Bradavice

286 23 4
                                    

Seděli jsme v kupé a koukali na tmu Za Oknem. Okolo utíkaly louky a lesy. Ani jeden z nás neřekl jediné slovo. Prostě jsme jen mlčky seděli. Nakonec hity ale prolomila to ticho.
„Seve, já - nevím co říct.Ti kluci mě pěkně naštvali."

„Byli to namodrovaný blbci. To neřeš. Nebudeme si jich prostě všímat."
Řekl jsem a usmál se. Lily mi úsměv oplatila.

------------

Zastavili jsme. To znamenalo jediné. Jsme v Bradavicích! Vystoupili jsme z vlaku a vydali se za poloobrem k lodičkám na kraj jezera.

„To je Černé jezero.V něm se nachází Zmijozelská společenská místnost."
Zašeptal jsem Lily do ucha. Ta užasle přikývla. když jsme nastoupili na loďky a vypluli, uviděli jsme Bradavic ký hrad, který se nad námi hrdě tyčil. Jak jsme tak pluli po hladině jezera , nemohli jsme od hradu odtrhnout zrak. Když jsme vystoupili , prošli jsme bránou a došli až k Velké síni , kde stála stará čarodějka v zeleném hábitu a špičatém klobouku.

„Vítejte v Bradavicích!Jmenuji se Minerva Mcgonagallová a jsem profesorka přeměňování a zástupce ředitele školy. Teď budete zařazeni do kolejí. Jmenují se Nebelvír,Mrzimor, Havraspára Zmijozel. Vaše kolej bude jako vaše rodina. Teď už ale pojďte za mnou."
Řekla a otevřela dveře do Velké síně.

Deník Severuse SnapeaKde žijí příběhy. Začni objevovat