Sonbahar Yağmuru

40 8 0
                                    

Gerçekten çok mutluydum. Savaş sahneye çıkıp Karaoke yarışması olduğunu söyledi. Ve benim şarkı söylememi istedi sesim güzel olduğundan birşey demedim. Sahneye çıktım ve seçtiğim şarkı herkesi güldürdü. Şarkıyı söylemeye başladım.

Nedir bu haller hadi açıl yeter

Ne kaçak ne Göçek ne tuzak

E aman öf zıvalom hep hep zikzak

Dost kalalım iyi hoş da
anlayamam endişelerini

Evet simge mış miş tam şuanki ruh halimi yansıtıyordu. Gerisini söyleyemeden kahkahalara boğuldum. Ve gülerek
" kusura bakmayın devam edemiyorum" dedim ve sahneden indim. Savaş da kahkaha atıyordu. Ve mavi gözlü çocuk da gülümsüyordu. Hilal dünyayla bağını koparmıştı resmen. Yanlarına gittim.
"Ama güzel şarkı ya gerçekten" tip tip baktılar. "Bence güzel" dedim ve Omuz silktim. Saate baktığımda saatin akşam 9:30 olduğunu farkettim. Kendi partim de saati düşünüyorum. Çok hoş. Ama benim yokluğumu farkettiklerini sanmıyorum. Mesaj sesi beni düşüncelerimden sıyırdı. Yine gizli numaradan
"Sonbahar yağmurum" bu da neydi şimdi? İç sesim bağırdı birden "I DONT CARE BITCH" diye. Ve evet iç sesim çok Terbiyeli. Çalan müzikle şok olma sırası bendeydi sanırım. Gerçekten de thousand foot krutch çalıyordu. Şüpheyle
Hilal e baktım ve
"Oha" diye sevinçle bağırdım. Evet dış sesim de çok Terbiyeli. Bu gruba bayıldığımı sadece o biliyor. Ama doğum günü partisinde metal şarkı? Bilemiyorum. Ben kahkaha atarken tüm okul kız olduğumdan şüphe etmişti.

3 saat sonra

***

"Ben artık gideyim. " dedim.
"Ben götürebilir miyim hanımefendi? " dedi bir eli arkada bir elini bana uzanmış bir vaziyette duran savaş. Bende
" tabiki beyefendi. " diyerek elini nazikçe tuttum. Flört ediyor gibi bir halimiz vardı.
"Ah çok teşekkür ederim" dedi. Güldük. Mavi gözlü çocuk hızlıca bahçeyi terketti. Banane. Savaş la ben de çıktık. Hilal neden gelmedi işte onu anlamadım. Ben evden çıkabilmiştim ana nasıl geri gireceğimi hiç düşünmedim. Olamaz. Olmamalı.
"Birşey mi oldu?" Derin bir nefes aldım ve biricik ailem hakkında bir yalan düşündüm.
"Savaş şey bugün bizim aile gecemizdi bana izin vermediler ama şey ben kaçtım. Ama nasıl geri gireceğim hakkında bir fikrim yok. Anahtar da almadım"
Savaş biraz düşündü sonra konuşmaya başladı.
"o zaman biz de sabahı bekleriz. Sonra da bir yolunu buluruz girersin. "
" beklemek zorunda değilsin biliyorsun dimi?"
"Evet ama istiyorum. " dedi ve sırıttı. Belki ben istemiyorum ne olcak? Gülümsedim.
"Yakınlarda bir park var oraya gidebiliriz. " dedim.
"Olur" yürümeye başladık. Ve arkamda bir üçüncü şahıs hissettim.

biraz daha uzun yazmaya çalıştım. Gececilik de zor hani neden gece yazıyorsun diye sorarsanız gündüz telefon yasak. Ama gece film izlemek vs serbest. Ve bu daha cazip geliyor bunu neden yazdım hiç bir fikrim yok. Neyse .gerizekalı yazarınız gece gece supernatural izleyip kafayı buldu sorry.

Üçüncü şahıs hakkındaki Düşünceleriniz neler?
Sizce barışın açılamamasının sebebi ney?
Cevaplarınız benim için çok önemli iyi geceler öpüldünüz.

Bir Elveda HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin