Vote ve yorum yapmayı unutmayın. İyi okumalar ❤️Kapak için aylinctkl 'a çok teşekkür ederim❤️Multimedyada klüpte çalınan şarkılardan biri :)
Sabah erken kalkıp,çabucak hazırlanıp yola çıkmıştık. Bu sefer benimle konuşacak. Tuhaf çocuk ben geliyoruuuummm. Çok sabırsızdım. Yol bitmek bilmiyordu . Yine bir sürü oyuncak ve yiyecek almıştık minik mutluluklara. Olanlardan sonra İlk defa kendimi bu kadar mutlu hiss ediyorum. Araba durunca düşüncelerimi bir kenara bıraktım ve arabadan indim. Karanla birlikte paketleri alıp içeri doğru yürüdük. Bahçeye çıktığımızda yine çocukların mutlu sesleri kulaklarımızı doldurdu. Karanla birlikte hediyeleri dağıtırken bir taraftanda o tuhaf çocuğu arıyordum. Bahçedeki o ağacın altına baktım ama orada yoktu. Dün bana bilgi veren öğretmeni bulmaya karar verdim.
Gitmişti. Bir aile onu evlat edinmişti. Aslında bu duruma mutlu olmalıydım. Bir aile ona sevgi bahş edecekti,mutlu edecekti. Ama ben ağlıyordum. Onu görmeyi,onunla konuşmayı o kadar çok istiyordum ki. "Sanki senin çocuğundu da aldılar elinden. " Diğen Karana kızgın bakışlarımı gönderdim. "Hadi kalk artık gidelim. Yarım saattir ağlıyorsun haberin var mı." Dediğinde gözyaşlarımı sildim ve kendime gelmeye çalıştım. Sonuçta bu onun için iyi birşeydi. Ayağa kalkıp arabaya doğru yürüdüm. Kendimi yorgun hissediyorum ,hem de çoookk. Arabaya oturup kemerimi taktım. Başımı pencereye yaslayıp yolu seyretmeye başladım. "Eee Ne yapalım Problemli. Okulda yok" dediğindi Karana döndüm. "Bilmem. Yorgun hiss ediyorum. "Dedim. "Tamam. Eve gidelim o zaman "dedi ve bana kısa bir bakış attı. Kafamı onaylar anlamda sallayıp yeniden eski pozisyonuma döndüm.
Eve geldiğimizde direkt odama çıkmıştı ve uyumuştum. Yaklaşık iki saattir uyuyordum. Yatakta gerinip ayayağa kalktım. Banyoya doğru yürüdüm. Musluğu açıp yüzümü bir kaç defa yıkadım. Kurulandıktan sonra kıyafet odasına gidip şort ve kolsuz bir body giydim. Saçlarımı tarayıp odadan çıktım. Merdivenlere doğru ilerleyip indim. Sesleri takip edip mutfağa girdim. " Ne yapıyorsun?"diye şaşkınlıkla sordum. Karan sebze doğruyordu. İnanamıyorum Karan Karaylı,okulda çetesi olan Karan Karaylı sebze doğruyordu. "Ağzını kapa ağzını. " Deyip kestiyi sebzelerden birini kafama attı. "Gel de yardım et. " Dediğinde girdiğim şoktan çıktım ve ona doğru ilerlemeye başladım. Yanına gidip "E eee ne yapıyoruz "diye sordum. Şimdi daha iyi hiss ediyordum. " Makarna,patates kızartması ve salata " dedi " Mmm süper. Patatesler benim " deyip suyun içinde temizlenmiş patatesleri doğramaya başladım. Baharatları ekleyip. Isıttığım yağın içine döktüm ve kapağını kapattım. Karan makarnaları pişmeye bırakıp etleri kesiyordu. Salatayı zaten yapmıştı.
Yaptığımız lezzetli yemekleri masaya taşıdık. Babam ve Vural amca masada oturmuş yemek bekliyorlardı. Hepimiz masaya oturduk ve yemeye başladık. Mmm herşey çok lezzetliydi. Yada ben çok açtım. Sonuçta bir tek kahvaltı etmiştim.
Yemeklerimizi yedikten sonra Babam, Vural amca ve Karan çalışma odasına gitmişlerdi. Ben ne yapacığımı düşünerek merdivenleri çıktım ve odama girdim. Oyuncak odasının kapısını açıp içeri girdim ve ışığı yaktım. Yerdeki puflardan birine oturdum. Ne kadar da güzeldi. Barbielere doğru ilerleyip bir kaç açılmamış kutuyu elime aldım ve yere koydum. Kutuları açıp bebekleri ve eşyalarını çıkardım.
Oyuncak odasında biraz vakit geçirdikten sonra yatağıma gidip uzanmıştım. Çok sıkılıyorum yaa. Kapımın tıklatılmasıyla anında gözlerimi kapıya sabitledim. Kapı açılıp Karan içeri girdiğinde gözlerimi devirdim. "Sıkılmışa benziyorsun? "Diye sordu "Demek o kadar belliymiş. " dedim ve masum bakışlarla Karana baktım. Bana gülümseyip yatağa tam karşıma oturdu. Ahh o muhteşem gülümsemesi. İlk defa bir erkekte böyle mükemmel bir gülüş görüyordum, tabii taş gibi modelleri çıkmak şartıyla. "Hadi dışarı çıkalım " dedi istekli bir sesle. Dudaklarımı büküp hayır anlamında başımı salladım. "Hazırlan. 20 dakikaya kapıda olmazsan ben gelip zorla getiririm " dedi ve ağzımı bile açamadan odadan çıktı. Oflayıp kıyafet odasına doğru süründüm. Ne uzun gündü yaa.
"Mm çok iyi 15 dakika" deyip arabayı çalıştırdı. Gözlerimi devirip "Nereye gidiyoruz "dedim "Klübe " dedi. Kaşlarımı çatıp ona baktım "Beni klübe mi götürüyorsun?" Dedim şaşkınca "Evet " dedi sakin şekilde. Sanki normal bişeymiş gibi. Tabii normaldi ama ben anormaldim. Nefret ediyorum çoğunluk yerlerden. Hatta miğdemi bulandırıyor " Ben sakin bir yere istiyorum. " Dedim kararlı bir şekilde. "Klüp zaten Çetinle benim sıkılmazsın" dedi " Hayır kötü hiss ediyorum geri dönelim " dedim. Araba durunca etrafa baktım. Kahretsin gelmiştik. Karan sessizliğini koruyarak arabadan indi ve yavaş adımlarla gelip kapımı açtı.
Karanlık,Yanıp sönen renk renk ışıklar, kulaklarımı sağır edecek kadar yüksek ses,zorlukla nefes almamı zorlaştıran alkol ve sigara kokan hava ,delice dans eden insanlar ve hatta yiyişen . İğrenç. Allahııımmm biri kurtarsın beni. Karan beni kolumdan tutup klübün her yeri gören köşesindeki locaya getirdi. Çetede buradaydı. Cenk, Çetin ve Muratla selamlaşıp Karanın yanında oturdum. Garson bize yaklaşım ne içeceğimizi sordu. "Bana her zamankinden , küçük hanıma meyve suyu" dedi Karan. Garson hızlı adımlarla uzaklaştı.
Hahh bir bunlar eksikti. Yeliz yanında bir kızla kıvırta kıvırta yanımıza geliyordu. Bu kızda beni ondan uzaklaştıran bir şeyler vardı. "Selaaammm millettt" dedi. Allahımm bu ne iğrenç bir sesdi böyle. Ciddi ciddi inanın çok iğrenç sesi var. Hele bir de Karana sırnaşırken çıkardığı sesler, resmen göz göre göre işkence görüyorum yahu. Yeliz bana eliyle çekil işareti yaptı. Ona " Yok ya başka isteyin " bakışı atıp Karana daha da çok sokuldum. Karan beni göğsüne yaslayıp, kollarıyla sardı. Tuhaf bir hiss yine içimden beni dürtüyordu.
3 saat dayanmam bile bence büyük rekordu. Karanın kulağına doğru yaklaşıp " Gidelim mi " dedim. Bana bakıp onayladı ve masadakilerle vedalaşıp, çıkışa doğru ilerledik. Kapıdan çıktığımız an derin derin nefes aldım. Temiz hava iyi gelmişti. Karana bana bir süre baktı, ardından elleriyle saçlarımı karıştırdı. Ben "Yapma " diye bağırıyordum ama o benim aksime çok eğleniyor ve kahkaha atıyordu. Bir anda durdu. Ne olduğunu anlamak için başımı kaldırdım. Karandan bir kaç yaş büyük gözüken adam Karana anlam veremediğim bakışlarla bakıyordu.
"Karan Karaylıı" dedi alay eder gibi. Karan ellerini anında yumruk yapmıştı. Gözlerinden ateş fışkırıyordu. Onu ilk defa böyle görüyordum. İnşAllah bu son olur. Aksi taktirde Karana bir daha yaklaşmayacaktım. Saçma ola bilir ama sinirli adamlardan oldum olası korkmuşumdur. " Nevar lan ! "Dedi Karan dişlerinin arasından. " A a a Karan hiç kibar değilsin " dedi yine alay eder gibi ki öyle yapıyordu. "Ne istiyorsun! " Dedi Karan yine tehlikeli bir sesle. Adam Karana bir kaç adım yaklaşıp tam onünde durdu. Ellerin cebine sokup düz ve aynı zamanda ürkütücü bir sesle " İntikam. İntikam istiyorum Karaylı " dedi. Gözlerim yuvalarında çıkacakmış gibi açılmıştı. Neyin intikamı? Karan ne yapmıştı ki ona. Kafam sorularla dolmaya başladı. "Bulaşma istersen ha "dedi Karan soğuk çıkan sesiyle. Neydi bu böyle. Kavga mı edecekler acaba. Babamı arasam mı ki. Of ya ne yapacağımı bilmez bir şekilde sessizce onları izliyordum. Adam bana döndü ve gözlerini bana dikti. Bana öyle bakıyordu ki , yerin dibine girmek ,saklanmak istedim. Karana yaklaşıp arkasına geçtim. "Çek o pis gözlerini!" Karan sinirinden artık zor tutuyordu kendini. Adam yarım ağız gülümseyip "Görüşeceğiz Karaylı. Çok ama Çok yakında " dedi ve klübe girdi.
Merhaba güzel mi güzel ,tatlı mı tatlı okuyucularım. Umarım beğenirsiniz. Fikir leriniz önemli bildirmeyi unutmayın.
SEVİLİYORSUNUZZZ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lavinia
Roman pour Adolescents•Çok farklı bir hikaye okumak ister misiniz? • •Para uğruna kızlarından vazgeçen bir aile...para insana her şeyi yaptırır. Bu bir gerçek. Bazen gerçekler çirkindir, dile getirmek istemezsin. Ama bazen yeni hayata giriş kapındır, değerlendirmen lazım...