První setkání se spolužáky

254 21 1
                                    

Když jsme nastupovali do vlaku, Lily mi utekla. Nevěděl jsem sice proč, ale protože jsem se chtěl co nejrychleji dostat z mudlovského oblečení, nechal jsem jí jít a šel se převléknout do hábitu.
Už převlečený jsem jí šel hledat. Vlak už dávno jel a já procházel jeho chodbou. Potom jsem Lily konečně uviděl. Seděla v kupé, obličejem nalepená na okně. Nebyla tam sama. Byli tam další kluci, kteří mezi sebou nahlas hovořili. Došel jsem k oknu a sedl si naproti Lily. Ta na mě krátce pohlédla a pak zrak obrátila zpátky na ubíhající krajinu.
,, Nechci s tebou mluvit."
,, Proč ne?'' Zeptal jsem se.
,, Petty mě n-nenávidí. Protože jsme četli ten dopis od Brumbála."
,, No a co?"
Koukla na mě a její pohled byl plný odporu.
,,Je to moje sestra!"
,, Je to jen-"
Nedořekl jsem to.Lily si toho naštěstí nevšimla, protože se snažila otřít si pár slz, které se dostali ven. Chtěl jsem nějak odvést řeč na něco jiného, a tak jsem řekl první co mě napadlo.
,, Už jedeme! Dočkali jsme se! Jedeme do Bradavic!''
Nedokázal jsem potlačit nadšení. Lily, jež si stále otírala slzy, přikývla a nepatrně se pousmála.
,, Doufám že se dostaneš do Zmijozelu."
,, Do Zmijozelu?" Zopakoval jeden z kluků, co s námi seděli v kupé. Měl černé vlasy, brýle a na tváři velký úsměv. Vypadalo že je o něho velmi dobře postaráno.
,, Kdo by stál o to dostat se do Zmijozelu? Myslím že bych raději odešel, co ty na to?" Zeptal se jeho kamaráda, který seděl na protějším sedadle.

~~~~~~~~

Ahoj Všichni!!
Moc se vám omlouvám za to že nevydávám další kapitoly. Omlouvám se pořád, já vím :D :(
Ale konečně jsem dostala opět trochu více chuť zase psát tenhle příběh.
V tomhle a dalším díle jsou útržky z knihy Harry Potter a relikvie smrti.
Doufám, že zase začnu pořádně vydávat další díly ;)

Dále čtete, halsujte a komentujte protože to mě motivuje dál a díky tomu vydávám další díly.
Děkuju ♡♡

Deník Severuse SnapeaKde žijí příběhy. Začni objevovat