Masada oturmuş.Dün olanları düşündüm;"Hala Justin'in yüzüne bakıyorum.Sonra boğazımı temizliyip.Kapının kilidini açtım sonrada kapıyı
Dave ? Dave.Bunun burda ne işi vardı.
Dave;
'Beni içeriye almıyacakmısın ?'
'Aaa-ş-şey tabii'
Dave, Justin'i gördüğünde,bir bana bir Justin'e baktı,
'Misafirin mi vardı ?
'Yani sayılır salona geç istersen'
'Tabi'
Dave salona geçtiğinde Justin'in yanına gidip;
'Justin artık evine git misafirim geldi.' yapmacık bir gülümseme gönderdim.
'Hayır hiç bir yere gitmiyorum' dediğinde yapmacık gülümseme yüzümde kayboldu bir kerede dediğimi yapsa.
Bu çocuk beni deli ediyo.
Dave tekli koltuklara,Justin de Dave'in karşısına oturdu,bende Justin'in yanına aramıza bir kişi girebilecek aralıkta oturdum *Multi salon*.
Dave;
'Eee Kelsey misafirinle beni tanıştırayacakmısın ? '
'Tabi peki..' ağzımdan kedi mırıltısı gibi çıkmıştı.Ben tam ağzımı açtım ki Justin söze atıldı;
'Ben Justin, Kelsey'in sevgilisi' bu dediğine kocaman gözlerle baktım.
'Değil mi Kelsey ?' bana baktı.Sertçe yutkunduktan sonra sadece 'Evet ' diyebildim.
Justin zaferle gülümserken Dave'in hayal kırıklığı ile bakması.Yerin dibine girmeme sebep oldu."
Zaten Dave ondan sonra hiç birşey demeden evden gitti.Dave gittikten sonra Justin de yanağımdan öpüp gitti.Herşey çok hızlı oldu ne diyebilirim ki.Dakikalar geçmesine rağmen bana saatler gibi gelmişti.
O koltukta öylece kaç saat oturdum bilmiyorum.Sonra zaten kendime geldim.
Acaba Dave ile yüz yüze gelince ne olacak masada stresli ve gergin bir bekleyiş içindeyim.
Asansörün kapısı açıldığın da kapıda,yüzü mosmor bir Dave beklemediğim açıktı.
Yanıma gelip gelip ruhsuz bir şekilde;
"Naber Kelsey ?"
Her sabah bana neşeyle 'Naber Kelsey' diyen adam nerde acaba.
"İ-iiyim de siz iyimisiniz ?"
"Kelsey"
"Efendim ?" sesim titredi Kahretsin !
"Bana o çocukla sevgili olmadığını söyle"
"Efendim !?"ani çıkışım onu biraz afallatsada,
"Dedim ki o çocukla gerçekten sevgilimisin ?"
"E-e-evet"
"Hani sen şuan bir ilişkiye hazır değildin ?"
"Evet ama-"
"EVET AMA NE ? HANİ SENİN TERCİHİN ESMERDİ SARIŞINLARI SEVMEZDİN ? HANİ? SANA KAÇ KEZ ÇIKMA TEKLİFİ ETTİM AMA HEPSİNİ GERİ ÇEVİRDİN.LAN BEN SENİN ŞU SARI SAÇLARINI GÜLÜMSEMENİ SEVDİM"bu sırada saçımın kökünden tuttu.
"D-d-ave napıyosun bırak saçımı canım acıyo"
"KİMSE SANA BENDEN FAZLA DEĞER VEREMEZ ,ŞU SARI SAÇLARIN VARYA BEN ONLARI KOKLAMAK , DOKUNMAK İÇİN KAÇ SENE BEKLEDİM BİLİYORMUSUN"yüzüme bağırmaya ,kükremeye devam etti.Şuan itibariyle saçımı boyatıcam kesinlikle.
"Dave bırak artık canımı yakıyosun"
"ŞİMDİ SEN BENİ BEĞENMESSİN ŞU SURATIMIN HALİNE BAKSANA ,BUNLARI KİM YAPTI BİLİYORMUSUN SENİN ŞU SEVGİLİN OLACAK ŞEREFSİZ YAPTI"bende gaza gelip;
"İYİKİ YAPMIŞ"diye bağırdım.Saçıma daha fazla asıldı.Ben gerizekalıyım.
Sağ bacağımı kırıp erkekliğine tekme attım,anında yere yığıldı.Daha önce neden yapmadım ki.Saçımın yarısı elinde kaldı diyebilirim.Ah ensem,elimi alıp ensemi ovdum.İç sesim;
"Kızım anladık gerizekalısın gitsene ,koşsana çocuk ayağı kalkacak"
Topuklularla daha ne kadar koşuluyorsa koştum.Arabaya atlayıp derin bir nefes aldım.Başımı diresiyona koydum.Bundan sonra ilk iş kuaföre gidip.Saçımı düzelttirmem gerekiyo ve sonra bir psikoloktan da randevu almam gerekli.
oy vermeyi unutmayın şimdiden teşkkür ederim
nasıl oldu valla bi anda yazdım bölümü
görüşlerinizi ve önerilerinizi bekliyorum
bol bol what do you mean izleyin
EMABiggestFansJustinBieber twet atmayı unutmayın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Snapchat // JB
FanfictionNerden bilebilirdi ki Snapchat'den tanıdığı birinin hayatının aşkı olacağını ? justinbieber sizi ekledi . Tüm Hakları Saklıdır.© #17Hayran Kurgu 12.12.2015 (Bu hikaye 01.03.2015 yılında yazılmaya başlanmıştır.İmla hataları,yazım kuralları ve dil bil...