Kelsey'in ağzından:Bana bildiğin sürtük dedi ya gelde sinirlenme .Bir yandan haklı olabilirdi fakat onun umursaması gerekmiyordu.Sadece can sıkıntısı için atılmış bir snapti abartacak bir şey yoktu.Değil mi ?
Ona zaten kırgındım söylediği sözler,yaptığı hareketler,dengesizliği bir iyiken , bir kötüydü .
Hangi sıfatla kırgın oluyosam düşünsenize size bu kadar şey yapan birinine hala cevap veriyorsanız ona fazla değer veriyorsunuzdur.Mesela ben.
Düşüncelerimden kurtulmak için duşa girmeye karar verdim.
...........
Üzerime bol tişort ve bir kısa şifon sort giydim.Bugün film gecesi yapacaktım.Mutfağa gidip tencereye yağı koyup ardından mısırı koydum.Bunlarla uğraşacak halim yoktu yatıp uyumak en güzeliydi fakat uyumak istemiyordum.Garipti işte.
Mısırlar patlayınca kaseye koyup salona geçtim.DVD'lerden birini seçip taktım.
Filmin yarısındayken zil çaldı mısır kasesini sehpaya koyup kapıya doğru yürüdüm.Büyük ihtimal Liam'dır.
Kapıyı açtığımda karşımda birini göremeyince kaşlarımı çattım.Sağa sola baktım tam kapıyı kapatacakken bir demet suya konmuş mor gülleri ve gördüm yanındada bir not vardı (media).
Kaşlarım hala çatılıyken gülleri ve yanındaki notu alıp içeriyi girdim ardından kapıyı ayağımla kapattım.Gülleri vazosuyla birlikte masaya koydum notu açtığımda hoş bir el yazısıyla yazılmış bir not vardı.
"Bügün seni kırdım,gerçekten özür dilerim bi anda sinirle yazdım o şeyleri.
Daha öncede bir sürü aptallık yapıp seni kırdım,yapmamalıydım haklısın hemde sonuna kadar,
Lütfen beni affedermisin ?"
-Justin
Yüzümde oluşan gülümsemeyi engelleyemedim.Bunları Justin yazmış olma ihtimali beni şaşırtırken.Aynı zamanda kalbime dokunması ayrı bir ironiydi.
BİR GÜNDE İKİ BÖLÜM YAYIMLADIM ARTIK OYLARI YÜKSEK TUTUN .LÜTFEN
GÖRÜŞLERİNİZİ VE ÖNERİLERİNİZİ BEKLİYORUM
UZUN BİR SÜRE 2 HAFTA GİBİ BELKİ 10 GÜN BOYUNCA BÖLÜM YAZMAYACAĞIM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Snapchat // JB
FanfictionNerden bilebilirdi ki Snapchat'den tanıdığı birinin hayatının aşkı olacağını ? justinbieber sizi ekledi . Tüm Hakları Saklıdır.© #17Hayran Kurgu 12.12.2015 (Bu hikaye 01.03.2015 yılında yazılmaya başlanmıştır.İmla hataları,yazım kuralları ve dil bil...