Gidisim kötü oldu ama dönüşüm muhteşem olacak!!!
Okul açılmadan önceki gece
Yağmur un ağzındanOkulun bahçesine gittim. Her bunaldigimda yaptığım gibi. Her zamanki banka geçtim. Ve Kulakligimi takıp kendimi müziğin ritmine bırakacağım sıra kafamın üstünde bir basketbol topu hissettim. Gözlerimi açıp sahanın ordaki çocuğa baktım. Olabilir mi? Yani mavi gözlü çocuk. Burada. Bu kadar yıl sonra. Belki o değildir umuduyla çemkirdim.
"Salak mısın beceriksiz mi?"
"Özür dilerim isteyerek olmadı. "
Mahçup bir şekilde suratıma bakıyordu.
"Ha bide isteyerek olsaydı! "
O olduğuna eminim. Ama o değilse göt gibi kalacağımi bildiğim için devam ettiriyordum. Gözlerine bakmaktan alamıyordum kendimi. Ya beni hatirlamiyorsa? Ya sadece çocuk saçmalamasi ise o mektupta söyledikleri? Unutmasi imkansız. Unutmam imkansız.
Barış ın ağzından
Unutmuş mu beni? Yıllardır düşündüğüm. Ilkim. Agladigim.
"Özür dilerim gerçekten. "
Seni seviyorum.
"Önemli. Beynim döndü ya benim. "
"Bi daha Özür dilemiycem. "
"Peki. "
Peki mi? Bi konuşma başlat hadi.
"Yeni misin?""Yeni nakil oldum. Ama izmirdeydim hep."
"Adın ne?"
"Barış senin? "
Beynime kazidigim adını sormam da garip.
"Yağmur."
Biliyorum ve seni seviyorum.
"Memnun oldum. Kaçıncı sinifsin? "
"12."
"Bende. "
"Gitmem gerek kusura bakma yarın görüşürüz. "
"görüşürüz. "
Sesi titrek çıkmıştı. Aglayamaz. Yani... Aglamamali. Neden aglasin ki? Hatirlasa belli ederdi.
Ağlamaz.Yağmur un ağzından
Gece yarısı sokakta ağlayarak kosuyordum. Yoruldugumu farkedip çevredeki bir banka oturdum. Kulakligimi takıp kendimi müziğin ritmine bırakacağım sıra bu sefer de omzumda hunharca bir dürtü hissettim. Gözlerimi yavaşça açtım ve karşımda bir adet taş Hayır kaya hayir meteor gördüm. Hunharca omzumu dürtüyordu.
" Hey küçük "
Küçük mü? Ediz ozentisi.
" Sensin küçük"
" Hey huysuz? "
" That's my boy " Ne ara my boy olmuştu?
"Huysuz denilmekten zevk mi alıyorsun? "
" Gerçekleri duymaktan zevk alıyorum. "
" Tamam. Aglamissin? "
"Olabilir. "
"Tamam. "
"Tamamlarla sorunun ne? "
Vee bölüm sonu. Yağmur başka biriyle tanıştı ama bu başka biri can dostundan ileriye gitmiycek. Iyi okumalar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Elveda Hikayesi
ChickLitBitti artık imkansız derken adeta güncellenmiş hayallerin hikayesi... Asla bitmeyeceginin ispatı... Sadece bir kelime yeter güncelleme için. "GİTME"