48-Kaybolan ruhum.

88 9 0
                                    

31/07/2015 Cumartesi.

Hislerime tercüman olan şarkılar var. Bu kadının sesi beni acayip kendime getiriyor. Adele kesinlikle bir kraliçe.
Aksini iddia eden varsa, etmesin!
Ah evet sevgili günlüğüm. Öhm öhm. Ben geldim, nasılsın? Karışık hissediyorsun değil mi? Böyle bir anda Esra Erol'da yaşanan duygusal aşkla hüzünlenip, bir anda Mahmut Tuncer'e bağlayıp, adeta bir Tuncer edasıyla halay çekiyorsun değil mi. Hahaha. Çünkü bende öyle hissediyorum.
Sana nasılsın diye sormam gereksizdi, çünkü ben nasılsam sende öylesin. Çünkü. Çünkü sen benim günlüğümsün, günlükten öte ruhumsun. Kaybolan ruhum.
Seni asla kaybetmek istemiyorum günlük. Babam gibi seni de kaybetmek istemiyorum.
Ama korkuyorum, olur da biri okursa diye. Babam varken hiç böyle korkmamıştım. Olur da bir gün giderse, diye hiç düşünmemiştim. Bizi bırakmayacağından emindim. Güveniyordum.
Ama o naptı biliyor musunuz? Giderek inançlarımı ve güvenimi kırdı. Ondan sonra da kendime gelemedim zaten. Gelebileceğimdense emin değilim. Ama farkında olduğum bir şey var ki, başkaları için yaşıyorum. Yemek yiyorsam, başkaları ye diye zorladığı için. Dışarı çıkıyorsam, birilerinin ihtiyaçlarını karşılamak için.
Oturuyorsam, başkalarının ayak altında dolaşmamak için.
Yaşıyorsam, başkaları için.
Kendim için hiçbir şey yapamıyorum. Hep başkaları için bir şeyler yapmaktan yoruldum. Ama şöyle bir şey de varki, kimse için ölmem.
Annem benim için yaşarken, ben kimse için ölmem.

Babasız Bir Genç Kızın Günlüğü #GözdeElitokHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin