,, Celá moje rodina studovala ve Zmijozelu.'' Řekl.
,, A hrome," podivil se ten brýlatý kluk ,,já měl dojem, že vypadáš docela normálně."
Ten druhý se ušklíbl.
,, Třeba tu tradici poruším. Kam by ses chtěl dostat ty, kdybys měl na vybranou?"
Brýlatý kluk se napřímil a jakoby v ruce držel meč řekl
,, Přece - do Nebelvíru, kam míří všechna statečná srdce! Jako táta."
Tiše jsem si odfrkl. Ten brýlatý mě ale slyšel.
,, Něco se ti nezdá?"
,, Ale ne, " řekl jsem s menším úšklebkem na tváři. ,, Pokud ti víc záleží na svalech než na rozumu-"
,, A kam by ses chtěl dostat ty, když nemáš jedno ani druhé? '' Přerušil mě jeho kamarád.
Oba se hlasitě rozchechtali. Koukl jsem se na Lily. Pomalu se napřímila a s rozčíleným výrazem projela ty dva od hlavy až k patě.
,, Pojď Severusi, najdeme si jiné kupé!",,Ohóóó"
Když jsme odcházeli, ten brýlatý se mi pokusil podtrhnout nohu.
,,Ještě se uvidíme Srabusi!" Zvolal jeden z těch dvou, když se dveře kupé zavíraly.Šli jsme s Lily dál. Nakonec jsme našli jedno kupé, které bylo úplně prázdné. Všiml jsem si, že Lily ještě není převléklá do hábitu. Odběhla se tedy převléct na záchod. Potom se vrátila. Moc jí to slušelo. Její rudé vlasy jí volně spadávaly k pasu a schovávaly tak polovinu zad a bradavický znak vyšitý na hábitu.
ČTEŠ
Deník Severuse Snapea
Fanfictiondeník který si psal Severus od svých 10 let až do konce svého života.