Dudağını dudağıma sürttü ardından dudağını yaklaştırdı, tam öpecektiki kapı zili çaldı.Öylece durup dudağıma bakmaya devam etti.Kıpırdamayacağını anladığım da;
"Justin kapı çaldı"
Hala dudağımı bakmaya devam etti.Zil bir kere daha çaldığında bileklerimi elinden kurtardım Justin'i hafif ittim.Kapı deliğine bakmak için zor da olsa döndüm.Zor oldu çünkü Justin sadece milim kıpırdadı.Kapı deliğine bakmak için parmak uçlarımda yükselmeye çalıştım fakat Justin bana kendini bastırınca bu biraz zor oldu.Bir dakika Justin bana kendini bastırdı.
"Justin"
"Ne yapıyorsun " sitem barındıran kelimelerim onu etkilemiş gibi gözükmüyo.
"Justin !!"dirseğimi karnına geçirdim.İnlemekten başka bir şey yapmadı.Bizi böyle gören biri kesinlikle yanlış anlardı.Ellerini belime sardığında.Sesimi biraz daha yükselterek;
"Justin " ve azıcık debelendim.
"Debelenmeyi kes çünkü benim açımdan bu hiç iyi olmuyo"
Evet zaten anladım kalçamda sert birşeyin olması bunu açıklıyo.
"Sapıksın Justin!, sapık!"
Kapı zili bir kere daha çaldı.
"Justin çekilmessen eğer bağırıcam"
"Aslında şuan senin benden anahtarı almak için ikna etmen lazım güzelim tehdit etmen değil"
Güzelim deyişi ağzından sanki dünyanın en mükemmel kelimesi gibi çıkması garip mi oldu.
Anahtarın onda olduğu tamamen aklımdan çıktı.Yüzümü ,vücudumu Justin'e doğru döndüm.
"Justin anahtarı ver"
"Seni öpmeme izin verirsen neden olmasın"
"Yanağımdan öpersen neden olmasın"
Dudağını ,dudağımın kenarına götürdü ve azıcık sürttü ardından sulu bir şekilde öptü.
Eriyebiliyormuyuz ?
"Bu seferlik bununla idare et Kelsey bir dahakine sen gönüllü olacaksın zaten"diyip cebindeki anahtarı avuç içime bıraktı...
oy verenlere şimdiden teşekkür ederim
görüşlerinizi bekliyorum önerilerinizide
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Snapchat // JB
Fiksi PenggemarNerden bilebilirdi ki Snapchat'den tanıdığı birinin hayatının aşkı olacağını ? justinbieber sizi ekledi . Tüm Hakları Saklıdır.© #17Hayran Kurgu 12.12.2015 (Bu hikaye 01.03.2015 yılında yazılmaya başlanmıştır.İmla hataları,yazım kuralları ve dil bil...