Dopis z Bradavic

749 53 0
                                    

5 dní po narozeninách mi konečně přišel dopis. Byl jsem nadšený, ale Lily jsem ho zatím ukázat nemohl. Do jejích narozenin zbývalo pár dnů. Venku jsme dělali stejné věci jako vždy a dny ubýhali rychle. Najednou měla narozeniny Lily. Vyběhl jsem z domu a rychle běžel za ní. Otevřela dveře a já jí hned popřál. Šli jsme si lehnout k potoku do trávy a pak jsme šli domů, byl čas oběda. Někdy po obědě do domu Lily zavítal ředitel Bradavic Albus Brumbál. Všechno rodině Evansových vysvětlil a podle toho co říkala Lily, škemrala Petúnie taky o dopis. Brumbál jí, ale vysvětlil že nemá kouzelnické schopnosti. Běžel jsem k Lily s dopisem v ruce a úsměvem na tváři. Když jsem k ní doběhl ředitel už tam nebyl. Usmál jsem se na Lily, ukázal dopis a řekl : "tak co spolužačko? Jak se těšíš do školy?" Lily se udivila a pak se smíchem řekla: "takže ty jsi taky...?" Než něco stačila říct řekl jsem: "kouzelník, moje matka je čarodejnice a můj otec mudla, to víš co znamená že?" Lily kívla hlavou že ano a usměv se jí ještě zvětšil: " Seve a tys to věděl?" Koukl jsem se na ní a řekl jí: " ano věděl, ale maminka říkala, že ti to nemám říkat, že první musí Brumbál." Až do večera jsme si povídali o Bradavicích. Když jsem si šel lehnout, nemohl jsem se přestat smát. Konečně to Lily ví.

Deník Severuse SnapeaKde žijí příběhy. Začni objevovat