62- Hiçbir şey olmamış gibi.

81 10 0
                                    

15/08/2015 Pazar.

Bu acının tarifini nasıl vereceğimi dahi bilmiyorum. Ama onca şeye rağmen sakin kalabiliyorum. Ve bunu nasıl beceriyorum hiçbir fikrim dahi yok. Sadece bir alışılmışlık var üstümde. Acılarıma bakış açım "bunu yaşamıştın bu acı seni yıkamaz, bunun benzerini yaşamıştın bunada dayan, bunu yaşamamıştın bu biraz ağır ama becerebilirsin" bu. Kendime sık sık hatırlatmama gerek dahi duymadığım, ama aklıma silinmez bir mürekkeple not aldığım bir hatırlatma. Zaten ne zaman "buna dayanamıyorum"dediysem, o gün bitti. Dayandım. Ertesi gün sabah oldu, güneş açtı. Ve ben hiçbir şey olmamış gibi okula gittim. Hiçbir şey olmamış gibi. Bazen, hatta çoğu zaman hiçbir şey olmamış gibi davranıyorum. Çünkü böyle yaparsam, insanlarla daha az muhattap olurum. Ve böylesi benim için daha iyi. Hiç istemediğim şeyler yapmak zorunda kalmıyorum. Bazen çoğu şeye mecbur kalıyorum aslında ama yapacak hiçbir şeyde yok. Dayanmak zorundayım. Hep inandım, inanıyorum. Geçecek. Bu yaşadıklarım bitecek. Bir gün hepsi son bulacak. Ve ben o gün "başaramazsın"der gibi düşünenlerin suratına kocaman gülmek istiyorum. Ama gülmeye bile halim yok. Hiçbir şey yapmadığım halde yorgun hissediyorum. Ama kolay değil ki zaten, onca yükü tek başına omuzlamak.

Babasız Bir Genç Kızın Günlüğü #GözdeElitokHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin