18.

3.8K 196 29
                                    

  Niye dedimki şimdi of.Çocuğa senden çok hoşlanıyorum dedim bide çok .Napıcam.Telefon titredi.Ben Justin'e senden çok hoşlanıyorum dedikten sonra bana mesaj yağdırdı.Aradı ama açmadım.Ben bunları düşünürken zil çaldı.Kim geldiki,kapıcı gelmiştir sipariş ettiğim dondurmalarım geldi galiba.Oflayarak yataktan kalktım.Merdivenlerden bile inicek halim kalmadı.Nasıl göründüğüme bakmadan kapıyı açtım ,ve tabiki kapıcı değildi,Bu karşımda  koskaca Justin 'di.Zaten onu görür görmez kapıyı suratına kapattım.Ve hemen yandaki aynadan nasıl göründüğüme baktım.Gri kısa şort ,ve askılı beyaz badi ve bir ev topuzu.Resmen çökmüş görünüyorum.Justin Zile tekrar bastı.Kapıyı açtığımda kapı pervazına yaslanmış ,kollarını göğsünde  bağlamış bir Justin vardı sertçe yutkundum.Tanrım çok seksi.Hemen kendimi toparladım.


"Ne oldu Justin ?"


Tek kaşını kaldırarak bana baktı;


"Sence ?"


   Bu dediğine göz devirdim.Geri doğru çekilip içeri girmesine izin verdim.Eve ilk geldiği için etrafa göz gezdirdi.Ve sonra bana dönüp;


"Konuşmak istediğin şeyler varmış gibi geliyo."


Hafifçe başımı salladım.



"Bak dediklerim doğru senden hoşlanıyorum ama bunu uzatmaya gerek  yok bence ?"


Tek kaşımı kaldırarak ona baktım.

Dudağını kenarı alayla kıvrıldı;


"Öylemi ?"

 

  Aynı zamanda bana yaklaşmaya başladı tabi bende otomatik olarak geri doğru gitmeye başladım ve masaya çarpmamla durdum.Ben buraya niye masa koydum ki.Bu arada bana gittikçe yaklaşmaya başladı.Ve en dibimde durdu şuan göz gözeydik.Sertçe yutkundum.


"Ama ben abartırım"


Baş parmağını yanağıma getirip yanağımı okşadı.Ve sonra gözlerime bakıp gülümsedi ardından yanımdan uzaklaşıp kendini koltuğa attı


"Evin güzelmiş"


"Saol"


"EE ben acıktım,hadi bana yemek yap."


Ona anlamaz bi şekilde baktım.


"Acıktım işte hadi bana yemek yap"


Sesli bir şekilde nefes alıp verdim napıcam ben bu çocukla...Çaresiz bi şekilde ;


"Hadi gel mutfak burda"


ÖNERİLERİNİZİ VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.

OY VERMEYİ UNUTMAYIN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER

3DAYSUNTILWHATDOYOUMEAN

3 GÜN SONRA WHAT DO YOU MEAN ÇIKIYOOO :D

VE 20.000'E YAKLAŞIYORUZ HEPİNİZE  DESTEKLERİ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM :)

Snapchat // JBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin