Israrla uyanmam için şarkı söyleyen shawn mendes i kıramadım ve direk yataktan kalkıp alarmı kapattım. Ve shawn mendes görevini layığıyla yerine getirmiş oldu. İki gün sonra olan doğum günümü kutlayan kaç kişi olacak acaba ??
Iki mi? Bilmiyorum. Annem yaşasaydı hatırlardı heralde. Yani öyle olurdu dimi? Sanmıyorum. Çünkü beni biraz da olsa düşünse intihar etmezdi. Ondan nefret ediyorum diyorum bana okuduğu hikayeler aklıma geliyo onu çok özlediğimi bir milyonuncu kez anlıyorum. Hüzünlü bi şekilde dolabıma gittim. Bugün kıyafet serbestti. Kot şortumu ve sarı Kolsuz gömleğimi giydim. Uzun, koyu renk saçlarımı yandan ördüm. Telefonumu ve kulaklığımı alıp dışarı çıktım. Betül çoktan çıkmıştı Ahsen de uyuyodu. Çok iyi. Hemen kapının önünde bekleyen servise bindim. Bu servise son binişim olacaktı sanırım. Ordaydı mavi gözlü çocuk. Her zamanki gibi tekli koltuğa oturmuştu. Asosyal çekingen salak. Bir yıldır bakışıyoruz. Ben onun gözlerinin mavisinde boğuluyorum o ise gözlerini kaçırıyo. Çok hoş. Ama daha kötü olan adını bile bilmiyo oluşum. Ve bugün sessiz Elveda günüm. Onun arkasına - tek boş kalan koltuğa- oturdum. Ve Luke Hemmings in eşlik ettiği okul yolculuğu başladı.Canım olmayan ama olacak okuyucularım, olun artık.
Multimedia da mavi gözlü çocuk var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Elveda Hikayesi
Chick-LitBitti artık imkansız derken adeta güncellenmiş hayallerin hikayesi... Asla bitmeyeceginin ispatı... Sadece bir kelime yeter güncelleme için. "GİTME"