
Ν: Ναι και την στηρίζει...

Ααα...Αυτό ήταν που μου έλεγαν τα παιδιά ότι θα εκραγω! Γιατί όμως να εκραγω?? Δεν έχουν και τρίδυμα! Ή μήπως έχουν?? Ο.ο" Μπαα όχι...

Κ: Νίκο Λυπάμαι πολύ... :(
Ν: Δεν χρειάζεται αδερφουλα... Μην στεναχωριεσαι για δικά μου λάθη...
Κ: Ααχ βρε Νίκο... :(

Ήθελα να του μιλήσω. Να του πω για ότι έγινε χθες βράδυ... Μα όχι...δεν μπορώ! Δεν θα πω τίποτα σε κανέναν....

Addicted (Greek)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora