Aşk mı ? Yok artık.

59 5 0
                                    

Multimedyada: Karan, Masal, Gece, Cenk❤️

'O' benim yeni hayatımdaki tek arkadaşımdı. Onu kaybedecektim diye çok korkmuştum. Düşünsenize birden bire bütün hayatınız,düzeniniz değişiyor. Yeni aile ,okul,ev,arkadaşlar, yeni bir mühit. Bu çok zor. Buna alışmak çok zor inanın. Eskileri hatırladığında gözlerin dolar, bir kaç damla gözyaşı ardından hıçkırıklar eşliğinde ağlarsın. Ama hiçbir şey değişmez. Ne eskiler geri gelir, ne de sen onlara geri döne bilirsin. Hayatına devam etmek için kalbinde ve beyninde büyük savaşlar başlatırsın.

Kızgındım. Beni daha erken bulamadığı için babama, Beni başka bir aileye verdiği için anneme, ve bana gerçekleri anlatmadıkları için verildiğim aileye. Bunlar çok ağır.

Karanın vurulmasından bir hafta geçmişti. Şimdi daha da iyileşmiş,eski rutinine geri dönmüştü. Hemen hemen her gün yanındaydım. Bir ara turuncu kafa gelmişti. Kız gerçekten sinir bozucu, ya da bana öyle geliyor.

Ben böyleyim ilk görüşte eğer birini gözüm tutmadıysa asla ama asla bu değişmez. Bu kızda öyleydi. Ve galiba Karana dair bir şeyler hissediyordu ama emin olamıyordum. Değişik bir kız.

Sonunda düşüncelerimi kenara bırakıp kalkmaya karar verdim. Neredeyse yarım saattir yatağımdaydım. Cumartesi tenbellik sabahıdır ama değil mi? 

Banyodaki işlerimi bitirdikten sonra üzerimi giyindim. Çantamı yatağın üzerine bırakıp içine koyacaklarımı getirmek için komodine doğru ilerledim. Parfüm , telefon, minik bir makyaj çantası, mendil ve en önemlisi cüzdan. Hepsini çantaya tıkdıktan, pardon yerleştirdikten sonra ağzını kapattım. Aynada son kez kendime bakıp aşağı inmek için kapıya yöneldim.

Salondan içeri girdiğimde çoğu zamanki manzarayla karşılaştım. Bu manzarayı kesinlikle seviyorum.

"Günaydın babacığım" deyip babamın yanağına güzel bir öpücük kondurdum. Yanağında kalan ruj izine bakıp kıkırdadım ve peçeteyi alıp babamın yanağını temizledim. "Günaydın Vural amcacığım ve Karan" deyip gülümsedim. Vural amca sıcak gülümsemesini bana bahş etti.

Karan "Karancığım desen ölürsün değil mi?" Deyip yumurladığı peçeteyi bana fırlattı. Kıkırdayıp "Şımarırsın canım sen. Olmaaaz" dedim a'ları uzatarak.

Keyifli bir kahvaltıdan sonra Gece'yi aradım. Bu gün hava o kadar güzeldi ki, cıvıl cıvıl. Kesinlikle evde oturmayacaktım. Telefonun diğer ucundan Gecenin uykulu sesi gelince kısa bir kahkaha attım.

"Naber uykucu?" Dedim neşeli sesimle. Gece homurdanarak " Sanada günaydın Masal" dedi. "Gün çoktan aydı canım kalk hazırlan haydi" dedim. "Ya Masal saat sabahın" -biraz duraksayıp- "9'u. Bu saatte nereye?" Diye sitem edince.

"Hava müthiş hadi ama gidip gezelim,tozalım. Bak bu fırsat kaçmaz ha ben genelde böyle değilimdir hayır dersen şansını kaybedersin" dedim uyarırcasına. "Tamam kalkıyorum." Deyince zafer kazandığımı belli eden gülümsememi yüzüme yerleştirdim ve telefonu kapattım.

Bardağa döktüğüm meyve suyunun kalanını buz dolabına koydum. Meyve suyumdan bir kaç yudum alıp tezgaha bıraktım.

"Bir yere mi gideceksin" Karanın sesiyle başımı telefondan kaldırıp ona baktım. Evet anlamında kafamı salladım. "Harika. Peki eskilerden arkadaşların seni görürse yine ne yapacaksın. " dediğinde anlamayan bakışlarla ona baktım. Anlamadığımı anlamış olacak ki "Yani davette pekte memnun olmamıştın" dedi.

"Ha sen Aslıyı diyorsun. Umrumda bile değil. " deyip meyve suyumdan bir kaç yudum daha içtim. "O sadece benim fakir bir aileye verildiğim yani gerçek ailemin maddi durumunun olmadığını biliyormuş onun içinde seviniyor ve beni alçaltmaya çalışıyordu. " dedim.

LaviniaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin