Je to tady! Jsem tak nadšený. Vzbudil jsem se zbytečně brzy, protože u vlaku máme být až za několik hodin, ale kdo by dokázal normálně spát?!..
Nedokážu ani napsat jak se cítím. Jsem tak šťastný a plný očekávání. Přece jenom Bradavice nejsou jen tak nějaká škola. Ale musím přiznat, že cítím i naznaky paniky a hrůzy. Lily se semnou sice doteď přátelila, ale co když to Bradavice změní? Co když potká spoustu jiných dětí, které jí budou připadat zajímavější a na mě už si nevzpomene? Achjo, nesmím nad tím tak moc přemýšlet. Dnešní den má být přece nejlepší.Po snídani jsem si dobalil kufr a šel za Evansovými, abych zjistil, jestli můžeme vyrazit. Lily skákala po kuchyni, paní Evansová dávala Lily do batohu svačinu a Petúnie se na obě mračila jakoby měla něco společného s mandragorou.
,, Dobré ráno, přišel jsem vám říct, že bychom měli pomalu vyrazit, abychom..."
,,SEVERUSI! Ahoj! My jedeme do Bradavic. Konečně!" Skočila mi do řeči Lily a točila mnou po kuchyni.
,, Ano, jedeme. Ale teď musíme jít." Řekl jsem a počkal až budou všichni připraveni k odchodu.
Před naším domem už čekala maminka s mými věci. Všichni jsme se chytli za ruce a maminka nás přemístila před vlakové nádraží. Zavazadla Lilyin tatínek uložil na vozíky a vydali jsme se k nástupišti 9/4.,, Musite proběhnout touhle zdí." Vysvětlila maminka Evansovým.
Poněvadž ale bylo vidět, že se k jakémukoliv pohybu nemají, přistoupila maminka k nim a přepážkou prošli společně. Teď jsme tu zbývali už jen my dva. Podíval jsem se na Lily, která nevěděla co dělat a podle pohledu,který se usadil na její tváři, jsem poznal, že má strach. Chytl jsem ji za ruku a konejšivě zmáčkl. Lily se podívala na zem, poté na mě a přikývla.
Jednou rukou jsme chytli vozíky a druhou se stále silně drželi. Pomalejším během jsme se blížily k cihlové zdi a já se koukl na Lily, která měla zavřené oči, hluboce dýchala a křečovitě mi držela ruku. Oči jsem zavřel také a otevřel je, až když jsem uslyšel Lilyino hlasité,, PÁNI!"
Ahoj ctenari a ctenarky :D Doufam ze se vam tato kratoucka kapitolka libila ;) Vim ze je to MEGA kratke, ale tak prece jenom je to denik a ten podle meho neni esejova prace :D ale pokusim se ty kapitoly natahnout ( snad se to povede ).
Tak fajn ;)
Mejte se :*
ČTEŠ
Deník Severuse Snapea
Fanfictiondeník který si psal Severus od svých 10 let až do konce svého života.