66- Benim hiç kalbim olmadı baba.

118 10 0
                                    

17/08/2015 Salı.

Çok özledim baba.
Kızın seni çok özledi. Seni arkadaşlarına gururla göstermeyi özledi. Seninle birlikte yanyana yürüdüğünde, "Bakın bu benim babam."dercesine, deli gibi gururlanmayı özledi. Kızın seni özledi baba. Çok özledi. Ona her akşam eve gelirken, çikolata ve cipsi almanı özledi. En çokta senden çekinip, odasından çıkmamayı özledi. Sen hep olsaydın keşke baba. Konuşmasaydık hep, ama yine de yanımızda olsaydın baba. Yine severdim seni. Yine bırakmazdım ki. Ama sen bıraktın. Anneme her iyi geceler dediğimde, sen yoktun. Babasına sımsıkı sarılan kızları kıskandım ben hep. Hep içim üşüdü benim, onlara bakarken. Hep özledim seni. Bekledim, bekledim. Ama sen gelmedin baba. İstemedin beni, bizi. Her arayışımda çalan şu telefonunu meşgule attın. Her seferinde çaldı..çaldı. ve sen, sana ulaşacağım tek iletişim yolunu da kopardın. Umutlarımı. Sana umutlarımla ulaşacaktım. Ama sen umutlarımı öldürdün. Cam kırıkları biriktirdin içimde. Ve ben öldükçe, öldüm. Sense hiçbir şey olmamış gibi hayatına devam ettin, ediyorsun. Sen hiçbir zaman olmadın yanımda baba. Her şeyi annemle birlikte başardım ben. Annemle birlikte ağlarken, sen yoktun yanımızda. Sen hiç olmadın aslında baba. Hani kızların kalbi daima babalarına aittir ya, babalarında kızına.
Benim hiç kalbim olmadı baba.

Babasız Bir Genç Kızın Günlüğü #GözdeElitokHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin