40.

3K 155 56
                                    

SÜRPRİZ BÖLÜMM.BİR ARKADAŞ BANA O KADAR GÜZEL BİR İKNA EDİCİ YAZI YAZDIKI DAYANAMADIM VE ERKEN  BÖLÜM ATTIM.

NOT:HİKAYENİN GİDİŞATI BENİ PEK MEMNUN ETMİYOR AÇIKCASI.DAHA İYİSİNİ YAPMAYA ÇALIŞIYORUM AMA ELİMDEN BU GELİYOR.

BU GÜNE KADAR HİKAYEMİ OKUMAYA DEVAM EDEN HERKESE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.80.OOO OLDUUK HEPİNİZE AYRI AYRI TEŞEKKÜR EDERİM.

!!ÖNEMLİ NOT!!:BU BÖLÜM MÜSTEHCEN SAHNELER İÇERMEKTEDİR RAHATSIZ OLAN VARSA OKUMAYABİLİR.





Justin'in ağzından;

Alnımı alnına yaslayıp o masum mavi gözlerine bakmaya devam ettim.Hala gözlerine bakmaya devam ederken kendimden ve onun hiç beklemediği şeyleri söyledim.


"Seni çok seviyorum" ona cevap verme zamanı bırakmadan dudaklarımızı buluşturdum.Dili dilimle buluştuğunda onu bana döndürüp kucağımda olan bacaklarını iki yana doğru açtım.Dillerimiz uyum içinde hareket  ederken,inlemelerimize karşı koyamadık.Belindeki ellerimi kalçalarına götürerek sertçe sıktım.Öpüşmemiz daha şehvetli bir hal alırken,Kelseyin nefes alamadığı hissettiğimde dudaklarımızı ayırdım.Kelsey derin derin nefesler alırken,şu an onu daha fazla istediğimi anladım.Gözleri erkekliğime kayınca ,bir süre oraya bakarak bekledi.Ellerini erkekliğimin üzerinde dolaştırdığında vücudum kaskatı kesildi.Nefes almam daha da sıklaşırken.Dudaklarını kulağıma yaklaştırdı ve fısıltıyla ağzından arzuyla dolu bir cümle çıktı.


"Bende seni seviyorum"


O an benim için dünya durmuştu,sanki.

Çıplak bacaklarından tutup belime sarmasına izin verdim.Bacaklarına  sürekli dokunma isteği gelmişti ve bende öyle yapacaktım.

Bacaklarını okşarken dudaklarına minik bir öpücük kondurarak geri çekildim.Boynuna bir hickey bırakacaktım ve aynaya baktığında onu damgaladığımı görecekti.Dudaklarım aynı işlevi çenesine ve köprücük kemiğine giden yolda yapmaya devam ederken,öpüşlerim sertleşmiş araya dişlerim ve dilimde karışmıştım.

Boynuna her bir ısırdığımda inlemesi daha artıyordu.Elleri uslu durmayıp süreli ensemde ve boynumda dolanıyordu.

Onu öpmeyi durdurup yüzüne bakmak için kafamı kaldırdığımda yanaklarının kızardığını görmek beni gülümsetmişti.O çok güzeldi.Hayatımda gördüğüm en güzel kızdı.O bana aitti.O,sadece bana yakışıyordu,bir başkasına değil.

Onu altıma aldığımda gözlerine tekrar bakma fırsatım oldu.Bu gözlere sadece ben bakmak isterdim .Tamam bu bencilceydı .Farkındayım fakat,o mavi gözlerde kaybolmak için nelerimi vermezdim. Kalbim hızla atmaya başladığında onu düşündüğümde hep böyle oluyordu.

Ellerim benden bağımsız her yerine dokunuyordu.Dokundukça dokunasım geliyordu.Tişörtümü çıkartıp bir köşeye fırlattım.Kelseyin gözleri kaslarıma kaydı.Ukalaca gülümseyip;


"Onlara dokunmak istediğini biliyorum bebeğim."


Sağ elini alıp kaslarıma dokunmasına izin verdim.Elleri yavaş bir biçimde karın kaslarımda dolaşırken,onun tişörtünün eteklerinde tutum.Kollarını kaldırıp,çıkarmamda yardım etti.Sütyen sanırım ona küçük gelmişti.Ve göğüsleri dışarıdan taşıyordu.Bu onu arzulama için en büyük sebep oldu artık erkekliğimin zonkladığını hissettiğimde .Yapmam gerektiğini kendime hatırlattım,eğer biraz daha beklersem patlayacaktım.Şortun iplerini çözdükten sonra bacaklarından sıyırdım.Gözlerim vücudunun her yerinde dolaşırken,baktığım her yerde ayrı bir heyecana kapılıyordum.Tanrım! Bu kız mükemmel.

Üzerine doğru eğilip,kulağına;


"Hayatımda gördüğüm en mükemmel kadınsın"


Kulaklarıma en son kıkırdaması ulaşırken.O andan sonra her şey olmuştu.

Ellerim sütyeninin kopçasına gittikten sonra,onları yavaş şekilde çözdüm.Askılıkları kollarında sıyırdım.Sütyeninin sıkmakta olduğu göğüsleri boşlamıştı .Elimdekini tişörtlerin oraya doğru fırlattım.

Boynunu hem öpüyordum hemde emiyordum.

Boynunda biraz oyalandıktan sonra yavaş yavaş göğüslerine inmeye başladım.Vücudunun her yerini öpmek istiyordum.Her yerini.Öpmediğim yer kalmasın istiyordum.Biraz göğsünde oyalandıktan sonra her öptüğümde yatakta kıvranıyordu.Göğüslerinin arasına öpücük bıraktıktan sonra hizasında aşağıya inmeye başladım.Göbek deliğine doğru indim.Kasıklarına geldiğimde yüzüne baktığımda,gözlerini kapatmış arzu içinde kıvranıyordu.O da bu işin bi an önce bitmesini istiyordu.

Kilodunu aşağıya doğru indirdim.

Dar mı diye,kontrol etmek istiyordum fakat Kelsey istermiydi bilmiyorum.

Yüzümle yüzünü aynı hizaya getirmek için yukarıya doğru tırmandım.Ağırlığımı üzerine bastırarak boxerımıda çıkarttım.Gözleri penisime kayınca gözleri büyüdü.

İçine gireceğim sırada kenardaki çekmeceden pezarvatif aldım Kelseyin bakışları arasında takmış oldum.Ellerimi ellerine kenetleyerek başının yukarsına koydum.

İçine girdiğimde tiz çığlığı odada yankılanırken,her hareketimde,parmaklarıma kenetli parmaklarını sıkıyordum.

Çığlığının sesi biraz daha yükseldiğinde dudaklarımı dudakları ile buluşturdum.Gözünden yaş akarken onu canını acıttığım düşüncesi göğsümde bir ağrı oluşturuken.

Yavaşça içinden çıkmaya hazırlandım.

İçinden çıktıktan sonra yanına uzandım.Bu hayatımda yaptığım en iyi seksti hemde en mükemmel kadınla.

Yatağın yorganını alıp üzerimize örttükten sonra Kelsey yorgun gözlerle bana bakarken onu kendime çekip alnına ,yanağına,ve dudaklarına bir öpücük bıraktım.


"Canını acıttıysam eğer-"


"Hayır,hayır.Bu  bu çok güzeldi."


Saçlarının arasına öpücük bırakıp ,ona daha sıkı sarıldım.





oy ve yorumlarınızı bekliyorum

Snapchat // JBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin