02/01/2016 Cumartesi.
İnsanların gerçek yüzünü gördükten sonra, tekrar affetmenin pek bir önemide kalmıyor aslında. Affetsen ne olacak ki sanki? Bir kere gerçek yüzünü görmedin mi. Bir kere sana karşı nasıl olduklarını görmedin mi sanki? Affetsen bile duyguların, o kişiye karşı hareketlerin aynı mı kalacak? Her şey bu kadar basit değilken, her şey bununla da kalmıyor. Kalamaz. İnsanların bir gururu var. Kimse gururunun ayaklar altına alınmasına izin vermemeli. Hele ki güçlü bir kişiliğe sahipseniz bu klişelerden kurtulun. Siz güçlüsünüz. Eğer inanırsanız kendinize, yapamayacağınız şey yoktur. Bazı insanların çoğunlukla ikinci bir yüzü vardır. Ve siz asla bu yüzlere kanmayın. Hiçbir zaman kendinize "ben güçsüzüm, ben yapamam"demeyin. Beynimiz o yapamam kısmına odaklanıyor ve siz yapamayacağınızı düşünüyorsunuz. Bu da aslında psikolojik bir şeydir. Kendinizi güzel şeylere inandırın. Mesela, Bill Gates. O bazı derslerden geçemedi zamanında ama arkadaşı geçti. Şimdi arkadaşı Microsoft da bir çalışanken, Bill Gates Microsoft'un sahibi. Beni bu güçlendirir gerçekten. Hiçbir zaman "yapamam"deme. Farkında değilsin, senin yapamayacağın şey yok. Kendine inan, daima güçlü kal. Ve hep bir umudun olsun..
Çünkü hep bir umut olmalı.
Küçük de olsa, bir umut.
Kimse umutsuz yaşayamaz, o halde kimse umudunu kaybetmemeli.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Babasız Bir Genç Kızın Günlüğü #GözdeElitok
ChickLitBabasının onu 10 yaşında terkettiği metafizik deli bir kızın günlüğü..