01/08/2015 Pazar.
Otilia-Bilioneira şarkısı eşliğinde, mal taklalar atıyorum. Şarkı fazla enerji dolu. Ve ben dans etmeye bayılırım. Her neyse. Gel beraber edelim dicem de, ordan köşeden bucaktan bana bakıyorsun günlük, olmuyor. Ya arkadaşım bir insanın 4-5 yıllık oturduğu sokakta samimi olduğu hiç mi arkadaşı olmaz? Merhabalık arkadaşlar istemiyorum yahu ben!
Mesela şöyle biri gelse hiç gitmem dese, salak gibi inansak da az mutlu olsak. Ama kimse gerçekten kalmaz. Günün birinde, herkes gider. -Ki bu bilimsel bir gerçektir.
Size depresif hissettiğim zamanlarda ağlayarak dinlediğim iki anlamlı ve mükemmel şarkı önereceğim.
1-Evanesence-My Immortal.
2-Zara Larsson-Uncover.
İki adet duygularıma aşırı tercüman olan mükemmelimsi şarkılar.
Bugün nasıl hissettiğim hakkında hiçbir fikrim yok. Ama öyle depresyonda gibi de hissetmiyorum. Yani biri gelip, halay çekelim mi dese hayır demem. Bu iyi hissettiğim anlamına geliyor sanırım. O zaman bunu kutlamalıyız! Her zaman olan bir şey değil çünkü. Değerini bilmek gerek. Her şeyin bugün iyi gittiğine şahitlik ettim. Gerçekten bugünüm normal geçti. Bugün hayatım da hiçbir anormallik yaşanmadı, attığım mal taklaları saymazsak her şey normaldi. Şuan istediğim tek şey kocaman bir çatı katında, etrafta kitaplar, elimde paket paket çikolatalar ve cipsiler birde sınırsız internet. Ama sadece istiyorum. I want.
Gerçekleştirilmek için uygulanan bir eylem, henüz yok ortada.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Babasız Bir Genç Kızın Günlüğü #GözdeElitok
ChickLitBabasının onu 10 yaşında terkettiği metafizik deli bir kızın günlüğü..