Whaaaat...??

455 38 0
                                    

Κ: Φύγε Μαρκο... :'(
Μ: Όχι! Θα μείνω εδώ μαζί σου.
Κ: Μαρκο... :'( Τι έκανα??
Μ: Τίποτα αγάπη μου.. :(
Κ: Τότε γιατί μου το έκανε αυτό??? :'(
Μ: Θα πάω να της μιλήσω!
Κ: Όχι! Αστην! Είναι με την νέα αδερφή της! :'(
Μ: Δεν με νοιάζει!
Κ: Καλά αλλά τουλάχιστον να είμαι στο αμάξι να περιμένω!
Μ: Φύγαμε!

Με πήρε από το χέρι και σχεδόν με έσυρε με τα χάλια που ήμουν και με πήγε στ'αμαξι. Έβαλε μπρος και τον είδα που ήταν φουριόζος. Πρέπει να είχε τρελά νεύρα! Φτάσαμε και μου είπε...

Μ: Μείνε εδώ! Μην βγεις έξω!
Κ: Δεν είχα σκοπό... :\

Με φίλησε απαλά στο κούτελο και πήγε προς την πόρτα του σπιτιού της...

Τ: Ποιος είναι πάλι??
Μ: Άνοιξε μωρέ!
Τ: Μαρκο??? Ο.ο Εεε..τι..τι θες εσύ εδώ??
Μ: Μπες μέσα...

Η πόρτα έκλεισε και δεν μπορούσα να ακούσω πια τίποτε άλλο... Γιατί μου το έκανε αυτό...? :( Ξαφνικά άκουσα τη θυμωμένη φωνή του Μάρκου...

Μ: ΤΙ ΛΕΣ ΚΟΠΈΛΑ ΜΟΥ?? ΠΑΣ ΚΑΛΆ??

Βγήκε και στάθηκε στη πόρτα και μου έκανε νόημα να πάω εκεί. Βγήκα και πήγα με το κεφάλι σκυφτο προς το μέρος του...

Μ: Έχεις να ακούσεις πολλά μικρή... :\
Κ: Το περίμενα... :(

Εκείνη τη στιγμή έβγαινε η Μελίνα και με κοίταξε με ένα δολοφονικό βλέμμα. Δεν της έδωσα σημασία και ακολούθησα τον Μάρκο. Πήγαμε στο σαλόνι όπου η Τόνια καθόταν αρκετά μπερδεμένη...

Τ: Κατερίνα...
Κ: Γιατί...? :(
Τ: Η Μελίνα είπε πως.. :\ :(
Κ: Πως..?? :(
Τ: Πώς την έπεσες στον Χάρη..
Κ: Και την πίστεψες??? :Ο
Τ: Στην αρχή όχι άλλα μετά τα έλεγε όλα τόσο πειστικά...
Κ: Δεν το πιστεύω πως την πίστεψες!
Τ: Συγνώμη... :(
Κ: Καλά... :\
Τ: Δηλαδή είμαστε οκ? :\
Κ: Όχι ακριβώς... Απλά... πφφ..
Τ: Τι συμβαίνει? :(
Κ: Απλά θέλω λίγο χρόνο...
Τ: Καλά...
Κ: Έλα δω μωρή μαλακο! :')

Σηκωθήκαμε από τον καναπέ και την αγκάλιασα. Δεν μπορώ να της θυμωσω όταν ξέρω πως κατάλαβε ότι έκανε λάθος...! :) Είναι η αδερφή μου! Καθίσαμε όλοι μαζί για αρκετή ώρα και μετά φύγαμε. Φτάσαμε σπίτι και δεν ήταν κανένας. Βρήκα ένα γράμμα από τη μητέρα μου που έλεγε...

"Κατερίνα μου, έχω πάει σε μια δουλειά και μπορεί να αργήσω λίγο. Το φαγητό είναι στον φούρνο και ο Νίκος θα μείνει στης Έλλης και σήμερα.
Φιλάκια..."

Εκείνη τη στιγμή ένιωσα ένα χέρι να με πιάνει από τη μέση και να με τραβάει...

Κ: ΜΑΡΚΟΟΟΟ!!! >.< ΆΣΕ ΜΕΕ!
Μ: ΌΧΙ! ;)
Κ: ΑΑΑΑΑΑΑ!!! ΕΛΑΑΑΑΑ!!!
Μ: ΣΚΑΑΑΣΕΕ! :3
Κ: ΜΑΡΚΟΟΟ ΘΑ ΣΟΥ ΧΏΣΩ ΚΑΜΙΆ!
Μ: ΣΚΑΣΕ ΠΙΑ ΦΤΆΣΑΜΕ! :)

Με πέταξε σχεδόν πάνω στο κρεβάτι και ήρθε από πάνω μου. Άρχισε να με φιλάει στο λαιμό...

Κ: Μαρκοοο...! -.-
Μ: Μμχ..?
Κ: Τιι καανειιςς??
Μ: Τι κάνω? :3
Κ: Παλιι?? :ρ
Μ: Αμέ ;)
Κ: Πφφ...

Μου έβγαλε τη μπλούζα και εγώ τη δικιά του. Ήρθε ξανά από πάνω μου και με φιλαγε με πάθος στο στόμα. Ξαφνικά ακούστηκε η πόρτα...

Κ: Μάρκο..?
Μ: Πάω...πάω να δω...βάλε τη μπλούζα σου..
Κ: Περίμενε.

Έβαλα τη μπλούζα μου και τον έπιασα από το χέρι καθώς περπατούσαμε σιγά σιγά. Φτάσαμε στη πόρτα και...

Κ: ΤΙ ΘΕΣ ΕΔΏ ΕΣΎ???!!??

Addicted (Greek)Where stories live. Discover now