Multideki şarkıyla okumanızı tavsiye ederim böyle daha anlamlı olduğuna karar verdim.Ve şahsen ben şarkıya BA-YIL-DIM!!
İyi okumalar !
Stockholm Syndrome - Wicked Games (One Direction & The Weeknd Mashup)
Yüzüne baktım,
Yüzüme baktı,
Yüzüne baktım,
Yüzüme baktı,Bu bakışma daha ne kadar sürecek !
Özenle taranmış sarı saçlarına,pembe dudaklarına ardından da kehribar gözlerine baktım.Tanrı Justin'i yaratırken boş zamanında yaratmış galiba.
Justin hareketlendiğinde girdiğim türbülanstan çıktım.Üzerime doğru gelmeye başladı.Elini cebine attı ve gümüş renginde bir şey çıkardı.Anahtar.
"Kapını önünden çekilde çıkalım,ikimizde rahatlarız"
Şimdide trip mi atıyordu.Tamam dediklerim onun için bu kadar ağır olmaması gerekiyodu.Hesapta bu yoktu.Ellerimi kapı pervazlarına koyup;
"Hayır konuşmadan burdan çekilmem"
Daha demin buradan çıkmak isteyen ben şimdi Justin'in yüzünü izlemek için ve sesini duymak için bahane uyduruyordum.Şimdi diyeceksiniz daha deminki haline ne oldu,yani ne yapabilirim ki karşınızda Justin Bieber vardı.
"Daha demin böyle demiyordum ama"diyerek gülümsedi.Bu gülümseme gerçek değildi aksine alay,acıma karışımı bi gülüştü nasıl anladığımı sormayın işte.
Hiçbir duygu belli etmeyen gözlerine baktım.Hayır yani bir insan duygularını nasıl kamufile edebilir.
Ellerini, kapı pervazına yasladığım ellerime götürdü,çektiği ellerimi kapıya yasladı.Yüzünü bana yakınlaştırarak ;
"Kelsey işleri zorlaştırma"bu sırada nefesini yüzüme üflemeyi unutmadı.
Sertçe yutkundum.Ondan korktuğumdan değilde,etkilendiğim içindi yutkunmam.
Bende ona meydan okurcasına yüzüne daha yaklaştım,
"İşleri zorlaştırırsam ne olur?"
Şuan ki ruh halimi anlamıyorum cidden,saatler öncesinden Justin'e saydıran ben şimdi tam tersini yapıyorum.İşte Justin'nin beni getirdiği nokta.
"Seni anlayamıyorum Kelsey "
Yüzünü tişörtümün açıkta bıraktığı tarafa doğru getirdi ve derin bir nefes aldı.
"Bende kendimi bir anlasam.İşte beni getirdiğin durum bu Justin"
"Kötü olmuş o zaman" Yüzü hala boynumda olduğu için sesi boğuk çıkmıştı.
Bak ya bide karşıma geçmiş 'Kötü olmuş o zaman' diyo bu dediğine göz devirip;
"Sana anlatmak istediğimde bu işte"
Yüzünü boynumda çekip,benimle aynı hizaya getirdi kafasını.Ve yüzünü yaklaştırdı.Daha ne kadar yakınlaştırabilirse.Burnu burnuma deyene kadar yakınlaştırdı işte.Justin şuan tehlikeli sularda yüzüyosun.Eğer beni öpersen erkekliğine tekme geçirmekten asla gocunmam...
oy vermeyi unutmayın lütfen emeğe saygı okuyucu ve oy verenler arasında çok fark var !!
görüşlerinizi bekliyorum
stalker//JB hikayeme bakmayı unutmayın :)
by by
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Snapchat // JB
FanfictionNerden bilebilirdi ki Snapchat'den tanıdığı birinin hayatının aşkı olacağını ? justinbieber sizi ekledi . Tüm Hakları Saklıdır.© #17Hayran Kurgu 12.12.2015 (Bu hikaye 01.03.2015 yılında yazılmaya başlanmıştır.İmla hataları,yazım kuralları ve dil bil...