NOT:DİĞER BÖLÜM 100 VOTE SONRA GELECEK.70.000 OLDUK HEPİNİZE TEŞEKKÜRLER.
BU BÖLÜMDE BANA YARDIM EDEN YARENE TEŞEKKÜR EDERİM..
Liam yüzüme bakmaya devam ederken.Kafasını sağa sola doğru salladı.
"SEN BENCİLİN TEKİSİN.SENİ O KADAR ÇOK MERAK ETTİKİ DELİ GİBİ ARADI .VE SEN SADECE JUSTIN'E 'SANANE' DEDİN YAPTIĞININ BENCİLLİK OLDUĞUNUN FARKINDAMISIN ? SADECE KENDİNİ DÜŞÜNÜYORSUN SENİ ÖNEMSEYENLERİN FARKINDA DEĞİLSİN BU SAATE KADAR NERDEYDİN ? "
Liam gerçekleri yüzüme çarparken vicdan azabı yerini gittikçe çoğaltmaya başladı.Suçluluk duygusu artık tüm vücudumu sarmalıyordu.
"Ben.,B-ben sadece koşuya çıkmıştım ve k-kayboldum"
Bana sinirle bakmaktan vazgeçip kollarını bedenime sardı.
"Ne kadar korktuğumuzun farkındamısın telefonunuda yanına almamışsın " şefkatli gözlerle bana bakarken.
"Üzgünüm......"
Koca sessizliğin ardından;
"Justin'den özür dilemelisin"
"Ah! evet kesinlikle "
"Tamam yatıp dinlen yarın yanına gidersin"
*******
Sabah banyodan çıktıktan sonra üzerime bir jean ve bol kısa kollu tişört geçirdim.Justin'in evine gidip ondan özür dilemeliyim.
Anahtarlarımı ve telefonumu alıp evden dışarı çıktım.
******
Justin'in kapısının önüne gelince.Derin bir nefes aldım.'Hadi yapabilirsin Kelsey' Elimi yavaşça kaldırıp kapıya iki kez vurdum.Kalbim heyecandan kulaklarımda atarken.Ne diyeceğimi kafamda toparlamaya çalıştım.Kapı açılınca yerde olan bakışlarımı Justin'e çevirdim.Saçı dağılmış tişörtsüz bir Justin beklemiyordum.Sanırım yeni uyanmış.Gözlerime boş boş baktıktan sonra;
"Ne var Kelsey"
Sert çıkışı karşısında afallasamda dün ona yaptığım şeyde bununla eş değerdi.
"Bak Justin be-"
Lafımı tamamlayamadan arkadan bir kadını sesi geldi.
"Justin gelen kimmiş tatlım" ses gittikçe yakınlaşmaya başlayınca,Justin'in evinde bir kızla bastığımı görmek istemediğim için kalbimde bir ağırlık oluştu.Kapıda iri mavi gözlü orta yaşlı bir bayan belirdi.
"Tatlım beni arkadaşınla tanıştırmayacakmısın ?"
Justin'in zevkleri değişmişti sanırım çünkü onu önceden snaplarınde hep sarışın kızlarla görürdüm .
"Anne bu Kelsey eee şimdi gidecekti zaten"
Yok artık o annesimiydi.Bi an için kendimden utandım ben sanmıştım ki annesi ve o.Tanrım!.
Boğazım temizleyip;
"E-evet ben gidecekt-"
"Aman Tanrım sen o Kelsey'sin. Hayır seni bırakmam gel içeri hadi"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Snapchat // JB
FanfictionNerden bilebilirdi ki Snapchat'den tanıdığı birinin hayatının aşkı olacağını ? justinbieber sizi ekledi . Tüm Hakları Saklıdır.© #17Hayran Kurgu 12.12.2015 (Bu hikaye 01.03.2015 yılında yazılmaya başlanmıştır.İmla hataları,yazım kuralları ve dil bil...