04/08/2015 Çarşamba.
Kızın bugün de sensiz. Bugün de yalnız ve umutsuz. Umutsuz bir kızım ben. Sayende her şeyden nefret ettim. Her şeye olan ilgimi de yitirdim. Tabiki de bunların olmasında ki en önemli etken sensin. Bu yüzden sana olan nefretim umutsuzluğumdan daha çok. Senin gidişinin tarihi diye, doğum günümü kutlayamıyorum bak. Belkide aslında sana inat o günü dolu dolu geçirmeliyimdir ha? Sonuçta benim günüm..keşke hiç doğmasaydım dediğim doğum günüm. Ama iyi hissediyorum en azından doğum günlerimde, her günümde annem yanımda diye. Hiç olmayanlar var, şükrediyorum.
Tam 23 gün.
23 gün sonra gidişinin 6.yılı ve benim 16.yaş günüm baba. 6yıldır sensiz yeni yaşıma giriyorum.
Yanımda olmuyorsun.
Yanımda olmasını en çok istediğim insanlardan birisin.
Ama değilsin, çünkü istemiyorsun. İsteseydin olurdun çünkü.
İstiyorum. Yanımda olmanı istiyorum. Bana sarılmana ihtiyacım var. Bir kere de sen "İyki doğdun."de istiyorum. Sen böyle diyince, tüm yaşama sevincim geri gelecekmiş gibi.
Seni özledim ben baba. Anlasana sana ihtiyacım var. Hissettiğine eminim. Hissediyorsun ama bencillik ediyorsun. Sen bencilsin. Sen gerçekten iğrençsin. Gidişinin sebebi de buydu. Kendini düşündüğün için gittin!
Nedeni ne olursa olsun.
Benim annem belkide senin tek gecelik bir zevkin için bırakılacak bir kadın değil di -ki yazıklar olsun sana.
Bunu her zaman hisset. Annemin hıçkırıklarının hesabını gerçekten vereceksin. Sonucu ne olursa olsun umrumda değil, intikam alacağım senden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Babasız Bir Genç Kızın Günlüğü #GözdeElitok
ChickLitBabasının onu 10 yaşında terkettiği metafizik deli bir kızın günlüğü..