38.

2.5K 157 76
                                    

NOT:ÖNCELİKLE YORUM VE VOTE SAYILARI AZ  YENİ BÖLÜMÜN GEÇ GELMESİNİN SEBEBİ BU AYRİYETTEN BEN ÖNCEKİ BÖLÜMLERİ ŞUAN DÜZENLEMEYE ALDIM.HATALARIM OLURSA ,OLDUYSA ÖZÜR DİLERİM.LÜTFEN VOTELER 50'Yİ GEÇSİN





"A-a dün seni odana taşırken  onlar vardı sanırım alerjin olan bir şey yemişsin "



AH ! olabilirdi.Aptal kafam son zamanlarda yerinde değildi ve ben farketmeden bir  şey yemiş olabilirdim.


"Olabilir..."


Uzun bir sessizlikten sonra hala kısa bir havluyla Justin'in karşısında olduğum aklıma gelince dolaba doğru yürüyüp kıyafetlerimi aldım Justin'e gitmesi için bi bakış attım ama hala bana bakmaya devam etti.


"Justin çıksanda üstümü giyinsem"


"Aslında manzara güzel ,burdan gitmeye niyetim yok kalsam sorun olmaz değil mi ?"


yatağa doğru uzandı ve iki elini başının arkasında birleştirdi.Bu çocuk beni deli edecek !


"Justin çık dışarı !" sitemle söylediğim kelimeleri takmadan hala yüzündeki sırıtmayla yatmaya devam etti.


"Gelde kaldır o zaman " tek kaşını kaldırmış bana bakıyordu ve bu haliyle çok tatlıydı;


Yanına doğru gidip kolundan çekmeye çalıştım .Ama sadece çalıştım.Tek elle anca kolunu kıpırdatabiliyorum.


"Justin kalk!!"


Yataktan kalkmayacağını anladığımda kıyafetlerimi alıp dışarıda ortak banyoya doğru ilerledim.Aptal çocuk sanki evde başka oda yok !


****

Üzerimi giyindikten sonra kapıyı açıp odaya doğru yürüdüm.Odamın kapısını açınca Justin yoktu .Kaşlarımı çatıp odaları dolanmaya başladım.Sanırım gitti .İnsan bana bi seslenirdi 'Ben gidiyorum Kelsey' gibi.Salona geçtiğimde televizyonun karşısındaki koltuğa geçip oturdum.Derin bir of çektim.Zaten ben her zaman bilinmeyen tabirli "x"tim.Hem yanlız bırakılır hem de bulunmaya çalışırdım.Garip...

****

Üzerime eşofmanlarımı geçirmiş sahilde koşuyorum,yanlızlığa ,özgürlüğe ve sonsuzluğa.Daha ne kadar koşabilirsem koşuyorum.

Sahilde yolun bittiğine dair haber veren kayalıklara kadar koşmuşum bu da baya oluyo.Etraf gecenin karanlığında saat kaç oldu haberim yok telefonumu masanın üstünde bırakmıştım.Sadece gökyüzü ve ben .


"Hey yerimi biri keşfetmiş"


duyduğum sesle gökyüzü ile aramdaki ilişki kesildi.

Kaşlarımı çatarak sesin geldiği yöne baktım.Mavi gözleri bile karanlıkta ben buradayım derecesine parlarken,saçları karanlıkta yok oluyorum diyordu.Bana biraz daha yaklaştığında yüzünü az çok seçebilmiştim.Tatlı bir yüzü var dı.Bu çocuğu buralarda ilk kez görüyordum.Eh tabi evden fazla uzaklaşmadıysam.


"Hey sana dedim,dilsiz filan mısın ? yada dur benim çekiciliğim karşısında dilini yuttun ?"

Egoistliğine gözlerimi devirdim.


"Sadece bir an burda birini görmeyi beklemiyordum"


"Ouv artık yerimi öğrenen biri oldu "


"Burası senin yerin mi"


"Evet baya bir süredir buraya gelip gidiyorum.Sen.Seni buraya iten ne ?"


"Ben....Ben sadece koşuya çıkmıştım ve sanırım fazla koşmuşum"


Kahkası kulaklarıma doldu ne vardıki bunda gülünecek.


"ne ?!"


"S-sadece böyle bir şey ilk defa duyuyorum da o yüzden" kahkaları arasından konuştu.


****


Adının Max olduğunu öğrendiğim çocukla baya konuşmuştuk bana ailesinden bahsetti.Oturdukları yerden.Kardeşlerinden.

Gecenin geç olduğunu söyleyip beni sahilin başına bırakmayı teklif etti ve bende korktuğum için kabul ettim.

Max'e teşekkür edip eve doğru yürümeye başladım saat kim bilir kaçtı.

Evin kapısına gelince ışıkların hala açık olduğunu gördüm.Demekki erkendi.Kapıyı çalınca aniden açılıp Liam'ın bana sarılması ve Justin bana kırmızı gözlerle bakması bir oldu Noluyo ?!


"Nerdesin sen haber vermeden çıkmışsın saat geçenin kaçı haberin var mı senin ya başına bir şey gelseydi "


Justin resmen yüzüme kükredi.Saat kaçtı ki ? hem niye bana hangi hakla hesap soruyor ?!


"Sanane"


Aniden verdiğim cevapla şaşırsada.Yüzü sinirden köpürmüş halini geri aldı.Yüzüme sinirli sinirli bir süre baktıktan sonra omzuma kuvvetle çarpıp evden çıktı.





bir barışıp bir küsüyorlar

görüşlerinizi ve önerilerinizi bekliyorum

oy vermeyi unutmayın

Snapchat // JBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin