parti?

45 8 6
                                    

100 kişi olmuşuz gerçekten ne kadar sevindim bilemezsiniz. Aslında bu bölümü iki gün önce yayınlıyacaktım fakat yanlışlıkla sildim. Upuzun yazmıştım. Sonra aklıma geldikçe sildiğim yazmaya üşendim. Neyse. İyi okumalar. Multimedia da yağmur un giydiği elbise var yorum ve Oylarınızı bekliyorum hepinizi çok çok çok seviyorum. Bu arada bu bölümde mavi gözlü çocuğun adını öğrenebilirsiniz. Ama siz yağmur değil.

***

Parti için aldığım elbiseye tekrar baktım ve evet üvey annem izin vermemişti ama bir şekilde kaçacaktım. gece mavisi Kolsuz dizime geliyor ve kloş şık bir elbise. Elbisemi büyük zorluklar içinde giydim. Saçıma hafif dalga verdim. Kırmızı Ruj sürdüm. Gözlerime çok hafif bir makyaj yaptıktan sonra tamamen hazırdım. Derin bir nefes alıp pencerenin başına geçtim. Ve atladım. Çok yüksek değilmiş ya. Ayağa kalktım üstümü başımı silkeledikten sonra aşağı attığım ayakkabılarımı giydim. Ve iki blok ötedeki savaşın evine yola koyuldum. Hilal doğum günümü kutlamamıştı. Darılmıştım doğrusu. Bahçe kapısından içeri girince şok oldum. Kocaman bir pankartta " doğum günün kutlu olsun Yağmur Kara" yazıyordu. Çok sevindim. Ne diyeceğimi bilemiyordum. Gidip kocaman sırıtan Hilal e sarıldım. Annem öldüğünden bu yana hiç doğum günü partim yapılmamıştı. Bu da gözümden bir damla yaş süzülmesine neden oldu. Oha. İnanmıyorum. Mavi gözlü çocuk da gelmişti. Gülüyordu. Savaş yanıma gelip eliyle akan gözyaşımı sildi.
"Hop sen ağla diye değil mutlu ol diye düzenledik bu partiyi." Dedi. Ona da kocaman sarıldım. O çocuğun suratı düşmüştü. Savaş in yanağına bir buse kondurdum. Kızardı.

***

Mavi gözlü çocuktan

Öptü ya. Hayır yani. Öpmek zorunda mıydı sadece bir samimi gülümseme yetmez miydi? Onu çok seviyorum anlamıyor mu ille duyması mı gerek? O söylese sevdiğini ne olur sanki? Söyleyemiyorum. Söyleyemem. Ne kadar haykırmak istesem de seni seviyorum diye ama olmaz be sonbahar yağmurum olmaz yapamam. Senin iyiliğin için seni herşeyden çok sevdiğim için. Çok bencilsin yağmur. Çok. Yada belki başkasına bencil diyendedir asıl bencillik ? Yani bencil diyenden ne gibi bi fedakarlık beklenir ki? Çok bencilim ve kendimden nefret ediyorum.
" barış hey barış transa mi geçtin? "
"Özür dilerim dalmışım"

Bir Elveda HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin