8. Bölüm

12.6K 515 39
                                    

Sen benim en güzel hislerimdin.Hayallerime en çok sen yakıştın.

(Multimedia Didem Gezgin)

Uyandığımda başımda korkunç bir ağrı dolaşıyordu.Tatil olduğu için şanslıydım.Hem başımı çatlatan ağrı yüzünden hemde kendimi Emreye rezil ettiğim için bir süre işten uzak kalmak iyi gelecekti.Dün geceyi tüm  berraklığıyla hatırlıyordum.Hani sarhoş olunca herşey unutuluyordu ? Koca bir Hollywood yalanıymış bu. Emre o gece beni 3 kere daha aramıştı ama açmamıştım.Ne diyecektim ki ? Tam bir gerizekalı gibi davranıp kendimi salak durumuna düşürmüştüm.Yatağımdan kalkıp bu günümü lanetledim.Bugün hiç kimseyi görmek istemiyordum.Yatağıma yatıp yorganımı kafama kadar çekip bir daha insan nefesi bile duymak istemez bir psikolojideydim.Mutfağa gidip bir ağrı kesici alıp en azından baş ağrımdan kurtulmayı amaçladım.Çünkü ağrı dün geceyi düşündükçe dahada dayanılmaz bir hal alıyordu.
Mutfaktan çıkıp ayıcıklı pijamamla birlikte tekrar pofuduk yatağıma döndüm.Bugün burası olmak istediğim tek yerdi.Kendimi tam bir aptal gibi hissediyordum.Emre'ye söylediklerim aklıma geldikçe kafamı duvara vurup kendi kendimi imha etmek istiyordum.Midemde bulanıyordu.Berbatın sözcük anlamı gibiydim bu sabah.Yatağım'ın kenarında duran komidinin üzerindeki telefonumu elime aldığımda Duru ve Asyanın çağrıları olduğunu gördüm.Hemen Asyanın çağrısına döndüm.Bu kafayla Duruyu kaldıramayacağımın farkındaydım.Telefon uzun uzun çaldıktan sonra  açıldı.

"Asya korkunç hissediyorum. Diye homurdandım.

"Tabiki 5 bira içersen olacağı bu.Ağrı kesici aldın mı ?

"Asya ben dün barda çok korkunç birşey yaptım.

" Ne yaptın ?

Dudağımı ısırdım.Kendimi yaramazlık yapmış bir oğlan çocuğu gibi hissediyordum.

"Emreyi arayıp ona resmen ilânı aşk ettim. dedim.Kelimeler ağzımdan dökülürken kendimi dahada kötü hissettim.

"Ne ? Dedi ordan cırtlak bir ses.Bu Duruydu.

" Sende mi ordasın ? dedim hemen.

"Evet ve şuan şoktayım.

"Bende şoktayım böyle bir şeyi nasıl yaptım bilmiyorum.

" Hemen detayları anlat.Yada dur anlatma.Oraya geliyoruz.

Ben "Gelmeyin diyemeden telefon suratıma kapandı.Bende telefonu yanıma atıp elimle kafama 3 kere vurdum."Aptal Deniz. Aptal Deniz.Aptal Deniz. Diye diye.Yarım saate yakın bir zaman sonra bugünkü baş belam geldi.Duru.Kalkıp mutsuzca kapıyı açtım.Annem yine evde yoktu ve bu iyiydi.İçimdeki herşeyi rahatça dökebilirdim.Bağıra çağıra.Duru yüzündeki şaşkın ifadeyi bozmadan bunca yol gelmiş gibi ağzı açık bir şekilde eve girdi.Asyada hemen arkasından.

"Sen ne yaptım dedin telefonda.Canlı canlı duymak istiyorum dedi kıkırdarken.Onları orada bırakıp yatağıma geri döndüm.Oturup dizlerimi karnıma kadar çektim.Kızlarda yanıma gelip oturdular.

"Ne oldu canım ? Nasıl oldu anlat . Dedi Asya anaç tavırlarıyla.Onun bunu tavırlarını seviyordum. Bir abla gibiydi hatta bazen bir anne gibi.

"Dün içki içince tüm dengem şaştı.Bir ara tuvalete gidip Emreyi aradım.Ona gitmesini istemediğimi hatta hep yanımda olmasını istediğimi söyledim.

"Wow.Şimdi ne olacak peki ? Dedi Duru gerçektende mantık çerçevesinde bir soru yöneltmişti.Ben ne yapacaktım şimdi ? Dünden beri aklımda dolaşan ve bir türlü cevaplayamadığım bir soruydu bu.

"Bilmiyorum ve kendimi tam bir aptal gibi hissediyorum.

"Sakin ol Deniz.Bir çaresi bulunur. Dedi Asya sırtımı sıvazlarken.

ENİŞTEMİN KARDEŞİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin