4. Bölüm

15.2K 655 64
                                    

Arayıp buldukların değil , tesadüfen rastladıkların hayatını güzel kılar.

Multimedia: Çakma ( Defne)

Gördüğüm yüz ve duyduğum sesin tanıdıklığıyla olduğum yerde buz kestim.Bu büyük bir sürprizdi.Hatta şaka.Bildiğin eşek şakasıydı.Kahrolası şansımın bana oynadığı adi bir oyundu ya da .Ne olursa olsun o an ki şaşkınlığımı hiçbir kelime hiçbir tabir karşılayamıyordu.Bu gerçekten mümkünmüydü ? Emre gerçekten proje müdürüm müydü ? Yoksa bir kabus muydu ve ben birazdan uyanacakmıydım ? Ben kafamın içinde neyin ne olduğunu tartarken Emre yüzündeki ifadeyi bozmamıştı. Çarpık gülüşü ve alay yüklü bakışlarıyla çekiciliğine cekicilik kattığından haberi var mıydı acaba ?, Onun yüzünde ilk defa bir duygu belirtisi görmek içimi ısıtsada şuan bu işin sadece bana sürpriz olduğunu anlamamla kaşlarımı çattım.

"Sen. Sen ne yapıyorsun burada ?

"Seninle aynı şeyi yapmak için burdayım." Yanıma gelip elini uzattı. "Ben yeni proje müdürünüm.

Uzattığı eli görmezden gelip odanın sol tarafina yerleştirilen çalışma masasına ilerledim. Çantamı oraya bırakırken konuştum.

"Lütfen şaka yaptığını söyle ve gerçek proje müdürümü sakladığın yerden çıkar.

"Şaka mı ? Bu durum senin ve benim aramda esen soğuk ama yakıcı rüzgarlar kadar gerçek Deniz.

ifadesizliğine dönmüştü. Yine boş bakıyordu kahverengi gözleri. Ama bu boş bakışı bile içimi delip geçiyormuş gibi hissettiriyordu. Söylediği sözleri bile tam kavrayamamıştım. Kafamı toparlayıp bu büyük tesadüfü atlatmaya çalışırken o devam etti.

"Şaşkınlığın geçince söylede işe başlayalım. Tembellikten hoşlanmam.

Masanın arkasına doğru ilerlerken arkasından onu taklit edip dil çıkarttım.Sonra önümdeki sandalyeye oturdum.

"Allah aşkına başka şirket kalmadı mı Türkiyede de geldin başımda bittin.

" Öncelikle karşında proje müdürün oturuyor.Buna dikkat ederek konuşacaksın .Yoksa bunca emeğin çöpe.Seninle ilgili olumsuz bir rapor verdiğim an kariyerin büyük bir yara alır.

"Hadi ordan.Bu şirkete neden geldiğini anlatacaksın. Sence içinde bulunduğumuz durum normal mi ?

"Ne varmış içinde bulunduğumuz durumda ? Ben absürd birşey göremiyorum.

"Sen eniştemin kardeşisin ve benim proje müdürümsün. Ayrıca sana ne kadar gıcık olduğumuda bildiğini varsayıyorum.Bu kadar tesadüf sence de fazla değil mi ?

"Ben iş arıyordum ve burası da gerçekten iyi bir şirket.Amerikada eğitim aldığımı ve işlerimdeki başarımı görünce beni hemen işe aldılar. Hikaye senin beklediğin kadar aksiyonlu değil anlaşılan.Sadece tesadüf.

"Benim bu şirkette çalıştığımı bilmiyordun yani ?

"Seninle kavga etmek dışında konuşmadığımız için mesleğinin ne olduğunu ve ya hangi şirkette çalıştığını bilmiyordum normal olarak.Ama bilseydim bu şirketin önünden bile geçmezdim.Emin ol !!

Ona samimiyetsiz bir gülümseme yollarken oda gözlerimin içine bakıyordu.

"Çek şu soğuk bakışlarını üzerimden. Diye çıkıştım.Kaşları mümkünmüş gibi daha da çatılırken gözlerimin içine daha da dikkatli baktı.

"Bir daha bana emretme.Burada emirleri ben veririm.

Tam ağzımı açacakken cümlemi ağzıma dizip çantasından bir plan çıkarttı.

ENİŞTEMİN KARDEŞİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin