Hayatın bizim için yaptığı planların önüne geçmeyiz.Biz kaderin elindeki kuklalarız o kadar.
Ablam sonunda yıllardır birlikte olduğu nişanlısı Enderle bugün evlenecekti.Bu yüzden evde hummalı bir çalışma ve kaprisli bir adet gelin bulunuyordu. Herkes onu sakinleştirmeye , isteklerini yerine getirmeye çalışıyordu. Nişanlısı Ender ise onun bu stresli haline daha fazla dayanamamış , birşeyleri bahane edip gitmisti. Ender gerçekten çok iyi biriydi ve gözlemlerime göre ablamı çok seviyordu ama ablam şuan gerçekten çekilmez bir hal almıştı.Ender 28 yaşında yakışıklılık ve tatlılık arasında depar atan iyi bir adamdı ve tam bir çöpsüz üzümdü.Annesini ve babasını yıllar önce kaybetmişti. Hayattaki tek akrabası Ankara'daki teyzesi ve yurtdışında yaşayan erkek kardeşiydi.Annem ve ablam bu durumdan oldukça memnundu. Ablam yine birşeylerden şikayet ederken daha fazla dayanamadım.
"Yeter artık Sude. İyiki bir evleneceksin.Hariciye kampına çevirdin evi.
"Herşey mükemmel olsun istiyorum ne var bunda ? Senide göreceğiz küçük hanım.
"Biraz zor görürsün canım çünkü ben aklımı kullanıp evde kalacağım.
Ablam kahkaha atarak işine geri döndü. Ablam dediğime bakmayın ona bir kere bile abla demedim.Ona bu zevki yaşatmaya niyetim yok.Hem aramızda sadece 3 yaş var. Kapının zilini duyunca "Ben baktım. Diye bağırıp kapıyı açtım. Ender gelmişti.
"Ooo. Enişte hoşgeldin. Senin ki içerde delirmekle meşgul.
"Hala sinirli mi ?
"Aslında değil. Sinirinin bir kısmını almış olabilirim.
"Aslan baldız.
Ender yanağımdan bir makas alıp içeri girdi.
"Hayatım hazır mısın ? Kuaför için aldığımız randevunun saati geldi.
"Hazırım ama öleceğim heyecandan Ender.
"Bende canım bende.
Birbirlerine sarılırlarken kafamı çevirip yüzümü buruşturdum.
"İğrençsiniz biliyorsunuz dimi ?
İkiside kahkaha atıp kapıya yöneldiler.Annem , teyzem , teyzemin kızları , hatta halamın yeni tanıştığım kızı bile bizimle kuaföre geliyorlardı.Gelenek işte. Seni normalde bir kere bile aramazlar ama düğününde saçlarını başlarını yaptırmayı bilirler.Enderin arabasına doluşup 1 hafta önceden ayarlanmış kuaföre gittik. Ender bizi bırakıp kardeşini havalimanından almaya gitti.Bizde kuaföre girdik. Herkes önce benim saçımı yapacak kavgasına girerken ben bir koltuğa oturup sıkıcı anlarımın kurtarıcısı kulaklığımı taktımve en sevdiğim şarkıyı açtım. Saçımı yada makyajımı yaptırmak benim için bir aciliyet değildi. Elbisemi giyip saçıma basit bir ev topuzu yaparakta düğüne katılabilirdim.Ama yanlış anlaşılma olmasın tabi.Bu çok güzel olduğum için değil , böyle şeylere önem vermeyecek kadar zeki oluşumdandı.Ne kadar alcakgönüllüyüm değil mi ? Birkaç saat sonra neredeyse herkes saçını yaptırmış , makyaja geçmişti.Sude'nin ise herşeyi tamamlanmıştı.Peri kızı gibi olmuştu.Ender çok şanslı bir adamdı çünkü Sude çok güzeldi. Herkes bizi birbirmize benzetsede benden daha güzel olduğunun farkındaydım ama hiçbir zaman bunu kıskançlık meselesi yapmadım. Hiçbir zaman dış görünüşe değer veren aptal insanlardan olmadım çünkü.Ben Sudeyi incelerken o da yanıma geldi.
"Deniz hadi sende saçını yaptırsana.
"Benimkinin acelesi yok basit bir topuz olacak.
"Ablan evleniyor biraz özen göster lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ENİŞTEMİN KARDEŞİ
ChickLitEğlenceli, masum ama bir o kadarda asi Denizle Umursamaz , sert, ve yakışıklı Emre'nin eğlenceli , samimi ve sürtüşmeli aşk hikayesi. Onların hayatlarını birbirirlerine aşık olan abla ve abileri değiştirdi.Onlar "En büyük aşklar kavgayla başlar. s...