22.

3.9K 206 34
                                    

Multi:Liam

Evde oturmuş Doctor Who izlerken aklıma Liam yani kardeşim geldi.EEE ben Liam'ı havalimanın dan alıcaktım saate baktığımda daha yarım saatim olduğunu gördüm.Derin bir oh çektim.Justin yüzünden bu sıralar aklım çok karışıktı.


******

Havalimanında Liam'ı gördüğümde el salladım.Fark etti.Baya gelişmiş bu görmeyeli.Liam geldiğinde sarıldık.Ne kadar özlemişim.


"Liam çok özlemişim seni ya" bu sırada kafasına bir şaplak attım.


"Bende de senin şu şaplakları napıcaz ya"


Sert bir bakış atıp ;

"Gel araba bu tarafta"


********

"Nasıl geçti bakalım tatilin iyi eğlenebildin mi bari "


Gergin bir şekilde;


"Evet iyi geçti"


Kesin bir şey oldu diye düşünürken kolundaki bıçak izi dikkatimi çekti;

"Aman tanrım Liam buraya ne oldu hemen anlatıyosun,anlatmassan sana ceza veririm,Ne oldu kim yaptı bu-"


"Yeter anlatıcam tamam nefes al Kelsey"


Ona doğru beklentiyle baktım,


"Eğlenmek için bara gitmiştim zaten sarhoş olduğum için pek hatırlamıyorum,bir anda herşey hemen oldu kendimi kavgada buldum çocuk bıçak çekince koluma çizik attı sonra işte benden sanırım 5 yaş büyüktü barın sahibiymiş geldi yardım etti ,bana bıçak çekenleri dövdü "


Ona sarıldım ve başını okşadım.


"İyisin değil mi ?"

"O barın sahibini görürsem eğer o çocuğa büyük bir teşekkür edicem başka bir yerine bir şey yapmadılar değil mi ?"


"Hayır zaten olayın üstünden çok zaman geçti"


*****


Liam'la televizyon izlerken zil çaldı;


"Ben bakarım"


Kalkıp kapıyı açmadan önce içimden bi ses kapı deliğine bak dedi ve bende baktım.Ne? oha! Justin kapıda inanmam kesin halisünasyon .Bi koşu Liamın yanına gidip;


"Liam bak ablacım şimdi kapıyı gidip sen açıcaksın ve beni sorarsa eğer kendisi evde yok diyeceksin tamam mı ?"


Anlamadım der gibi baktı;


"Sen git kapıyı aç dediklerimi yap ben sana anlatıcam tamam ?"


"Tamam"


Ben de bu sırada merdivenlerden yukarı çıktım.Sesleri dinlemeye başladım.Hiç birşey duyamıyorum.Ve sonra kapı kapanma sesi geldi Rahat bir nefes aldım ,aşağı indim ve koltukta sanki kırk yıldır dostlarmış gibi oturan Liam ve Justin'e baktım...





Geçen bölüme gelen ilgi için hepinize teşekkür ederim.Lütfen bu bölüm içinde aynı ilgiyi bekliyorum Pamuk eller yıldızlara !!

oy verenlere şimdiden teşekkür ederim

#TerörüLanetliyoruz

ŞEHİT OLAN ASKERLERİMİZ İÇİN LÜTFEN BİRERE FATİHA OKUYUN.

Snapchat // JBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin