Bazı kadınlar laftan anlamaz , öpmek gerekir.
Emrenin öpücüğüyle kaf dağının ötesine , hani şu masallarda anlatılan güzel yerlere gidip gelmem bir oldu.Daha önce yaşamadığım , tatmadığım bir duyguydu bu.Dışarıdan iğrenç gibi geliyor olabilir ama sevdiğiniz bir erkeğin dudaklarını öpmek , o dudakların tadına varmak gerçekten yaşamaya değer birşeydi. Aslında dudaklarıma kondurduğu öpücük çok masumaneydi.10 saniyeden kısa bir zamanda ayrıldı dudaklarımız ama yinede bu masum öpücük bile benim için çok daha fazlası demekti.Emrenin yumuşak dudaklarının büyüsünden kurtulduğumda ise öfkem baş gösterdi.Güzeldi evet.Ama ilk öpücüğümün bana sorulmadan alınması pekte hoşuma gitmemişti.
"Bunu neden yaptın. Dedim hınçla.
"İstediğim için .dediğinde daha çok kızdım.Her istediğini yapabileceğini mi zannediyordu bu asalak ?
"Bana isteyip istemediğimi sormak aklına geldi mi peki ?
"İstemiyor muydun ?
"Tabiki istemiyordum. Dedim gözlerimi kaçırarak.Umarım yalan söylediğimi anlamamıştır diye dualar ediyordum içimden.
"Gözlerini kapattığını gördüm. Dedi yüzüne piçimsi bir gülümseme yerleştirirken.Evet bir ara gözlerimi kapatmış olabilirim.Allah kahretsin !! Rezil oldum.
Bir anda gelen yutkunma isteğiyle kafamı ablamlardan tarafa çevirdim.Gözlerine bakmak yalan söylememi zorlaştırıyordu. Allahtan ablamlar bize değil kapıya dönük oturuyorlardı da bizi görmemişlerdi.Zaten Sude bizim öpüştüğümüzü görse çığlığıyla burayı inletirdi.Ama yinede onun abisi benimde ablam buradayken Emrenin buna cesaret etmesi gerçekten saçmalıktı."Ya görselerdi. Dedim ablamları göstererek.
"Görsünler ne olcak ? Dedi duygusuz bir şekilde.Biraz heyacanlan az tepki ver.Karşımda buz dolabımı var , insan mı belli değil.Hele o soğukkanlılığı , no panik halleri yok mu ?Kimsemi umrunda değildi ? Anlam veremiyordum.
"Ne demek ne olacak ? Manyak mısın sen ? Ayrıca eğer bir daha böyle birşey yaparsan seni mahvederim Emre.
"Eğer istersem yine öperim.Beni bunu bilecek kadar tanıyorsun.
"Yok canım.Manyak mısın sen be ? Biz seninle sevgili miyiz ? Yada aramızda duygusal anlamda birşey mi var dedim.Evet demesini umarken.
Ama demedi tabi.Aslında dese daha çok şaşırdım ya neyse."Doğru.Yok. Dedi.Tam "Lan o zaman niye öptün beni hödük diye bağıracaktım ki devam etti.
"Ama aramızda bir çekim olduğuda yadsınamaz bir gerçek.
"Çekim mi ? Dedim hemen.Bu konuşma nereye gidiyordu böyle ? Neden beni öptüğü içine ona kızmıyor, bağırıp çağırmıyor , hatta üzerine atlayıp o uzaktan yumuşacık görünen kahverengi saçlarını yolmuyordum ? Neden işin ucu ona dokununca herşey bu kadar karmaşık oluyordu ki ?
Emre tam cevap verecekti ki Sude ve Ender masadan kalkıp el ele yanımıza geldiler."Biz barıştık. Dedi Sude.Gözleri eski ışığına kavuşmuştu.Yine hayat dolu bakıyordu.Enderi bu kadar severken neden sürekli aptalca konulardan çocuğu terkedip duruyordu gerçekten anlam veremiyordum.
"Bir daha böyle aptal konularda kavga ederseniz kafanızı tokuştururum ona göre.
"Ay tövbe.2 günde depresyona girdim.Bir daha bırakmam aşkımı dedi Sude Endere dönerken.
"Bende bir daha asla gitmene izin vermeyeceğim bebeğim. Dedi Ender birbirlerinin gözlerine bakarken.Aralarındaki aşkı ve sevgiyi bem burdan hissedebiliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ENİŞTEMİN KARDEŞİ
ChickLitEğlenceli, masum ama bir o kadarda asi Denizle Umursamaz , sert, ve yakışıklı Emre'nin eğlenceli , samimi ve sürtüşmeli aşk hikayesi. Onların hayatlarını birbirirlerine aşık olan abla ve abileri değiştirdi.Onlar "En büyük aşklar kavgayla başlar. s...