"Senden bir açıklama bekliyorum Deniz.Ve bunu hemen bekliyorum.Çabuk olsun. Dedi Emre sıcak nefesi soğuk havada buhar yaparken.Ben ise utancımdan ölecek ve bir daha dirilip tekrar ölecektim neredeyse.Durunun annesi saçmalayınca evlerinden hızla ayrılmış.Emreyi bizim evin bahçesine kadar getirmeyi başarmıştım.Ama şimdi benden mantıklı bir açıklama bekliyordu.
"Açıklanacak pek birşey yok aslında.
"Kimden ? Dedi Emre güçlü bir nefes alıp.
"Hamile değilim Emre saçmalama. Diyip gözlerimi devirirken.
"Değil misin ? Ee Durunun annesine niye öyle söyledin ?
"Herşey bir anda gelişti aslına bakarsan.Öyle söylemem gerekti.
"Bu dünyanın en saçma yalanı heralde.Amacın neydi ? Yoksa herkese benden hamile kaldığını söyleyip beni zorla nikah masasına oturtmayı mı amaçlıyorsun ?
Önce yüzüne dikkatlice baktım.Acaba şaka mı yapıyor diye.Ben ona sen ciddi misin bakışları atarken o gayet ciddi bir şekilde kurmuştu bu cümleyi.
"Seni neden zorla nikah masasına oturtmak isteyeyim ki.Bir kere ben evlenmek istemiyorum. Dedim tüm samimiyetimle.
"Ne acayip kızsın sen ya ? Benim bildiğim kızlar doğdukları andan itibaren evlenecekleri günün hayalini kurarlar.
"Ben senin bildiğin kızlardan değilim demek ki. Diye yapıştırdım cevabı.
"Belki bu yüzden seviyorumdur seni.Farklı olduğun için.
"Belki. Dedim utanarak.Bir anda ortam ısındı.Emre bana yaklaşmaya başladı.Bende can selametim için uzaklaşmaya.Sonuçta kalbimin durmasını yada annemin camdan kızının eniştesinin kardeşiyle öpüştüğünü görüp kalp krizi geçirmesini iyileşincede kızını gebertmesini kim isterdi ki ?
"Hala şu yalanı neden söylediğini açıklamadın Deniz.
"Sana söyleyemem.
"Neden ? Dedi birden kaşları çatılmıştı.
"Çünkü benimle ilgili bir konu değil.
"Duruyla ilgili değil mi ? Hamile kaldı. Diyince kısa bir şok geçirdim.Ama sonra bu ihtimalin herkes tarafından bilindiğini düşününce bu tespiti yapmasının çok da zor olmadığının farkına vardım.Aralarında geçenleri biliyordu.Kafamı utanarak salladım.Başkasının hamileliğinden bile utanan benim utanç damarlarımla falan oynamışlardı bence.Herşeye bu kadar utanç reaksiyonu göstermemin başka bir açıklaması olamazdı.
"Bunun böyle olacağı belliydi zaten.Tunç'un bu ihtimali düşünmesi gerekiyordu.
"Pislik.Onu şimdi elime verseler parçalarım.Kızı ne duruma düşürdü ?Dedim kızgınca.
"Ortada bir tecavüz yok Deniz.Sonuçta ikiside istemiş.
Emre olaya erkek gözüyle daha makul bir şekilde yaklaşmaya çalışıyordu.İşin işine duygularını karıştırmaması objektiflik açısından güzeldi belki ama benim içimdeki her bir hücrenin Duruyu desteklemesi ona bir anda öfkelenmeme neden oldu.
"Erkek değil misiniz işte ? Hepiniz aynısınız.
"Bence sen bu duruma fazla feminist bakıyorsun.
"Kız onu seviyordu.Tunç ne yaptı ? Onu kullandı ve attı.Bunun insanlıkla alakası var feministlikle değil.Bana nasıl o iğrenç adamı savunursun aklım almıyor Emre.
"Sakin ol Deniz.Ben Tunç suçsuz demedim ki.
"Dinlemek istemiyorum. Dedim ve apartmanın kapısına doğru yürüdüm.Ortada aşkının mağduru olan hamile bir kız varken Emrenin olaya böyle yaklaşması cinlerimin tepeme çıkmasına sebep olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ENİŞTEMİN KARDEŞİ
Chick-LitEğlenceli, masum ama bir o kadarda asi Denizle Umursamaz , sert, ve yakışıklı Emre'nin eğlenceli , samimi ve sürtüşmeli aşk hikayesi. Onların hayatlarını birbirirlerine aşık olan abla ve abileri değiştirdi.Onlar "En büyük aşklar kavgayla başlar. s...